Mainos

Hyvät naurut Netistä, part #2

• 2 485 077
  • 6 820

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Tämä seuraava nosti kans hymyä näin aamutuimaan. Siis ei helvetti!! :D

ABC-Seinäjoki, ravintolan kassajono yöllä

Jonossa seisoo (30+) pariskunta. Naisella ei tunnu olevan mikään hyvin. Nainen valittaa miehelleen yhtä sun toista paikasta, pitkästä jonosta, siisteydestä ja palvelusta. Jonon edettyä lähemmäs kassaa, nainen kurkistaa jonon kärkeä:

Nainen: VOI EI!
Mies: Mitä siellä on?
Nainen: Siis, siellon taas se kassa joka kysyy aina, et otatko muuta! Se on niiin ärsyttävää.
Mies (myötäilevästi): Joo niin on.
Nainen: Sit se vielä kysyy S-etukorttia ja sitä et maksanko mä pankilla vai Visalla. Mitä helvettiä se sille kuuluu millä mä maksan!

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Leave Britney alone!

Tai ehkä mä sittenkin pelkään. "Jos ette jätä Britneyta rauhaan, vastaatte siitä henkilökohtaisesti mulle."

Njoo. Aika huikeaa settiä tältä jampalta löytyy muualta. Aika omaperäistä matskua jopa.

Viimeksi muokattu:

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Tamperelainen natsi ja kylähullu Seppo Lehto järjestää monikulttuurisuusiltamat:

http://www.youtube.com/watch?v=kIUkqIkqjbU
Yhäti harmittaa se, että valitsin aikoinani väärän seminaariryhmän, eli en siis sitä, jossa Seppoon olisi päässyt tutustumaan paremmin. Jouduin ihailemaan häntä etäältä. Vahvan vaikutuksen hän historianlaitoksella oli kyllä tehnyt, ja myös tulevat polvet päässevät vaikuttumaan tästä yliopiston maskotista. Sepon onneksi UTA on moniarvoinen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy