Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 482 680
  • 6 820

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.

rinkeli22

Jäsen


Putosin..


# 68219 - 22.04.2007

Tiedättehän sen juustonaksu ukon pussien kyljessä? Kun näen tämän hemaisevan olennon tunnen itseni ihan huumautuneeksi ja olen iloinen jostain syystä. Nykyään en pysty kuin ajattelemaan häntä. Onko minussa jokin vialla kun rakastan juustonakso ukkoa, kaveritkin pilkkaa minua sen takia :(
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr

Mäki.

# 14253 - 26.06.2004 [Palaute]

Välillä tuntuu, ettei minulla ole muuta elämää kuin Jatkoaika-niminen jääkiekkosivusto. Vietän tarpeettoman paljon aikaa lukemalla ja selaamalla Jatkoajan uutisia sekä keskustelupalstaa. Olen onnistunut hankkimaan keskustelupalstalle 19 eri nimimerkkiä, vaikka säännöt sallivat vain yhden. Asiasta en viitsi huomauttaa, muuten moderaattorit poistavat ne kaikki ja saan kai IP-bannin.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

# 7788 - 05.03.2004 [Palaute]

Mä vihaan mun poikaystävää. Se on niin vastenmielinen kusimulkku! Se valittaa joka asiasta ja luulee, että on maailman paras lautaileen.
Jos se on luvannu olla mun kanssa jonain päivänä ja soitaa, niin eihän se mulle soita vaan menee rinteeseen! Ja seuraavana päivänä se sanoo niin kuin se ei olis yhtään paha juttu: "Mä olinki eilen rintees. Oli hiukan kylmä."
Mä vihaan sitä niin paljon! Ja must tuntuu et se luulee et täst mein pikku-suhteest tulee joku vuosisadan rakkasutarina! Ei oo tulos! Koko ajan isken yhtä poikaa, mutta se vähän torjuu mua (ei koko ajan, koska se haluis ehkä olla mun kans), kun tietää että oon yhes *piip*:n kans. Ja mun mielest kaikki pojat ketä tunnen on vaan kivempii ku se!
Mut en kehtaa jättää sitä. Ku sit yks ihminen vihaa mua. Se ei kestäis mua nytkään jos ei pakko olis. Mun poikaystin paras kaveri.
Oon vasta 12 (aika nuori) ja pohdin suurta ongelmaa (itselleni).
Mä himoitten sitä ketä isken. Siis en silleen et ois päästävä panolle vaan siis et haluun alkaa sen kans ja silleen.
Toivottavasti sä *piip* (poikaysti) et eksy tänne. Ja jos eksyt ni toivon ettet tunnistas mua!
Vihaan nykyistä poikaystävääni 4-ever!!!!!!!!!

Heh.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
# 7788 - 05.03.2004 [Palaute]
Tuollekin tuli naurettua, tämäkin on helmi:

"
# 280 - 09.01.2004

Kämppikseni tuli kerran yöllä kaatokännissä takaisin baarista ja sammui miltei välittömästi. Olen kutakuinkin aika normaali ihminen, mutta jokin vinksahti päässäni sinä hetkenä. Otin häneltä housut pois, rasvasin hänen peräaukkonsa ja aloin työntää sinne paristoja. Ainakin 4 kappaletta sinne sujahti. Seuraavana aamuna hän meni vessaan paskalle, kuuntelin oven takana kuinka paristot kolisivat pönttöön ja menin huoneeseeni nauramaan itseni kuoliaaksi, koskaan minulla ei ole niin hauskaa ollut.
"
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Viimeksi muokattu:

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Respect laskee....

# 51685 - 02.02.2006

Olen toimittajana eräällä suurella jääkiekkosivustolla.

Hain koko hommaan vain siksi, koska olen opiskelija eikä minulla ole rahaa ostaa kausikorttia, ja tämän harrastelijatyönantajan kautta saan vapaapääsyn jokaiseen joukkueeni kotiotteluun.

En ota hommaa kovin vakavasti ja olen pari kertaa jopa keksinyt pieniä haastatteluja päästäni, ottaen sitaatteja ja kommentteja suoraan muiden tekemistä haastatteluista. Melkein toivon jääväni kiinni, mutta kukaan ei ole vielä huomannut mitään.

Pelkään myös todella paljon autossa istumista. Aina kaksikaistaisella tiellä ajaessa pelottaa hirveästi, että vastaantulijoiden kaistalta joku kääntää eteeni.
 

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hahhhah! :D Sinnehän on kirjottanut kohta puolet jatkoajan henkilökunnasta :D
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers

Tuoltahan löytyy tuttuja ihan urakalla, kun pitemmälle lukee...

Tunnustusten luola kirjoitti:
# 2420 - 20.01.2004 [Palaute]

Minulle on tullut joku sairaalloinen tarve esitellä kulliani lähes tulkoon kaikille ihmisille, tai itseasissa mielestäni se on helvetin hauskaa kaivaa kalu esiin aina kun vain mahdollista. Tyttö ystäväni ei diggaa paheestani. Olen läpsytellyt molollani lähestulkoon kaikkea, kavereiden kännykoistä ja lompakoista lähtien ...ja joskus kun innostus upotan sen baarissa tuoppiin. Onneksi tämä kaikki tapahtuu vasta parin oluen jälkeen. Moloni ei ole suuri, on ironista esitellä pikkusta "pippeliä"!

Ja pervoiluketjusta erään nimimerkin kirjoitus:

Jaa-a. Oisko pervoin teko se, kun lyötiin kaverin kanssa vetoa kehtaanko upottaa moloni hänen tuoppiinsa täydessä baarissa. Kehtasin.

Vedon toinen puoli käsitti sen, että jos kehtaan upottaa, niin hän sitten kehtaa juoda sen tuopin vielä tyhjäksi asti.
 

Viljuri

Jäsen
Googlen kansainvälisen sivun (.com) alasvetovalikosta ("more") löytynee hauskahkolla nimellä heitetty ystäväpalvelu(?) tai joku sellainen: orkut.com

Ainakin suomalaiseen tuo nimi saattaisi vedota suoruudellaan, tai sitten ei.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Viljuri

Jäsen
Onhan tässä huumoria, mutta sisältää myös muuta: (sopisi ehkä paremmin siihen "pieni peli netissä"-ketjuun)

Date Ariane Game

Useilla eri keinoilla voi päästä pitkällekin, tai tiedä sitten, itse en moiseen epätoivoiseen nörtteilyyn ole luonnollisestikaan sortunut.

Varmasti em. kaltaiset sovellukset korvaavat tulevaisuudessa alan lehdet ja yksinkertaiset nettikuvastot. Tai ainakin näin voisi luulla.
 
Onko kellään hajuakaan mistä löytäisi sellaisen pätkän missä ollaan jenkeissä jossain grillissä ja joku neekeri nainen nalkuttaa jollekkin valkoihoiselle ja tämä sanoo muutaman poikkipuolisen sanan jonka jälkeen tulee aivan karsean kokoinen neekeri mies ja alkaa vetään pataan tätä valkoihoista miestä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös