# 7788 - 05.03.2004 [Palaute]
Mä vihaan mun poikaystävää. Se on niin vastenmielinen kusimulkku! Se valittaa joka asiasta ja luulee, että on maailman paras lautaileen.
Jos se on luvannu olla mun kanssa jonain päivänä ja soitaa, niin eihän se mulle soita vaan menee rinteeseen! Ja seuraavana päivänä se sanoo niin kuin se ei olis yhtään paha juttu: "Mä olinki eilen rintees. Oli hiukan kylmä."
Mä vihaan sitä niin paljon! Ja must tuntuu et se luulee et täst mein pikku-suhteest tulee joku vuosisadan rakkasutarina! Ei oo tulos! Koko ajan isken yhtä poikaa, mutta se vähän torjuu mua (ei koko ajan, koska se haluis ehkä olla mun kans), kun tietää että oon yhes *piip*:n kans. Ja mun mielest kaikki pojat ketä tunnen on vaan kivempii ku se!
Mut en kehtaa jättää sitä. Ku sit yks ihminen vihaa mua. Se ei kestäis mua nytkään jos ei pakko olis. Mun poikaystin paras kaveri.
Oon vasta 12 (aika nuori) ja pohdin suurta ongelmaa (itselleni).
Mä himoitten sitä ketä isken. Siis en silleen et ois päästävä panolle vaan siis et haluun alkaa sen kans ja silleen.
Toivottavasti sä *piip* (poikaysti) et eksy tänne. Ja jos eksyt ni toivon ettet tunnistas mua!
Vihaan nykyistä poikaystävääni 4-ever!!!!!!!!!
Heh.