polvipetteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Noita Wheel of fortune -jäätyjiä on netti pullollaan, mutta tuon toisen kaverin tuuletus Tallinan-risteilystä nauratti oikeastaan enemmän.
No voi perse! Onko tosiaan keinot noin vähissä?
Niken tuotteita myyvä verkkokauppa hipoo suomenkielen kieliopissaan lähes täydellisyyttä..
Niken tuotteita myyvä verkkokauppa
Wau, ihan kipeetä; tuoteryhmä "tulvillaan" sisältää seuraavat artikkelit: Kellua hattu, Kellua silmälasit, Uimapuku (Herra), Uimapuku (Nainen)Niken tuotteita myyvä verkkokauppa hipoo suomenkielen kieliopissaan lähes täydellisyyttä..
Kaivata auttaa? Meidän herkullinen Nike!
ASENTO:
ASENTO HUIJARI JA PHISHERS
Kiitos! Kohtuullisen huolella tuli putoiltua.Niken tuotteita myyvä verkkokauppa hipoo suomenkielen kieliopissaan lähes täydellisyyttä..
Kaivata auttaa? Meidän herkullinen Nike!
ASENTO:
ASENTO HUIJARI JA PHISHERS
Aivan loistava pätkä. Voin vain kuvitella, että tuossa vetää joku nätti sporttipoju jonkun vastustajan hieman "kovemman" kaverin kylmäksi. Noh, tuostahan sitten luonnollisesti kehkeytyy tilanne, jolloin tämä (saitilla virheellisesti äidiksi tituleerattu) pissis repeää ihan totaalisesti. Samanlaisia "mun söpö hokipoifrendi" tapauksia on maailma täynnä, aina yhtä huvittavia.http://www.collegehumor.com/video:1756342 "...That fucking motherfucker..."
Tunnustustenluola kirjoitti:# 14253 - 26.06.2004 [Palaute]
Välillä tuntuu, ettei minulla ole muuta elämää kuin Jatkoaika-niminen jääkiekkosivusto. Vietän tarpeettoman paljon aikaa lukemalla ja selaamalla Jatkoajan uutisia sekä keskustelupalstaa. Olen onnistunut hankkimaan keskustelupalstalle 19 eri nimimerkkiä, vaikka säännöt sallivat vain yhden. Asiasta en viitsi huomauttaa, muuten moderaattorit poistavat ne kaikki ja saan kai IP-bannin.