Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 482 659
  • 6 820

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Locksmith kirjoitti:
Eihän tästä ole kuin 2 sivun verran keskustelua tuolla mille naurat nyt -ketjussa kyseisen tapahtuman eli heti uutislähetyksen jälkeen.
Anteeksi mutta en satu lukemaan kaikkia ketjuja jatkoajassa. Todella hyödyllinen tieto minulle ja muille, vai mitä luulet?
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Stolk-2 kirjoitti:
Skotlannissa on mainonta karannut käsistä futiksessa.
http://www.break.com/index/windy_soccer_game.html
Auts, kolahti kivasti päähän paria pelaajaa. Hauskan näköistä, kun jengi väistelee plakaateja, mutta pahaa jälkeä tuollainen kyltti jo voi saada aikaan. Viimeisessä hidastuksessa näkyy, kun yksi niistä lentää yleisön sekaan aika rumasti.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Stolk-2 kirjoitti:
Skotlannissa on mainonta karannut käsistä futiksessa.
http://www.break.com/index/windy_soccer_game.html
Ihan mielenkiintoinen pätkä, vaikka ei hirveästi naurattanutkaan.
Sensijaan mieleeni tuli suomen koulutuksen taso, jos nettiä käyttämään kykenevä ihminen väittää Skotlannin olevan Pohjois-Amerikassa?

Suora lainaus tuolta sivulta, jonne linkki vie
"During a soccer game in South America sudden gusts of winds blew signs off the stadium and at the players. Check out the guys dodge these 200-300 lb signs."

Vai olenko nyt käsittänyt jotain väärin?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
spertti kirjoitti:
Ihan mielenkiintoinen pätkä, vaikka ei hirveästi naurattanutkaan.
Sensijaan mieleeni tuli suomen koulutuksen taso, jos nettiä käyttämään kykenevä ihminen väittää Skotlannin olevan Pohjois-Amerikassa?

Suora lainaus tuolta sivulta, jonne linkki vie
"During a soccer game in South America sudden gusts of winds blew signs off the stadium and at the players. Check out the guys dodge these 200-300 lb signs."

Vai olenko nyt käsittänyt jotain väärin?
Mä olen pikkaisen huolissani myös englannin opetuksen tasosta.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Footless kirjoitti:
Mä olen pikkaisen huolissani myös englannin opetuksen tasosta.
Ok.... Alkaa olut tekemään tehtävänsa, mutta ei se Skotlanti ole käsittääkseni myöskään Etelä-Amerikassa.

No ainakin hyvät naurut sain, joten linkki teki tehtävänsä, vaikka siihen muutamat lisäkommentit tarvittiinkin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kyllä. Silvennoinen oli bändissä kitaristina. Mikon takana kitara kädessään jalkojaan nosteli senaattori Pertti Virtanen. Asusteista ja myös muusta lookista päätellen Mikko yritti vetää jotain Bay City Rollers-parodiaa.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
tinkezione kirjoitti:
Vapaan keskustelun Yliarvostetut bändit -ketjun kautta Metallican kautta Kirk Hammettiin ja sitä kautta Rolling Stonen kaikkien aikojen 100 parhaan kitaristin listaan:

http://www.rollingstone.com/news/story/5937559/the_100_greatest_guitarists_of_all_time/

Huutonauruksi meni.

Juu, noita listauksia on monia, ja aina niissä näyttää olevan mukana kummallisuuksia joita ei oikein voi selittää muulla kuin että listaaja(t) sattuvat erityisesti pitämään henkilöstä.

Muutenkin on mielestäni vähän arveluttavaa listata eri tyylien kitaristeja samaan listaan. Lisäksi, tuossa listassa ei mainita, voi olla että itse lehdessä on maininta, että kuinka paljon painoarvoa mikäkin ominaisuus kitaristissa saa, vai onko vedetty ihan mutu pohjalla? Kuka on sitten taas oikea henkilö arvioimaan kuinka suuri painoarvo pitäisi millekin ominaisuudelle antaa, kun nuokin mielipiteet ovat aika henkilökohtaisia. Vaikeaa on. Tosin aika selvää on että Hammet on aivan liian ylhäällä ja niin on mielestäni myös Cobain.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Jätin järjestyksen huomioimatta, eikä lista naurattanut yhtään... Outoa?

Niin en järjestyksestä tiedä, mutta kyllähän tuo aikalailla se top-100 on. Muutamia yllätyksiä toki löytyi.

Hammet on ihan kelpo kitaristi ja kuuluu 100 parhaan joukkoon. Cobain sen sijaan on aivan siinä hilkulla, ei olisi mahtunut minun listaani, mutta en vastusta mukana oloakaan. Missä Steve Vai?


Tämä on näitä videoita joita kai otsikoidaan WTF

http://www.dailyslacker.com/content.php/iid/2830

EDIT: VAROITUS: Sivu sisältää mainoksia joita ei ehkä kannata esitellä työpaikoilla.

Aito tai ei niin kyllähän tuo naurattaa. ...fucking showoff
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös