tuuski kirjoitti:Itse repesin tuolle "SwollSooner 2.0":n kuitille :D
Helmi!!
tuuski kirjoitti:Itse repesin tuolle "SwollSooner 2.0":n kuitille :D
mikko6000 kirjoitti:http://koti.mbnet.fi/mognet/nuoret.jpg
Me ollaan nuoriso.... joo joo. Ok, pitää yrittää ymmärtää korsolaisia.
"Tuo tyyppihän on siis Muropaketin Sampsa Kurri jos joku ei tiennyt", ei ollut tosissaan, mutta juontaja vietiin kyllä 6-0. Autofirmojahan ne...Gerodz kirjoitti:Nyt tuli repeiltyä kunnolla, jollekkin MTV3:n chatin vieraalle. Kukahan tää sankari mahtaa olla ja onko tosissaan?
Blackie kirjoitti:Sivun puolestavälistä alkaa hauskuus, huomioikaa nimimerkit kans. Kannattaa tsekata myös sivu 7.
Kyllä minua ainakin huvitti nähdä, kuinka tuo Suomen futisforumilta tuttu spämmäys oli levinnyt puolalaiselle forumille asti. Tietysti tämänhetkinen mielentila on sellainen, että melkein kaikki asiat jaksaa huvittaa. Tiedä sitten onko se hyvä juttu loppujen lopuksi...varjo kirjoitti:Ei, hauskuutta oli suurinpiirtein alussa, kun keskustelijat sarkastisesti mainitsivat futiksen "supervaltiosta" Georgiasta. Loppu sitten olikin muutaman keskenkasvuisen suomalaisidiootin spämmäystä, joka on hauskaa vain muutaman yhtä yksinkertaisen idiootin mielestä.
Hauskan jutun väärin lainaaminen on ehkä epähauskin asia maailmassa.Blackie kirjoitti:"What do you think will next happen now?" nimimerkiltä J Porttila aiheutti leveän hymyn naamalleni, anteeksi.
Niin, eikös se mennyt oikeasti "What you think next happen now?" No, hymyilitti silti, vaikka väärinhän tuo oli kai lainattu.vintsukka kirjoitti:Hauskan jutun väärin lainaaminen on ehkä epähauskin asia maailmassa.
Lorvi kirjoitti:
Romppanen kirjoitti:Voi saatana, että oli huono.
01.10.06 Näin ollaan siis syyskuulla ja kivat ilmat senkun jatkuu. ...
Viikko on mennyt kivasti...Ainut negatiivinen asia oli tämän päiväinen "uutinen" jossa olin ollut vieraan miehen kanssa vessassa aikeissa kuulemma harrastaa seksiä... Jos nyt seksiä harrastaisin, niin en ainakaan missään räkälän vessas=)...No mainostamiskeinot ovat pienillä pubeilla, kuten Tallesilla kehnolla pohjalla=)
Gerodz kirjoitti:Nyt tuli repeiltyä kunnolla, jollekkin MTV3:n chatin vieraalle. Kukahan tää sankari mahtaa olla ja onko tosissaan?
ptk kirjoitti:Sanoppas kuule muuta. Odotin sentään jonkin sortin kliimaksia tai edes jotain, mutta ei.. Ei tämmösiä.