Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 482 426
  • 6 820

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
repe_joke kirjoitti:
P.S. Tuskin kukaan otti arpinaamaa tosissaan. Ainakaan sen jälkeen, kun rupesi tulemaan juttua mestispelaajista maajoukkueessa.

Muista kuitenkin erään nimimerkin, joka kieltäytyi osallistumasta jatkiksen pokeriturneeseen, jos arpinaama olisi mukana. Se siitä tosissaan ottamisesta...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pleksi(t) kirjoitti:
Uusi tähti bändikartalle?

Walrus of Doom

Peter Handjob! Ehkä paras taiteilijanimi ikinä missään.

Kaverit soittaa kuulemma goverversion Hard Rock Hallelujahista. Onko tuo jonkun valtion viraston hyväksymä versio, vai mikä?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
BigRedCat kirjoitti:
"Majuri Julli, Solomon, BigRedCat, Blackie, ja kaikki muut niin monet nimimerkit jäävät hyvässä positiivisessa mielessa muistoihin."

Saanen siis nukkua rauhassa kuninkaan mahdolliselta kostolta.(Jos luet tätä niin ymmärtänet vitsin ja suonet anteeksi) =)

Kahdentuhannen vuoden päässä tulevaisuudessa olen yksi neljästä apostolista, ja tuijottelen kirkkojen länsiseinältä uskovaisia, kun muilla seinillä ovat kuvattuina Solomon, BigRedCat ja Blackie. Ehkä haudalleni rakennetaan Jullinkirkko, joka on vielä Pietarinkirkkoakin mahtavampi. Siellä sytytellään kynttilöitä muistolleni, virsiä veisataan ja syntiset rukoilevat minulta armoa.

Mistä teidät muistetaan kahdentuhannen vuoden kuluttua? Minut muistetaan arpinaaman apostolina vielä kauan sen jälkeen kun teidän kuolevaisten muistot ovat jo hiipuneet.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Älä sure, Twite. Katso paria sivua taaksepäin 17.8. lähettämäni linkki Ursulaan. Se linkki toimii.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sopuli kirjoitti:
Muista kuitenkin erään nimimerkin, joka kieltäytyi osallistumasta jatkiksen pokeriturneeseen, jos arpinaama olisi mukana. Se siitä tosissaan ottamisesta...

Niin minulla on kuitenkin vapaus valita peliseurani. On se sitten tosissaan ottamista tai ei.

Ja sitä paitsi minä pelkäsin arpista. Sehän ois vienyt mun rahat. Nyt ne vaan vei sitten joku muu, joka oli kyllä parempi kuin se, että arpis olisi ne vienyt.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viljuri kirjoitti:
Et ollut sitten antanut yhteystietojasi poliisille, että olisivat tuoneet teille?

Tuskin olisi bussi mahtunut edes kääntymään pihalla. Onkohan bussissa ollut meininki kuin ala-asteen luokkaretkellä tai sitten sellainen nyyhkytysvaihe ja kaikki ihan hiljaa.

Varsinkin tuo käsien sidonta bussissa oli varsinaista taidetta poliiseilta taiteiden yönä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koirapoika kirjoitti:
...Olenkin jo tovin paininut epätietoisuudessa asian tiimoilta ja tämä luotettava testi sen vihdoin paljasti.
Kaapista ulos muutkin, proud to be gay! ;)
Suuntautuneisuudestasi huolimatta; mä rakastan sua just tollasena, poikakoira!! :)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Suuntautuneisuudestasi huolimatta; mä rakastan sua just tollasena, poikakoira!! :)
Vooooi! Olen kovasti liikuttuneessa tilassa, vielä enempi gay kun mauri tykkää minusta. Mennään naimisiin :)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koirapoika kirjoitti:
..Olen kovasti liikuttuneessa tilassa, vielä enempi gay kun mauri tykkää minusta. Mennään naimisiin :)
No jo tokkiisa! En oo vähään aikaan mennykkään...Kivaa!! ;D

PS. Juu, moon sellaanen ameeba........
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös