repe_joke kirjoitti:P.S. Tuskin kukaan otti arpinaamaa tosissaan. Ainakaan sen jälkeen, kun rupesi tulemaan juttua mestispelaajista maajoukkueessa.
Pleksi(t) kirjoitti:
BigRedCat kirjoitti:"Majuri Julli, Solomon, BigRedCat, Blackie, ja kaikki muut niin monet nimimerkit jäävät hyvässä positiivisessa mielessa muistoihin."
Saanen siis nukkua rauhassa kuninkaan mahdolliselta kostolta.(Jos luet tätä niin ymmärtänet vitsin ja suonet anteeksi) =)
sopuli kirjoitti:Muista kuitenkin erään nimimerkin, joka kieltäytyi osallistumasta jatkiksen pokeriturneeseen, jos arpinaama olisi mukana. Se siitä tosissaan ottamisesta...
Toimiiko?Jii kirjoitti:Älä sure, Twite. Katso paria sivua taaksepäin 17.8. lähettämäni linkki Ursulaan. Se linkki toimii.
Heh, teinilapset sullotaan linja-autoon ja viedään kisahallin putkaan. Olisin halunut olla paikan päällä nauramassa noille lapsille.
mauri kirjoitti:
Viljuri kirjoitti:Et ollut sitten antanut yhteystietojasi poliisille, että olisivat tuoneet teille?
Joo, aika pudottavaa. =DLorvi kirjoitti:Vou mauri minkä teit. :DD
Ted Raikas kirjoitti:Joo, aika pudottavaa. =D
Kiitokset maurille. Olenkin jo tovin paininut epätietoisuudessa asian tiimoilta ja tämä luotettava testi sen vihdoin paljasti.mauri kirjoitti:
Suuntautuneisuudestasi huolimatta; mä rakastan sua just tollasena, poikakoira!! :)Koirapoika kirjoitti:...Olenkin jo tovin paininut epätietoisuudessa asian tiimoilta ja tämä luotettava testi sen vihdoin paljasti.
Kaapista ulos muutkin, proud to be gay! ;)
Vooooi! Olen kovasti liikuttuneessa tilassa, vielä enempi gay kun mauri tykkää minusta. Mennään naimisiin :)mauri kirjoitti:Suuntautuneisuudestasi huolimatta; mä rakastan sua just tollasena, poikakoira!! :)
Koirapoika kirjoitti:Vooooi! Olen kovasti liikuttuneessa tilassa, vielä enempi gay kun mauri tykkää minusta. Mennään naimisiin :)
No jo tokkiisa! En oo vähään aikaan mennykkään...Kivaa!! ;DKoirapoika kirjoitti:..Olen kovasti liikuttuneessa tilassa, vielä enempi gay kun mauri tykkää minusta. Mennään naimisiin :)
Laitalinkki kirjoitti:En tiedä onko tämä ollut jo aikaisemmin, mutta hymyilytti ainakin
http://dagobah.dy.fi/flash.php?nimi=dearpenis.swf