Ei ole kun Chelsean kannattaja. Tunnustaa tämän aidosti podcastissa Valioliiga-viikko. Joten sanoisin että kuvitteletOnko Kuusinen Liverpool-fani, vai kuvittelenko vaan? Jotenkin haisee selostuksista fanitus maksapuudeleita kohtaan.
Jarmo Lehtinen on yksi parhaista. Ikää mittarissa jo 63 vuotta, joten välttämättä kovin montaa vuotta hänestä ei enää nauttia saada.
Nykyisen ampumahiihdon selostuksen kuuleminen kielenkäyttöineen on kyllä täyttä tuskaa.Erittäin hyvä. Sääli että enemmän viihtyy radiossa. Loistava ääni.
Pertti Tapola oli myös eliitti ampumahiihdossa aikoinaan.
Tämä nyt ei varsinaisesti taida kuitenkaan olla näiden ampumahiihtoselostajien keksimä vertauskuva. Ainakin itse kuullut tätä lajista riippumatta jo vuosikymmeniä.Kotikumpu: "Ruotsi ilmoittautuu mitalijahtiin". Missäs se ilmoittautumistoimisto on?
Erittäin hyvä. Sääli että enemmän viihtyy radiossa. Loistava ääni.
Selosti myös Mestareiden liigan finaalin tuona keväänä ja ei kyllä ollut mitenkään erityisen hyvä. Mutta radioselostajana tosiaan ihan loistava, ainakin jalkapallossa, hiihdossa ja yleisurheilussa ihan kurko.Samaa mieltä, että radiossa hän on loistava. Kesällä 2008 veti futiksen EM-kisoja telkkariin ja sai aika paljon kuraa niskaansa tuolloin. Ehkä tyylinsä puolesta toimii radion puolella paremmin ja siksi ei ole telkkarissa juurikaan miestä nähty.
Rehellisyyden nimissä ei minulla ole ikävä ketään noista pl. Niikko. Suominen oli loistava studioisäntä ja kelpo selostajakin, mutta terveytensä vuoksi ei enää vuosiin ole TV-työhön kyennyt. Toivottavasti asiat ovat miehellä hyvin.Harmillisesti Ylellä on aika harvassa nykyisin nämä todelliset persoonalliset tekijämiehet, joita joskus 15v sitten oli joka lajiin. Tapsaa, Hoopia, Mertsiä, Juuselaa, Niikkoa... Vanhoista naamoista Mikko Hannula on edelleen mukana ja itse hänelle sytynkin, vaikka kaikkia hänkään ei miellytä.
Suominen oli loistava studioisäntä ja kelpo selostajakin, mutta terveytensä vuoksi ei enää vuosiin ole TV-työhön kyennyt. Toivottavasti asiat ovat miehellä hyvin.
Hän on kyllä näissä U18-kisoissakin huomioni kiinnittänyt, vaikka joutuukin selostamaan amerikkalaisen selostuksen päälle. Hyvä ääni ja asiallista selostusta.En ollut ennen viimeisintä U20-turnausta kuullutkaan Juhavaltteri Salmisesta, mutta teki kyllä minuun vaikutuksen. Selostus on rauhallisen analyyttista ja pohjatyöt selvästikin tehty huolella. Kuitenkin myös sopivasti tunnetta mukana.
Tällainen juttu löytyi miehestä: Juhavaltteri Salminen selostaa omalla tyylillään – ”En ole mikään kansankiihottaja” - Jälkipeli.net
En tiedä selostuksesta kun lahonneet puujalat ärsyttävät niin paljon.Niki Juusela todella ärsyttävä selostaja. Toivottavasti ei selosta jääkiekkoa.
Et. Teppo on itse asiassa siinäkin mielessä tuttu että on opiskellut samassa oppilaitoksessa kuin minä mutta eri vuosikymmenellä, ja olen paljon kuunnellut myös hänen ja Julius Sorjosen Sporttimeisterit-podcastia.Olenko ainut lätkän seuraaja kuka tykkää Teppo Laaksosesta? Rauhallinen asiantunteva ja keskittyy peliin. Ei toisaalta kyllä mikään viihdyttäjä.
Et. Teppo on itse asiassa siinäkin mielessä tuttu että on opiskellut samassa oppilaitoksessa kuin minä mutta eri vuosikymmenellä, ja olen paljon kuunnellut myös hänen ja Julius Sorjosen Sporttimeisterit-podcastia.
Laaksonen on hyvä perusselostaja. Tuntee pelaajat ja pelin sekä pitää Twitterissä ansiokkaasti esillä SHL:ää. Kehittynyt valtavasti EHT-selostuksistaan, jotka olivat luvalla sanoen hirveitä. Nyt homma toimii lätkässä ja futiksessakin hyvin.Olenko ainut lätkän seuraaja kuka tykkää Teppo Laaksosesta? Rauhallinen asiantunteva ja keskittyy peliin. Ei toisaalta kyllä mikään viihdyttäjä.
Alkio sentään ymmärtää pelistä huomattavasti Mertarantaa enemmän, tosin rimakaan ei ole kovin korkealla.Olen tietysti kuunnellut Saukkosta ja sen kyvyttömyys työhönsä on tavallaan hauskaa mut Mertsi. Finaalia kun katso ni ilmeisesti puolustaminen pitää tehdä ilman kontaktia. Koko ajan oli poikittaista mailaa tai tai jotain muuta törkeyttä. Varmaa joka minuutti ois Kanadan pitäny lähtee jäähylle eli sellaset 60 kpl kakkosia.
Mertsiä on ihan hauska kuunneella mut nyt jotenkin meni jo yli. Alkiosta en tykkää nii paljon kun useimmat koska huutaa likaa. Mut ei tota Mertsinkää tuomari ininää jaksa kuunnella.
Totta, enkä siitä syytä. Alkio on hyvä mut se huutaminen. Mertsi sen lisäksi että on pihalla niin tuo valitus on omaan mieleen liikaa.Alkio sentään ymmärtää pelistä huomattavasti Mertarantaa enemmän, tosin rimakaan ei ole kovin korkealla.