Minulle Mertaranta on SE Leijona-ääni. Kun papupadan ääni alkaa töllöstä tulla, niin heti virittyy kisafiilis päälle ja perhoset vatsaan. Intensiivisen pelin selostajana aivan maestro ja osaa rytmittää selostusta pelin mukana loistavasti.
Mulle ei vitunkaan lisäarvoa toisi mitkään taktiset hienoudet, joten siinä mielessä edustan 99,7% kansasta. Jatkoajan lätkäniilojen kannattaa jatkossakin käyttää telkkarin mute -toimintoa, sillä tuskin teistä asiantuntevampaa edes löytyy. Itse on myös helpompi ääntää nimet oikein. Sillä lailla siitä tulee hyvä ja mukava olo.
Aina välillä tulee mietittyä, että voiko vielä enemmän tyhjästä ruikuttaa kuin Jatkoajassa? Milloin on väärin lausuttu, väärät jutut, liian vähän sitä, liikaa sitä, ei osaa sitä, olisi parempi, kauhean kuullosta ja en kestä enää ever. Pelipaidat tyhmiä, liikaa mainoksia, väärät värit, väärä sommittelu, logossa huono fontti ja herne patjan alla.
Hirveästi kulutetaan energiaa typeriin valituksiin ja kaiken maailman lillukan varsiin takertuminen on ajan haaskaamista.
Kaj Kunnas on paska selostaja.