Heddenistä en tiedä juurikaan mitään. En edes ole Youtubesta katsellut pätkän pätkää, ettei tule mitään ennakkokäsitystä miehestä. Mietiskelen vain tuota sentteriongelmaa joukkueessa, että kuka tosiaan siihen viereen.
Tuolla sen jo joku kirjoitti toisalla, että senttereitä joukkueessa on vaikka muille jakaa.
Niemen ketjua ei kait tulla rikkomaan, se on selvä. Siinä meni yksi mies. Kiilholma tuntuisi olevan jonkinasteinen riippakivi tällä hetkellä uuden miehen rinnalle, mutta Rockylla on omat ajatuksenjuoksunsa, joista ei ota selvää. Voi olla jopa se valinta. En haluaisi. Heino on vetänyt pitkän putken jo Huhtasen ja Ojamäen kera, mutta toinen vaihtoehto on tässä ja se tarkoittaa kyllä käytännössä sitä, että Ojamäki tulee väistymään Heddenin tieltä. Kerälä taasen on ollut viime aikoiina nelosen sentterinä ihan oiva pelimies. Parantunut peliään koko ajan. Tuleeko palkkio valmennusportaalta. En usko, mutta mahdollista. Sitten on liuta noita nuoria jannuja, joista en kyllä Heddenille sentteriä laittaisi kenestäkään. Kaikki ovat omissa niin hukassa todennäköisesti kuin vain olla voi. Saarela on ulkona sentterikuvioista. Ei pysty Ligaa vetämään sentterinä. Toki Rautakallio voi taas olla toista mieltä ja yrittää viisi peliä, josko Allun markkina-arvo kasvaisi. Kärki ollut todella hyvä laidalla ja en kyllä uhraisi häntä sentteriksi, kun kaiken muun lisäksi ei oel peliäkään pelannut sillä paikalla Liigassa.
MInä uskon ja toivon, että Heddenin paikka tulee olemaan Kerälän rinnalla ja toisessa laidassa Kärki. Näin ollen Ahlgren hyppää vilttiketjuun, jos muita loukkaantumisia ei hyökkäysosastossa ole kärkijannujen osalta kuin Ryan. Muut ketjut menevät omillaan ja mahdlliosimman vähän muutoskia tai sitten nähdään todellinen lottokone johon ei meikäläisen ymmärrys riitä. Tauolla olisi sitten enemmän aikaa kokeilla noita ketjusommitelmia.
Ps. Onhan meillä veilä sentterin paikalla pelaamaan pystyviä kavereita mm Ahlgren sekä Lähteenmäki ja varmasti vielä joku muukin. Kyllä se siitä.
Onhan mulla yksi toinenkin toivomus. Päästä se Parkkonen pelaamaan, jotta saat Pekka senkin haukkua aivan paskaksi ja laitaa pari seuraavaa tappiota hänen niskoilleen ja sitten saat sanoa, että enkö mä sanonut sen olevan Mestistasoa.