Rinne siis jatkaa maalissa ja hyvä niin! Mahdollisimman paljon vain pelejä, ei tää Liigan tahti oo mahdoton, vaikka pelais kaikki matsit.
Samalla kokoonpanolla jatketaan muutenkin, itse ehkä hakisin jo vähän muutoksia, mutta olen tähänkin tilanteeseen ihan tyytyväinen. Ilmeisesti valmentaja on oikeasti jotenkin perustellut itselle nämä valinnat, ja nyt halutaan antaa näille roolituksille aikaa.
Pakistossa roolituksessa on selkeästi ajatus, että parit pelaisivat ns. samaa peliä. Ei siis perinteistä hyökkäävä pakki - puolustava pakki. Tästä syystä Marttisen rinnalla esiintyy viime- ja harjoituskaudella siinä hyviin esiintyneen Parkkosen sijaan Sammalkangas. Samasta syystä myös Uusitalo Viljanen pari. Onkohan Viljanen kätisyytensä takia Parkkosta edellä tuohon Uusitalon viereistä tonttia silmällä pitäen? Jos olisin Parkkonen, niin minulla alkaisi rehellisesti sanoa loppua kärsivällisyys Ässien tekemiseen.
Itselleni nyt oikeastaan ihan sama, kuka siellä onnistuu, kunhan onnistuu. Parkkoselle vaan olisi kiva saada joskus esim. 2 ottelua peräkkäin isolla yv-vastuulla viivalla. Eihän Parkkonen ole siellä vielä onnistunut, mutta antaisi nyt vähän aikaa hakea itseään, kuitenkin jo kolmas vuosi menossa. On tietenkin sekin vaihtoehto, että Parkkosella ei joku tuolla viivassa riitä, ja tämä on todettu harjoituksissa. Onko se sitten peliälyn nopeus, tai joku muu, sitä en tiedä.
Saarelan vierellä haluaisin nähdä tehokkaampia ja kokeneempia Liiga pelaajia. Hän voisi esim vaihtaa Niemen kanssa paikkaa. Myös Kiilholma ja Smith saattaisi olla hänelle hyvät laiturit, tai Smithin paikalle Ojamäki.
Ojamäki-Niemi-Smith
Lähteenmäki-Saarela-Kiilholma
Huhtanen-Heino-Hansen
Kärki-Ahlgren-Elo
Siinä olis paletti kokonaan uusiksi räjäytettynä ja Niemen laitureilla jalkoja.
EDIT: Siis katsoin vahingossa eilisen pelin kokoonpanoja, ja tämä viesti on siltä pohjalta tehty :)