Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Australia tai Papua-Uusi-Guinea. veikkaan jälkimmäistä.
Väärin :C
Australia tai Papua-Uusi-Guinea. veikkaan jälkimmäistä.
Luna - miten se liittyy maantietoon? Kuuntietoon voisikin, mutta olihan paska kysymys.
MITÄ?! Minkälaisena hirviönä sä minua pidät? Siis joo, oon paska ihminen ja muutenkin ihan tyhmäpää, mutta enhän mä nyt Lunaa mennyt syömään. Join sen JD-kaakaon Lunan kanssa. Jaoin hänelle vähästäni. Siis vittu, aina lohjalaisia syrjitään.R.I.P. Luna. Nimesin aurinkolahnani Lunan Kuun mukaan. Tietovisakysymys: mikä on Suomen yleisin koiran nimi?
Tämä ansaitsisi oman ketjun. Vieläkö se joku hooligan elää vai oletko hänen uusi inkarnaationsa? Täyttä rautaista dadaa. Tähän ei moni pysty, koittakaapa, ihan tosissaan.Elimellisesti, ainakin vuoroveteen. Tämä venho on pian haahti, kellumme vuoroveden varassa. Tänne potkuriin saatettiin Moskovan lennättimestä tieto, että neuvostoliittolainen sukellusvene 8-MIR Baltzar lähestyy Kuuskajaskarista eli suunnasta itä-länsi, tarkemmin vähän vasemman käden puolelta.
Sukelluslaivan kapteeni Musta Hämähäkki ilmoittaa, että "Konstilla ne ämmätkin koinitaan".
Allasbaari? Missä? Ei ainakaan kannella kaksi.#Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus
Terrrrvetuloa seuraamaan madpeckan arvauksia suoraan yläkerrasta! Ei turvamiehiä, ei järjestysmiehiä - vain minä ja tuoppi!
Pakko luovuttaa ja mennä eteenpäin. En keksi vaikka kaikkea yritin.
- Kiekko-oskari nielaisi hohteen
- Ei kovin moni Krimillä, varsinkin kun sekaisin
- Musiikkia verson tavoin
Hieno tietäys sinulta.
Tämä ansaitsisi oman ketjun. Vieläkö se joku hooligan elää vai oletko hänen uusi inkarnaationsa? Täyttä rautaista dadaa. Tähän ei moni pysty, koittakaapa, ihan tosissaan.
Ja nyt vasta tämän kerrot. Vieläkö ehtii mummojen kanssa juoksemaan? Ja Kim Floorkin vielä... IHQUU.Kyllä allasbaari on kannella kaksi. Fim Kloor juontaa eka mummovesijuoksun ja yhdeksältä alkaa tää kuntavisa. Kysyin infopisteestä, tiedän.
Voiko uskaltaa kysyä onko tämä nainen tällä risteilyllä mukana?
Tämä on niin tätä. Jos olet erilainen (tässä tapauksessa kakkoskantelainen) sinua estetään toteuttamasta itseäsi, sinuutta. Sinuus ilman uranusta on ontelo. Oletko onteloittesi vanki? Määrääkö onteloitten määrä sinuutesi? Oletko sinut vai sinus itsesi kanssa? Kysyn vaan?Laivahenkilökunta hitsaa parasta aikaa kulkuteitä kakkoskannelta ylöspäin umpeen, joten voimme jatkaa matkaa turvallisesti.
Risteily on retki maailmaan, sanoisinko matka ( tämän olen kuullut usein, kaikki tekeminen on matkantekoa, vaikka ei siirrytäkään mihinkään, ihmettelen, mutta kuulostaa kivalta) jota et välttämättä tunne - mutta pitääkö se tunteakaan? Eikö tuntemattomaan sukeltaminen (jos vesi ei ole liian kylmää) olekin hienoin ja eheyttävin mahdollinen kokemus, jonka voit kokea? Suorastaan voimaannut. Tunsitko sen?Nyt on (piilo) filosofista. Tule 11. kannelle, on kumipatjoja tarrata haaksirikon uhatessa.
Ilmeisesti olet sen jo ratkaissut.Saanko ratkaista tuon edelleen ratkaisemattoman?
Olen ratkaissut.Ilmeisesti olet sen jo ratkaissut.
Tokkopa minulla on valtuuksia estää. Toki voit noin klo 21 osallistua itse kisaan.
Haa... ehdin löytää tuon pinnanalaisen visan ennen tätä vihjettä. Saanko bonareita?HUOMIO: Pinnan alla järjestetään kielivisa, johon saapi vastailla tänään klo 23.59 asti
Uleåborgirin kielitieteellinen visarihma
Tervetuloa lingvistiikan ihmeelliseen, mutta arvaamattomaan visamaailmaan. Esitän täällä kielitieteellisiä visoja, pääpaino on suomen kielessä, koska suomi on minun erityisalaansa. Jokaisen kysymyksen perässä on spoileri, josta kukin voi tarkistaa oman pistemääränsä ja kirjata sen viestiin...keskustelu.jatkoaika.com