Mikä valtio: viiletin autosella osapuilleen länsinaapurissa alkupätkän väylää pitkin.
Dominica
Mikä valtio: viiletin autosella osapuilleen länsinaapurissa alkupätkän väylää pitkin.
On muuten ihan vitun paska visa. Visan pitäjä on katkera, kun ei ymmärrä antamiani oikeita vastauksia. No, ei voi lusikalla pyytää kun on haarukalla annettu.
Et sitten tullut - millään tavoin.Joku mulkku varmaan tulee taas sekunnissa kertomaan "oikeat" vastaukset
#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus
Kertausta ja täsmennystä:
En ota kantaa vastausten tai selitysten oikeellisuuteen ennen seuraavaa päivää klo 15.
"tykkään" osoittaakseni, että vastaus on huomioitu.
Eli et huomioinut noita, joihin muistin lisätä aihetunnisteen.
#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus ksessa on oikeat ja väärät. Mä voin sanoo näistä vääristä kaks nimee, ne on Virveliä ja kainaloon. Niin ei tuu niinku ihan yllätyksenä kellekään. Kysykää näiltä ihmisiltä täällä kasikannella, että tykkäskö ne tästä näytelmästä? Vai pannaanko taas kioski kiinni. Jos te ette halua tätä show'ta, niin mulla on kyllä kompetenssia tehdä vähän muitakin juttuja.
Sit sieltä joku kolmoskannen mikä perkele mikkihiiri tulee saatana vittuilee vanhalle laivakapteenille. Missä kunnioitus? Sitä mä kysyn. Tä on iha uskomatonta. Vaihetaan klubitakkeja. Tuu sä tonne vetään Street view-visaa™, luo se buumi, ni mä tuun sinne lämpimään konehuoneeseen jakaan noita viisauksia.
Ps. Raportoin ylläpidon siitä, että tykkäykset ei päivity reaaliaikaisesti. Tässä menee hermot raunioille jännittäessä.
Tykkään mutta en ikinä ole paikalla, olen sidottuna happilaitteen kanssa potkuriin
Minähän en selittele! Tai no, otin sellaisen telepaattisen yhteyden aivoihisi, kaiken rojun ja roinan, rivouksien ja riettauksien keskeltä, tai alta näin pilkahduksen. Mietin ensin noin ruotsiksi, eli ca ja sitten hokasin minin, pikku auton. Tuota alkua en ymmärtänyt, mutta muut valtiot ei pääty minica kuin Dominica.Tykkään mutta en ikinä ole paikalla, olen sidottuna happilaitteen kanssa potkuriin.
@Unkka Dominica oikein. Selitä.
@Ishmael in on hyvä, hän nauttii hypotermian aiheuttamasta euforiasta, ja olisiko poistunut ruumiistaan, mutta on kölin alla. Hymyilee. Pistän pian kouluttamani aurinkolahnan viemään hänelle sotilastermiitillä lämmitettyä Jack Daniel's -kaakaota.Kuka vei Borgirille happilaitteen? KUKA?!
Mutta nyt kun siellä olet, niin näetkö onko @Ishmael vielä kölin alla?
Minähän en selittele! Tai no, otin sellaisen telepaattisen yhteyden aivoihisi, kaiken rojun ja roinan, rivouksien ja riettauksien keskeltä, tai alta näin pilkahduksen. Mietin ensin noin ruotsiksi, eli ca ja sitten hokasin minin, pikku auton. Tuota alkua en ymmärtänyt, mutta muut valtiot ei pääty minica kuin Dominica.
Hemmetti ja helkkari, oikeastaan meni nyt hukkaan noin hyvä piilosanan alku.Hyvää työtä noiden taholtatyönään. Loppuvinkki olisi ollut että väylän eli tässä tien alkupää on maan nimen alussa esiintyvä Domi, Tie Domi.
Eliitti taas huutelee ja vaatii oikeuksia perkele! Elä täällä nyt kakkoskannella, vain @heketsu88 voi ymmärtää.kysykää näiltä ihmisiltä täällä kasikannella
JD-kaakao maistui raa’an aurinkolahnan kanssa erinomaiselta. Viskin lämmittävä puraisu ja kaakaon makeus veivät enimmän terän suolaveden pistävästä mausta.@Ishmael in on hyvä, hän nauttii hypotermian aiheuttamasta euforiasta, ja olisiko poistunut ruumiistaan, mutta on kölin alla. Hymyilee. Pistän pian kouluttamani aurinkolahnan viemään hänelle sotilastermiitillä lämmitettyä Jack Daniel's -kaakaota.
JD-kaakao maistui raa’an aurinkolahnan kanssa erinomaiselta. Viskin lämmittävä puraisu ja kaakaon makeus veivät enimmän terän suolaveden pistävästä mausta.
Australia tai Papua-Uusi-Guinea. veikkaan jälkimmäistä.Suomen yleisin koiran nimi?
R.I.P. Luna. Nimesin aurinkolahnani Lunan Kuun mukaan. Tietovisakysymys: mikä on Suomen yleisin koiran nimi?