Kiitos nopeasta vastauksesta, mutta väärin meni.Unkari?
Kiitos nopeasta vastauksesta, mutta väärin meni.Unkari?
Kiitos jälleen, mutta tämä meni nyt väärin.Saksan keisarikunta
Kiitos, ei osunut.Jugoslavia.
Kiitos hyvästä yrityksestä, mutta ei osunut kohdalleen.Syyria?
Joo, tiedän oikean vastauksen. Vastasin vain mahdollisimman nopeasti, kun ajattelin että entisten valtioiden teema jatkuu.Kiitos jälleen, mutta tämä meni nyt väärin.
Kiitos, mutta huti, valitettavasti.Weimarin tasavalta.
No niinpä näyttääkin, mutta näyttää se Tsadin lippukin ihan Romanian lipulta. Annan tuosta kuitenkin pisteen vastaajalle.Kolmas valtakunta (käytettiin jonkun aikaa yhdessä hakaristilipun kanssa).
Toisaalta tuo kyllä näyttää @Denverin Munasyndi mainitsemalta Saksan keisarikunnan lipulta myös:
Saksan keisarikunta – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Kiitos, mutta ei tämäkään. Kuva on 1970-purukumimerkkisarjasta.Jemen.
No niinpä näyttääkin, mutta näyttää se Tsadin lippukin ihan Romanian lipulta. Annan tuosta kuitenkin pisteen vastaajalle.
Sehän se. Onneksi puhuit minulle pisteen.Ylä-Voltan tasavalta.
No oisit toki saanut, mutta @heketsu88 ehti jo täräyttää oikean vastauksen.Saako vastata uudestaan @Unkka ?
Oikein! Yksi piste on sinun, ja sitä ei pois oteta.Ylä-Voltan tasavalta.
Tässä ketjussa on niin monta eri säännöstöä, että piti varmistaaNo oisit toki saanut, mutta @heketsu88 ehti jo täräyttää oikean vastauksen.
Sehän se. Onneksi puhuit minulle pisteen.
Oikein! Yksi piste on sinun, ja sitä ei pois oteta.
Tämä on kyllä tosi. Itsekin olen ollut jopa putkassa liian innokkaasta vastailusta. Pitää olla varuillaan.Tässä ketjussa on niin monta eri säännöstöä, että piti varmistaa
Tarkemmin ottaen merkin kääntöpuolella lukee Ylä-Volta, ei Ylä-Voltan tasavalta. Mutta en ole pikkumainen, niin kuin jotkut muut tuomarit.
Anteeksi kauheasti, -16 pakkasta ja hirveä tuuli. Jäi hiihto välistä. Nyt olen mukana myös klo 18 päävisassa.Mitä, mitä, mitä! @Unkka heittelee jo lippukysymyksiä, vaikka piti olla vielä hiihtelemässä.
Kyllä meillä oli pakkasraja -30 ja tuuli samoiten 30m/s kun kouluun hiihdeltiin.Anteeksi kauheasti, -16 pakkasta ja hirveä tuuli. Jäi hiihto välistä.