Sikäli kun viittaisi, mutta miten sosialistit tähän liittyvät?Mikäli Pakarinen viittaa Iiro Pakariseen, niin se on joko Oklahoma City tai Bakersfield. Vastaan Bakersfield, koska sijaitsee Kalifornian osavaltiossa ja on Oklahoman osavaltioon nähden vasemmalla.
Sikäli kun viittaisi, mutta miten sosialistit tähän liittyvät?
Se onkin erittäin hyvä kysymys! Joku minua viisaampi sen perusteleekoon.
Katselen kuinka tämä kehittyy.Kun kerran olette hereillä (ne jotka ovat) niin palataan Amerikan mantereelle.
Mikä kaupunki USAssa?
Pakarinen meni nurin, mutta sitä edelsi sosialistien eteneminen oikealta vasemmalle.
Laitetaan tämä nyt erityisesti boomerille eli @Uleåborgir ille
Tämän myötä, hyvää yötä!
Katselen kuinka tämä kehittyy.
Voisihan se, mutta kyse on kuitenkin "piilosanasta" eli sanaleikistä. Älä mene sinne syvään päähän! Keep it simple kuten eräs tunnettu kiekkoasiantuntijakin totesi jo kauan aikaa sitten.Voisiko se sosialismi liittyä siten, että sosialismi on yli päätänsä Yhdysvalloissa mennyt enemmän vasemmalle, muun muassa Bernie Sandersin ja Alexandra Ocasio-Cortezin toimesta?
Savannah. Pakarisen Hanna meni nurin = annah, ja vas kirjoitettuna oikealta vasemmalle eli sav edeltää tuota.Kun kerran olette hereillä (ne jotka ovat) niin palataan Amerikan mantereelle.
Mikä kaupunki USAssa?
Pakarinen meni nurin, mutta sitä edelsi sosialistien eteneminen oikealta vasemmalle.
Laitetaan tämä nyt erityisesti boomerille eli @Uleåborgir ille
Raportoin, ignoroin, tykkään ja lähetän yksityisviestin.Uusimaa
Mulla on MAKE UUSIMAA GREAT AGAIN -teepaita.
Heti kun tämä laiva on satamassa, niin lähden patrioottien kanssa valtaamaan ja polttamaan Hjartwall Hjarenaa. Suomessa ei mitään Neuvostoliiton tukikohtia ja kotkanpesiä tarvita.
Minäkin tahon!
Mikä Amerikan osavaltio?
Oon niin kännissä, että kunnia meni, mutta se kasvoi. Tosi vaikea. Tuskin kukaan tietää. Ensimmäisenä oikein vastanneelle drinkkilippu ihan mihin tahansa laivan baariin.
Veikkaus: Utah
Kristiinankaupunki.
Mikä on palkinto?
Mistä se "maa" siihen alkuun tulee? Myöhemmin vihjeenä annetaan "alku on avaruudessa", mutta alkuperäisessä ei ole viittausta "Maa" -alulle. Olenko tyhmä? Eli en usko, että kyseessä olisi Ria K. vaan vihjeen mukaan pitäisi olla Maaria, mutta en tiedä ketään Maaria -nimistä puunaista.Mä voi leikkiä @Uleåborgir ja vastata kun keksin eli kyseessähän on näissä visoissa tiuhaan pyörivä Ria Kataja.
@heketsu88 Vaihtaisitko tuon voittamasi drinkkilipun tähän allakirjoituksessani olevaan virtuaalitikkariin, jonka voitin @Kauko Viisas -kisassa?