(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 786
  • 7 951

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
No niinpä niin. Homma jatkuu, vaikka päätöspuhe oli jo laadittu valmiiksi.
Iso käsi täältä. Nousit viime hetkellä taistoon. Minulla oli jo kaksi katkon paikkaa. Mutta kuten juoppo sanoi, ne on aina pahimpia. Jäädyin tuossa Serbiassa. Sitäkin olen tutkaillut, mutta kun kohdalle sattui, en heti tunnistanut.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Iso käsi täältä. Nousit viime hetkellä taistoon. Minulla oli jo kaksi katkon paikkaa. Mutta kuten juoppo sanoi, ne on aina pahimpia. Jäädyin tuossa Serbiassa. Sitäkin olen tutkaillut, mutta kun kohdalle sattui, en heti tunnistanut.
Näin on näreet. Mietin vielä hetken kun minuutti läheni loppuaan, odotanko seuraavaa vihjettä vai vedänkö riskillä. Jos olisin odottanut niin täällä olisi jo seremoniat menossa.

edit. On muuten ensimmäinen ja viimeinen game 6 tulossa koko keväänä. Kaikki muut sarjat menneet poikki max. viidessä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei vielä @Steril uponnut suon syvyyksiin, vain keksi Joukahaisen tavoin keinon ponnistaa vielä sieltä ylöspäin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei vielä @Steril uponnut suon syvyyksiin, vain keksi Joukahaisen tavoin keinon ponnistaa vielä sieltä ylöspäin.
Minua ei laulettukaan suohon, vaan pyhä viittalaulu lauloi minut sieltä ylös.

Tai tarkalleen ottaen Sakari Kuosmanen lauloi minut suosta ylös.
 
Viimeksi muokattu:

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kävin juoksemassa kympin lenkin ja odotin että täällä olisi @Kauko Viisas laatinut jo mainion otteluraportin.
Jos minulta kysytään, niin ottelu eteni seuraavasti: Ensimmäinen erä oli aikamoista kyttäilyä. Sain ensimmäisenä lauottua maalia kohti, ja sinne upposi. Toisessa erässä oli aluksi jotain hämminkiä toimitsija-aitiossa, mutta valveutunut tarkkailija ohjasti toimitsijaa, eikä asiasta ollut haittaa pelaajille. @Steril laukoi ekana, mutta ohi. Sain pienen syötöntapaisen hutikiekosta, mutta ei vain kädet riittäneet. @Steril tinttasi komean maalin.
Ratkaisuerässä jo nuolaisin huuliani. Vilkaisin jo voittopokaalia. Mestaruusjuhlat ja tipattoman loppu kävi jo mielessä. Mutta @Steril vei kuin tikkarin lapselta ja teki ansaitun voittomaalin. Kylläpä siinä vanhalla äijällä naama venähti. Toivottavasti eivät näytä urheiluruudussa.
Ei muuta kuin keskittymään huomiseen ja pullot takaisin kaappiin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin juoksemassa kympin lenkin ja odotin että täällä olisi @Kauko Viisas laatinut jo mainion otteluraportin.
Pahoittelen aiheuttamaani pettymystä, mutta ulkopuolisen silmin nähty ja kuvailtu taisto ei kykene kuvaamaan todellista taistoa niin hyvin kuin kilpailijan omakohtaisesti koettu. Esimerkiksi tuo "syötöntapainen" ei katsojalle välittynyt.

Kiitos henkilökohtaisesta kommentistasi pelin kulusta.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
@Steril laukoi toisessa erässä: Argentiina, Saint Vincent ja Grenadiinit ja Sveitsi. Ohi meni ja sain varmuuden tuohon pieneen saarivaltioon, joka oli pikkuisen epävarma. Siksi sanoin tuota syötöntapaiseksi. Ei vaan riittänyt.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tajusin juuri, että @Steril oli tässä ottelussa kotijoukkue. Oliko tämäniltainen ottelu @Unkka lta taktinen häviö, jotta saa juhlia mestaruuttaan huomenna kotiareenallaan?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tajusin juuri, että @Steril oli tässä ottelussa kotijoukkue. Oliko tämäniltainen ottelu @Unkka lta taktinen häviö, jotta saa juhlia mestaruuttaan huomenna kotiareenallaan?
Ei tässä sarjassa kotiedulla ole ollut mitään väliä. Tai en tiedä miten se kotietu tällä botskilla näkyy?

Tänään odotin jo krapulaisena tappiota, mutta hieman yllättäen se ensimmäinen "koti"voitto sieltä tulla tupsahti. Olin jo valmistautunut myymään game worn-viittani ensimmäiselle halukkaalle.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä laiva on meidän kaikkien koti nyt.
Ei ole minun kotini. Minulla on koti salaisella autiosaarella - tosin se ei ole autio kun olen paikan päällä, mutta muutoin kyllä. Lentelen omalla helikopterillani ympäri ämpäri välillä piipahtaen kapisella "kotialuksellanne".
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei ole minun kotini. Minulla on koti salaisella autiosaarella - tosin se ei ole autio kun olen paikan päällä, mutta muutoin kyllä. Lentelen omalla helikopterillani ympäri ämpäri välillä piipahtaen kapisella "kotialuksellanne".
Miten muuten saat sen helikopterisi laskettua alukselle, kun se suuri viittaan kääritty Maoi-patsas täyttää koko helikopteritasanteen?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ei ole minun kotini. Minulla on koti salaisella autiosaarella - tosin se ei ole autio kun olen paikan päällä, mutta muutoin kyllä. Lentelen omalla helikopterillani ympäri ämpäri välillä piipahtaen kapisella "kotialuksellanne".
Ääh, älä nalleile noin paljon tuolla kopterillallasi ja omalla saarellasi. Köyhällä käy niin kateeksi että kädet tärisee.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Missäs sinä - ei sinulla ole siellä konehuoneessa muttereiden seassa mitään hyttiä. Pelkkä rasvainen patja, oletan.

Hyppäsin jo risteilylaivasta pois suoraan veteen ja seilaan tällä hetkellä tuntemattomilla merillä.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten muuten saat sen helikopterisi laskettua alukselle, kun se suuri Maoi-patsas täyttää koko helikopteritasanteen?
@redpecka n esittämä kuva on havainnekuva, tiedäthän kuva, joka esittää jotain millaiselta jokin pitäisi olla, mutta mitä se ei missään tapauksessa ole. Älä siis hämmästy jos Maoi-patsas ei ole aivan niin suuri kuin on esitetty eikä sijaitse juuri siinä paikassa missä se näyttää havainnekuvassa olevan.

Edellä esitetyistä syistä ei helikopterilaskeutuminen ole ongelma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös