Huomenna sama aika ja paikka? @Unkka ?No niinpä niin. Homma jatkuu, vaikka päätöspuhe oli jo laadittu valmiiksi.
Iso käsi täältä. Nousit viime hetkellä taistoon. Minulla oli jo kaksi katkon paikkaa. Mutta kuten juoppo sanoi, ne on aina pahimpia. Jäädyin tuossa Serbiassa. Sitäkin olen tutkaillut, mutta kun kohdalle sattui, en heti tunnistanut.No niinpä niin. Homma jatkuu, vaikka päätöspuhe oli jo laadittu valmiiksi.
Näin on näreet. Mietin vielä hetken kun minuutti läheni loppuaan, odotanko seuraavaa vihjettä vai vedänkö riskillä. Jos olisin odottanut niin täällä olisi jo seremoniat menossa.Iso käsi täältä. Nousit viime hetkellä taistoon. Minulla oli jo kaksi katkon paikkaa. Mutta kuten juoppo sanoi, ne on aina pahimpia. Jäädyin tuossa Serbiassa. Sitäkin olen tutkaillut, mutta kun kohdalle sattui, en heti tunnistanut.
Minua ei laulettukaan suohon, vaan pyhä viittalaulu lauloi minut sieltä ylös.Ei vielä @Steril uponnut suon syvyyksiin, vain keksi Joukahaisen tavoin keinon ponnistaa vielä sieltä ylöspäin.
Pahoittelen aiheuttamaani pettymystä, mutta ulkopuolisen silmin nähty ja kuvailtu taisto ei kykene kuvaamaan todellista taistoa niin hyvin kuin kilpailijan omakohtaisesti koettu. Esimerkiksi tuo "syötöntapainen" ei katsojalle välittynyt.Kävin juoksemassa kympin lenkin ja odotin että täällä olisi @Kauko Viisas laatinut jo mainion otteluraportin.
Ei tässä sarjassa kotiedulla ole ollut mitään väliä. Tai en tiedä miten se kotietu tällä botskilla näkyy?
Eikös nämä kamppailut käydä neutraalilla maap..., siis vesipe..., siis neutraalilla alueella eli M/S Dalmatialaisella? Ei käsittääkseni kotietua tms.Tajusin juuri, että @Steril oli tässä ottelussa kotijoukkue.
Kaikilla on kotietu. Tämä laiva on meidän kaikkien koti nyt.Eikös nämä kamppailut käydä neutraalilla maap..., siis vesipe..., siis neutraalilla alueella eli M/S Dalmatialaisella? Ei käsittääkseni kotietua tms.
Big happy family.Kaikilla on kotietu. Tämä laiva on meidän kaikkien koti nyt.
Ei ole minun kotini. Minulla on koti salaisella autiosaarella - tosin se ei ole autio kun olen paikan päällä, mutta muutoin kyllä. Lentelen omalla helikopterillani ympäri ämpäri välillä piipahtaen kapisella "kotialuksellanne".Tämä laiva on meidän kaikkien koti nyt.
Eikös nämä kamppailut käydä neutraalilla maap..., siis vesipe..., siis neutraalilla alueella eli M/S Dalmatialaisella? Ei käsittääkseni kotietua tms.
Kaikilla on kotietu. Tämä laiva on meidän kaikkien koti nyt.
Big happy family.
Missäs sinä - ei sinulla ole siellä konehuoneessa muttereiden seassa mitään hyttiä. Pelkkä rasvainen patja, oletan.Kunkin omassa hytissä sitten:).
Miten muuten saat sen helikopterisi laskettua alukselle, kun se suuri viittaan kääritty Maoi-patsas täyttää koko helikopteritasanteen?Ei ole minun kotini. Minulla on koti salaisella autiosaarella - tosin se ei ole autio kun olen paikan päällä, mutta muutoin kyllä. Lentelen omalla helikopterillani ympäri ämpäri välillä piipahtaen kapisella "kotialuksellanne".
Ääh, älä nalleile noin paljon tuolla kopterillallasi ja omalla saarellasi. Köyhällä käy niin kateeksi että kädet tärisee.Ei ole minun kotini. Minulla on koti salaisella autiosaarella - tosin se ei ole autio kun olen paikan päällä, mutta muutoin kyllä. Lentelen omalla helikopterillani ympäri ämpäri välillä piipahtaen kapisella "kotialuksellanne".
Missäs sinä - ei sinulla ole siellä konehuoneessa muttereiden seassa mitään hyttiä. Pelkkä rasvainen patja, oletan.
@redpecka n esittämä kuva on havainnekuva, tiedäthän kuva, joka esittää jotain millaiselta jokin pitäisi olla, mutta mitä se ei missään tapauksessa ole. Älä siis hämmästy jos Maoi-patsas ei ole aivan niin suuri kuin on esitetty eikä sijaitse juuri siinä paikassa missä se näyttää havainnekuvassa olevan.Miten muuten saat sen helikopterisi laskettua alukselle, kun se suuri Maoi-patsas täyttää koko helikopteritasanteen?
Äänesi on kuitenkin kuuluva - et liene kovin kaukana tai käytössäsi on vedenkestävää teknologiaa.Hyppäsin jo risteilylaivasta pois suoraan veteen ja seilaan tällä hetkellä tuntemattomilla merillä.