(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 738
  • 7 951

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Moldova ja Gabon
 

npc

Jäsen
1/3
 

Liitteet

  • 76a.png
    76a.png
    19,6 KB · kertaa luettu: 46

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sepä oli siinä. Onnea finaaliin @Steril. Oikeat pelaajat finaalissa, ylivoimaista näytöstä myös @Unkka!

Ja pronssipelissä vastassa @Kauko Viisas. Valmistaudun siihen Viittalaulun avulla. Nyt on takki tyhjä.

Milloin pronssipeli?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Sepä oli siinä. Onnea finaaliin @Steril. Oikeat pelaajat finaalissa, ylivoimaista näytöstä myös @Unkka!

Ja pronssipelissä vastassa @Kauko Viisas. Valmistaudun siihen Viittalaulun avulla. Nyt on takki tyhjä.
Kiitos sarjasta ja vastuksesta sekä onnea pronssipeliin! Ja edelleen kiitos vielä myös joustosta sen game 1:sen suhteen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Heitän nyt perinteiseen tapaan vahvan mestariehdokkaan viitan @Unkka lle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mun ei tarvii erikseen laittaa sitä juutuubista päälle kun soi nonstoppina muutenkin päässä koko ajan. Prkl. Miten sen saa pois?

Antamalla tai saamalla lahjaksi kyseisen viitan.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Heitän nyt perinteiseen tapaan vahvan mestariehdokkaan viitan @Unkka lle.
Hah hah haa. Ei onnistu. Minulla on tavoittena tehdä yksi maali, eli tietää ainakin yksi arvautus nopeammin. Kyllähän se ennakkosuosikin viitta ja lannevaate ja mitä niitä onkaan on ja pysyy runkosarjan voittajalla. Minä olin tooodella kaukana perässä runkkiksessa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hah hah haa. Ei onnistu. Minulla on tavoittena tehdä yksi maali, eli tietää ainakin yksi arvautus nopeammin. Kyllähän se ennakkosuosikin viitta ja lannevaate ja mitä niitä onkaan on ja pysyy runkosarjan voittajalla. Minä olin tooodella kaukana perässä runkkiksessa.
Kyllä tuo @Kauko Viisas aan sweeppaaminen suoraan neljässä oli aika vakuuttava temppu. Sanoisin että meidän sarjasta tulee varmasti tasaisempi kuin runkosarjan sarjataulukko näyttää. Pääset siis varmasti tavoitteeseesi useamman kerran. Tosin jos pitää kerrankin kehaista omaa suoritusta, niin nyt pystyin nostamaan tasoa kesken sarjan sitä mukaa kun se eteni. Ehdottomasti pitää vieläkin parantaa kunnolla, että finaalisarjasta jäisi mitään käteen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kyllä tuo @Kauko Viisas aan sweeppaaminen suoraan neljässä oli aika vakuuttava temppu. Sanoisin että meidän sarjasta tulee varmasti tasaisempi kuin runkosarjan sarjataulukko näyttää. Pääset siis varmasti tavoitteeseesi useamman kerran. Tosin jos pitää kerrankin kehaista omaa suoritusta, niin nyt pystyin nostamaan tasoa kesken sarjan sitä mukaa kun se eteni. Ehdottomasti pitää vieläkin parantaa kunnolla, että finaalisarjasta jäisi mitään käteen.
No joo, ei se mitenkään helppo voitto ollut tuo välierä. Numerot eivät tee oikeutta. Heti ekassa matsissa oli sekunnista kiinni 2-0 turpaan tulo (Gambia ja Benin taisi pelastaa niukasti). Tuon jälkeen olisi ollut paljon vaikeampaa jatkossa. Ja on tässä visassa myös tuurilla merkitystä. Toiset maat on väkisinkin tutumpia kuin toiset, ja minulle on tullut paljon ns. suosikkimaita kohdalle, kuten esim. Kamerun. Muita suosikkejani en paljasta.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä jo vetoja lyödään kiivaaseen tahtiin.

Jos jään neljänneksi se ei haittaa minua, koska kuulun vähemmistöön ja vähemmistöjä ei saa kiusata.

Kuulun nykyään n. 25% vähemmistöön Suomessa - toki vähemmistö kasvaa pikkuhiljaa, mutta nautin nyt olostani. Sain nimittäin koronarokotteen - kuulun siis rokotettujen vähemmistöön
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos jään neljänneksi se ei haittaa minua, koska kuulun vähemmistöön ja vähemmistöjä ei saa kiusata.
Sama täällä. Olin runkkarin viides, joten kaikkiin sijoihin siitä ylöspäin on oltava tyytyväinen.

Kuulun nykyään n. 25% vähemmistöön Suomessa - toki vähemmistö kasvaa pikkuhiljaa, mutta nautin nyt olostani. Sain nimittäin koronarokotteen - kuulun siis rokotettujen vähemmistöön
Nykypäivänä taidan minäkin kuulua. Olen nimittäin valkoinen, lihaa syövä heteromies. Eikös me nykypäivänä olla jo melkein vähemmistössä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös