Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
En halua nostaa itseäni mitenkään framille, mutta ohessa lyhyt lausuntoni hävityn välieräottelun jälkeen:
"Hyvät veljet ja sisaret. Mun termini on : mental game eli win the right games. Edeltävät eivät ole olleet oikeita pelejä.
Kuten hyvä veljeni, leijona 79 on on todennut , jokainen, joka nyt hymyilee tässä tilaisuudessa saa mennä ulos. Jotain rispektiä, olen kuitenkin maantietovisaveteraani, pelannut Simo Frangenia vastaan, uraa takana jo kymmeniä vuosia alalla. Tiedän mitä tarkoittaa olla tällaisissa visoissa.
Viimeinen maali tehtiin väärin - se pitää tehdä backhand - forehand - pum -pum - pum. Nyt se tehtiin pum-pum-pum.
Mapquiz is a momentum game. The maps didn't bounce our way.
My fuckingratulations!"
Jälkikäteen jäin miettimään kohtaa "uraa takana" - ehkä siinä on asian ydin.
Oikeasti hvyä peli @Unkka
"Hyvät veljet ja sisaret. Mun termini on : mental game eli win the right games. Edeltävät eivät ole olleet oikeita pelejä.
Kuten hyvä veljeni, leijona 79 on on todennut , jokainen, joka nyt hymyilee tässä tilaisuudessa saa mennä ulos. Jotain rispektiä, olen kuitenkin maantietovisaveteraani, pelannut Simo Frangenia vastaan, uraa takana jo kymmeniä vuosia alalla. Tiedän mitä tarkoittaa olla tällaisissa visoissa.
Viimeinen maali tehtiin väärin - se pitää tehdä backhand - forehand - pum -pum - pum. Nyt se tehtiin pum-pum-pum.
Mapquiz is a momentum game. The maps didn't bounce our way.
My fuckingratulations!"
Jälkikäteen jäin miettimään kohtaa "uraa takana" - ehkä siinä on asian ydin.
Oikeasti hvyä peli @Unkka