No niin, eli se on sitten @heketsu88 tai @CuJo#31 vastassa. Kova sarja tulossa joka tapauksessa.
Kovasta en tiedä, mutta sarja nyt ainakin.
@redpecka minullekin käy 18.00
E
Tarkennetaan vielä sen verran, että runkosarjan kärkikaksikon ylivoima oli niin murskaavaa, että seuraavasta sarjasta en usko sen vuoksi tulevan kovaa. Voittipa tässä sarjassa sitten sitten @heketsu88 tai allekirjoittanut. No, ihmeitähän aina tapahtuu.
Miracle on Ship!
Kummitus, jonka viitat liehuvat pimeässä laivassa.Tai sitten MacGyverista tuttu Ghost Ship. Se laivan kummitus on sitten varmaan @Steril.
Tai sitten MacGyverista tuttu Ghost Ship. Se laivan kummitus on sitten varmaan @Steril.
Dementia selvästi iskenyt, kun en muista tuollaista MacGyverista. Tai sitten vaan en ole nähnyt tuota jaksoa.
Olin oman aikani Ihmemies - tai ainakin kuvittelin olevani. Aika saattaa kullata muistot. Klemmareille keksin aina paljon hyödyllisiä käyttötarkoituksia minäkin. Esimerkiksi pidin samaan aiheeseen liittyviä papereita näppärästi ja taidokkaasti yhdessä niin, etteivät asiat ja paperit menneet tyystin sekaisin. Kaikki eivät osanneet.Kai sentään Ihmemiehen seikkailut kiinnostivat kultaisella 80-luvulla?
Etkö sitten muka ole enää?Olin oman aikani Ihmemies - tai ainakin kuvittelin olevani. Aika saattaa kullata muistot. Klemmareille keksin aina paljon hyödyllisiä käyttötarkoituksia minäkin. Esimerkiksi pidin samaan aiheeseen liittyviä papereita näppärästi ja taidokkaasti yhdessä niin, etteivät asiat ja paperit menneet tyystin sekaisin. Kaikki eivät osanneet.
Kyllä minäkin muistan Ihmemiehen tunnarin, menee näin:
Didi didi didi dii-dii di-dii dii, dididi diidi didi dii dii dii; didi didi didi dii dii di di dii...
Jaa, enpä kattonut sitä pahemmin ennenkään kuten en pienitalopreeriallaakaan. Jonkun banjomusiikin bonzkusta muistan ja palavan karttapalasen siinä introssa.Bonanzan tunnari on kyllä ikimuistoinen. Tulisipa joskus vielä uusintana.
Miksi et muuten enää symppaa Espoota? Tai en tiedä symppaatko mutta ei ainakaan listassasi näy. Mikä noista on ykkössuosikkisi vai onko sellaista?Kiekko-Espoo oli yksi lempijoukkueistani silloin, kun Jere Lehtinen vielä pelasi siellä.
Juu, en entisiä K-Espoon aikoja edes elänyt vielä, se oli Blues jo silloin kun lätkää aloin seuraamaan. SaiPa on ihan symppis joukkue kanssa, liekkö siksi kun on aina altavastaaja eikä myöskään pahemmin mitään koskaan voittanut. Kuten ei Espookaan.@Steril Mä symppaan ainakin vähän K-Espoota. Kävin Matinkylän hallissa kattomassa harkkapelin K-espoo - SaiPa kun budjasin niihin aikoihin väliaikaisesti niillä nurkilla.
Ja kaikki mustaa Czhszcherkawskin ja Jääskeläisen ja Ikosen ja Sinisalon ja taisi se meidän Skrikokin käydä siellä jäähdyttelemässä.
Miksi et muuten enää symppaa Espoota? Tai en tiedä symppaatko mutta ei ainakaan listassasi näy. Mikä noista on ykkössuosikkisi vai onko sellaista?
Onko tuo Kärpät vain harhautus?Sympatiani on edelleen Kiekko-Espoota kohtaan, mutta lempijoukkueisiin se ei kuulu. Oma ykkösjoukkueeni on Dallas Stars. Kaikkiahan suosikkijoukueitani ei tuohon mahdu, esimerkiksi Real Madrid ja Bayern München.
Tässä on sympatia-joukkueet (ei järjestyksessä)
NHL: Buffalo Sabres, Philadelphia Flyers, Chicago Blackhawks, Tampa Bay Lightning
Liiga: Tampereen Ilves
Mestis: Kiekko-Espoo, TuTo Hockey
Onko tuo Kärpät vain harhautus?
Ahaa, eli listassa on kannattamasi joukkueet ja noita muita sympatiseeraat. Itselläni ei NHL:ssä ole oikeastaan suosikkijoukkuetta, mutta kannatan kaikkia joissa pelaa suomalaisia, ehkä Carolinaa eniten. Jalkapallossa olen armoton Liverpool-fani, mutta nautin paljon myös muiden (hyvistä) peleistä. Esim. viime viikon Bayern-PSG oli ehkäpä tämän kauden viihdyttävin ottelu jonka olen nähnyt.Ei ole.