Ja kolme (3) maata pitäisi tietää. My god, sanon minä!
Assyria, Babylonia ja Persia tulossa.
Ja kolme (3) maata pitäisi tietää. My god, sanon minä!
Katsoin jo, että @heketsu88 vetelee ohi tyhjän maalin ja @CuJo#31 iskee kohta vastahyökkäyksestä. @heketsu88 ratkaisi muistaakseni runkosarjassa Albanian ja jännitin että eikö hoksaa nyt.
Discon DJ: "Siinä oli heketsulla (#88) kunnon tulitus tuossa jatkoajalla, @CuJo#31 ei päässyt vaihtamaan tuoreita jalkoja puolustukseen. Noin paljon kun vetää väsynyttä vastustajaa kohti niin varmaan joku uppoo, kuten nyt näimme."Joo, tuntuu nyt pöljältä olo nyt jälkikäteen, kun en heti tajunnut tuota. PO-jännitys iskee.
Miksi muuten olet ylipäätään laivan klonkku? Tämä on alun alkaen jäänyt mysteeriksi ainakin minulle.Jes! Yksi ottelu voitettu! Tänään ei olekaan se päivä vielä, että pääsette laivaklonkusta eroon!
Miksi muuten olet ylipäätään laivan klonkku? Tämä on alun alkaen jäänyt mysteeriksi ainakin minulle.
Katsoin jo, että @heketsu88 vetelee ohi tyhjän maalin ja @CuJo#31 iskee kohta vastahyökkäyksestä. @heketsu88 ratkaisi muistaakseni runkosarjassa Albanian ja jännitin että eikö hoksaa nyt.
Miksi muuten olet ylipäätään laivan klonkku? Tämä on alun alkaen jäänyt mysteeriksi ainakin minulle.
Olin myöhässä - klonkun paikka oli jo varattu kun minä saavuin paikalle. Ei siinä, mutta olisin ollut ainakin yhtä päteväSopii hahmon kuvaani: Viihtyy yksin jossain pimeässä huoneistossa.
Tämä hieman järkytti. Ovatko oluet oluita vai kovasti mainitsemiasi alkoholittomia oluita? Nuin paljon?Minulle se 3-4 olutta on maksimi, minkä otan. Kukin tyylillään:).
Olin myöhässä - klonkun paikka oli jo varattu kun minä saavuin paikalle. Ei siinä, mutta olisin ollut ainakin yhtä pätevä
Tämä hieman järkytti. Ovatko oluet oluita vai kovasti mainitsemiasi alkoholittomia oluita? Nuin paljon?
Minäkin olen suunnitellut, että juon Vappuaattona kokonaisen pullon olutta.Yleensä alkoholittomia oluita, mutta silloin tällöin juon myös alkoholillisia oluita.
Minä kun ostan joskus pullon niin siitä riittää koko vuodeksi. SaiPan voittojen jälkeen kaadan siitä lasiin hiukan.Minäkin olen suunnitellut, että juon Vappuaattona kokonaisen pullon olutta.
Quasimodo olis vielä varaamaton, noin niinku ensi vuoden draftikierrokselle vinkkinä.Olin myöhässä - klonkun paikka oli jo varattu kun minä saavuin paikalle. Ei siinä, mutta olisin ollut ainakin yhtä pätevä