(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 199 155
  • 7 951

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

redpecka

Jäsen
1/3
 

Liitteet

  • 49a.png
    49a.png
    45 KB · kertaa luettu: 54

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Togo, Vanuatu ja Sierra Leone
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Benin, Vanuatu ja Sierra Leone
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Albania, Vanuatu ja Sierra Leone
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jes! Yksi ottelu voitettu! Tänään ei olekaan se päivä vielä, että pääsette laivaklonkusta eroon!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onhan se nyt hyvä, ettei kaikki sarjat katkea suoraan neljässä. Muuten ei olisi mitään katsottavaa huomenna. Varsinkin kun todennäköinen välierävastus tulee tuosta parista.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Katsoin jo, että @heketsu88 vetelee ohi tyhjän maalin ja @CuJo#31 iskee kohta vastahyökkäyksestä. @heketsu88 ratkaisi muistaakseni runkosarjassa Albanian ja jännitin että eikö hoksaa nyt.

Joo, tuntuu nyt pöljältä olo nyt jälkikäteen, kun en heti tajunnut tuota. PO-jännitys iskee.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jes! Yksi ottelu voitettu! Tänään ei olekaan se päivä vielä, että pääsette laivaklonkusta eroon!
Miksi muuten olet ylipäätään laivan klonkku? Tämä on alun alkaen jäänyt mysteeriksi ainakin minulle.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Miksi muuten olet ylipäätään laivan klonkku? Tämä on alun alkaen jäänyt mysteeriksi ainakin minulle.

Sopii hahmon kuvaani: Viihtyy yksin jossain pimeässä huoneistossa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Katsoin jo, että @heketsu88 vetelee ohi tyhjän maalin ja @CuJo#31 iskee kohta vastahyökkäyksestä. @heketsu88 ratkaisi muistaakseni runkosarjassa Albanian ja jännitin että eikö hoksaa nyt.

Jotenkin tuntuu, että tämä on lopun alkua. Minä olen Suomi ja @heketsu88 se Ruotsi. Tulee takaa rinnalle ja ohi (kts. jääkiekon MM 2003, puolivälierä).
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi muuten olet ylipäätään laivan klonkku? Tämä on alun alkaen jäänyt mysteeriksi ainakin minulle.
Sopii hahmon kuvaani: Viihtyy yksin jossain pimeässä huoneistossa.
Olin myöhässä - klonkun paikka oli jo varattu kun minä saavuin paikalle. Ei siinä, mutta olisin ollut ainakin yhtä pätevä

Minulle se 3-4 olutta on maksimi, minkä otan. Kukin tyylillään:).
Tämä hieman järkytti. Ovatko oluet oluita vai kovasti mainitsemiasi alkoholittomia oluita? Nuin paljon?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olin myöhässä - klonkun paikka oli jo varattu kun minä saavuin paikalle. Ei siinä, mutta olisin ollut ainakin yhtä pätevä


Tämä hieman järkytti. Ovatko oluet oluita vai kovasti mainitsemiasi alkoholittomia oluita? Nuin paljon?

Yleensä alkoholittomia oluita, mutta silloin tällöin juon myös alkoholillisia oluita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös