Ei olisi pitänyt paljastaa sitä Jamaikaa ekassa erässä. Vai tiesitkö sen jo?:D
Mitä? Eihän tosta millään voi tulla Guatemala...
Eilinen seilailumme Karibian- ja Tyynellämerellä syövytti aivojen sopukoihin nuo pienten saarivaltioiden muodot, piti hakea vain tuota oikeata maata hetki.Ei mahda mitään, ei oltu lopulta edes lähellä.
Eilinen seilailumme Karibian- ja Tyynellämerellä syövytti aivojen sopukoihin nuo pienten saarivaltioiden muodot, piti hakea vain tuota oikeata maata hetki.
Olen ihan sekaisin jo. Onko tänään vielä joku matsi? Ja menikö kaikki tähän mennessä otteluvoittolukemiin 3-0?
Ja Luxemburg on nykyään siis Luxenburg.
En lähtenyt parempaa nyt kiusaamaan tuollaisella.
No joo, reilu peli ja kyllä kai tuosta kaikki tiesi mitä maata tarkoitin. Olen joskus käynyt valtakunnallisessa pubivisassa. Siellä sallitaan yhden kirjaimen virhe nimissä.Eihän noista kirjoitusvirheistä välitetä tässä visassa, mutta aletaan luomaan valtioista uusia nimiä.
Megatytöt lähti kun pitäis oikeesti paiskii töitä eikä vaan keikistellä kameroille.Kaikki meni. Missä se sinun megatyttösi on?
Ne on täällä minun hytissä juomassa viinaa. Ollaan ihan pelti kii ja minä olen megatyttöjen välissä jumissa.Megatytöt lähti kun pitäis oikeesti paiskii töitä eikä vaan keikistellä kameroille.
Ihme natsivisoja tommoset. Meillä suvaitaan kaikki mitkä on jokseenkin ymmärrettävässä muodossa eikä ole sekoitettavissa samankaltaisiin sanoihin. Avausviestissä mm. sanotaan:No joo, reilu peli ja kyllä kai tuosta kaikki tiesi mitä maata tarkoitin. Olen joskus käynyt valtakunnallisessa pubivisassa. Siellä sallitaan yhden kirjaimen virhe nimissä.
Jäin miettimään, että mahtaako tuo 20 minuutin aikaikkuna riittää. Tänään meni 40 minuuttia Djiboutin kanssa.17.00 @Kauko Viisas - @Huono pakki (otteluvoitot 3-0)
17.20 @Steril - @Via Dolorosa (otteluvoitot 3-0)