Mainos

(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 208 880
  • 5 936
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
On kyllä niin paska visa, etten eilen viitsinyt lainkaan vastata. Työn puolesta tiedetään joku perkeleen murkinafaso jonkun paskaviivan perusteella. Ette varmana tiedä montako hehtolitraa viiniä burkinafaso tuottaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vastaus on noin 1001 hl.

Niinhän se on. Työn puolesta noita burkinafasolaisia viinejä olen mansikoiden kanssa maistellut. Yleensä asiakkaiden pyynnöstä on samalla katseltu Mika Häkkisen aika-ajosuorituksia vuosien varrelta.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Niinhän se on. Työn puolesta noita burkinafasolaisia viinejä olen mansikoiden kanssa maistellut. Yleensä asiakkaiden pyynnöstä on samalla katseltu Mika Häkkisen aika-ajosuorituksia vuosien varrelta.
Sinäkö julmuri söit minun prevelit ilman lupaa, senkin brutukseni!!!

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Voi vittu, mietin pitkään mikä vitun järvi tuo piste on mutta se olikin San Marino.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nopein! Taas voitin.
Se, että kisa/visa on paska, ei poista tosiasiaa, että toiset ovat nopeampia kuin toiset - ja nopeus ratkaisee.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mä tiesi tän heti ekast vihjeest mutt hitto ku puhelin meni jumii. Painelin vaa vastaa-nappii mutt mitää ei tapahtunu. Paska puhelin... Eiku paska visa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oisin tienny, mutta olin niin kännissä, etten löytänyt kannelle 7. Paska visa ja mitä kaikkee. Huh huh.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Paska visa, kun jäin ettimään saarivaltioita ja justiinsa olin päässyt Italian kohdalle ja arvelin sen olevan tämän visakysymyksen valtio. Jäin paskasti epäröimään, kun tuo kakkosvihjekuvan pikku kärpäsen paska pläntti hämäsi.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kaupunkiarvoitus: Mikä kaupunki on kuvassa?

Liitteet

• Kaupunki arvoitus.jpg
    Kaupunki arvoitus.jpg
    98,7 KB · kertaa luettu: 136
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy