Soisin useamminkin heitettävän Venäjää ja mahdollisimman kauaksi vaikka se taitaa olla mahdoton tehtävä. Aina voi unelmoida.Heitetään Venäjä
Olipa hyvä että et ehtinyt. Mahdollisuus ohittamiseen säilyi. Vilkku on jo päällä!Justiinsa olin vastaamassa Venäjää!
Piti kai koodata vasen/oikea, minä mm. koodasin A Indonesia.B Venäjä
Olipa hyvä että et ehtinyt. Mahdollisuus ohittamiseen säilyi. Vilkku on jo päällä!
Mutta missä oli @Via Dolorosa ? Yksi kaikkien aikojen kovimpia Venäjä-arvaajia?
Meni läpi näköjään tuokin, mutta kyllä minä ymmärrän jos laittaa vasen tai a tai 1. tämmösissä selkeissä.Piti kai koodata vasen/oikea, minä mm. koodasin A Indonesia.
En protestoi. Vasen-oikea, A-B tai 1-2. Kyllä kaikki tajuaa. Juristit voi alkaa tinkaamaan.Meni läpi näköjään tuokin, mutta kyllä minä ymmärrän jos laittaa vasen tai a tai 1. tämmösissä selkeissä.
Ymmärsin oman virheeni pikimmiten, mutta selkeässä tehtäsvässä (2 vaihtoehtoa) uskoin, että vastaus ymmärretään oikein ellei haluta vartavasten ymmärtää väärin tai nusasta pilkun päälle. Kiitos.Meni läpi näköjään tuokin, mutta kyllä minä ymmärrän jos laittaa vasen tai a tai 1. tämmösissä selkeissä.
Parempi näin kun lähteä muokkaamaan kirjoitusvirheitä tai muutakaan, sellaista ei ihan yhtä ymmärtäväisesti kateltais.Ymmärsin oman virheeni pikimmiten, mutta selkeässä tehtäsvässä (2 vaihtoehtoa) uskoin, että vastaus ymmärretään oikein ellei haluta vartavasten ymmärtää väärin tai nusasta pilkun päälle. Kiitos.
Minä tiedän ainakin mitä teen tulevat viikot silloin kun mitään muuta tekemistä ei ole.Tulipa mieleen, että eivät ole lapsuudessa karttakirjojen äärellä vietetyt sadat, tuhannet tunnit menneet hukkaan. Ehkä jo tuolloin tiesin, että jonain päivänä tätäkin "tietämystä" tarvitsen ja nyt se päivä on koittanut.
Onko tästä hyötyä - ei kai varsinaisesti, mutta onhan se aina mukavaa pärjätä kivenkovien vastustajien joukossa.
Länsimaissahan luetaan vasemmalta oikealle. Eli vasen, A tai 1 ovat loogisesti kahdesta vaihtoehdosta vasemmalla puolella.
Joku arabiankielinen voikin sitten vängätä vastaan.
Hiihdät kuten @Unkka kin?Minä tiedän ainakin mitä teen tulevat viikot silloin kun mitään muuta tekemistä ei ole.
Hyvä arvaus, lähelle osui. Teen niinkuin norjalaiset hiihtäjät tekevät ennen kauden tärkeimpiä kisoja. Jokainen voi sitten tulkita sen omalla tavallaan.Hiihdät kuten @Unkka kin?
Luot oman tiekartan (roadmap)? (ehkä viimeisten vuosien eniten inhoa herättävä sana - kartta,tuo pyhä asia sekoitetaan johonkin diipadaapaan).
Jep.
Ei ollut ehkä kaikkien paras visa tämä, mutta kaksi maata pois ja eteenpäin.