Toinen on Oman
Yees.
Paska visa. Ylivoimaiset runkosarjan kärjet ahnehtivat jämätkin muiden nenän edestä.
Pistän poikkeuksellisesti valtioiden pääkaupunkivisan jo 18.45, koska lähden sen laittamisen jälkeen lenkille. Ehditte vielä pikaisesti kertailla valtion pääkaupunkeja, ennen kuin risteilylaivamme saapuu Vaduziin!
Millaselle lenkille? Oon kateellisena kun en ole tällä viikolla lenkille päässyt. Nooh, mitäpä mä kyselen. Ei tartte vastata.
Paskalta haiseva vastalause - eräs kärjestä ehkä ahnehtii: yleistäminen on vaarallista! Toki visa oli harvinaisen paska tällä kertaa.Paska visa. Ylivoimaiset runkosarjan kärjet ahnehtivat jämätkin muiden nenän edestä.
Niin on...Siellä vavan päässä on Perho.
Tämä unohtui laskea. Tästä väärästä tulee se 0,1 pistettä.Etelä-Afrikka
A) Kongon demokraattinen tasvalta
B) Irak
C) Kreikka
D) Eritrea
E) Viro
F) Zimbabwe
G) Kroatia
H) Niger
I) Vatikaani
B) Irak
C) Kreikka
D) Eritrea
E) Viro
F) Zimbabwe
G) Kroatia
H) Niger
I) Vatikaani
Juu, onneksi oli nämä merikartat kumminkin valmiiksi printattuna. Piti vaan keksiä mitä ja miten kysytään ja millä säännöillä ja yks tuoppi mulle kiitos tässä b-karttapala 3-minuuttia oikein c-pala väärin oikein missä mun kalja Oman on oikein... Hirvee kaaos visapöydän takana. Huhhuh, ja tämä kaikki vaikka kallistuma huomattava.Jipii, en ole enää yksinkertainen voittaja! Olisi kyllä pitänyt arvata hakea tuota toista maata Omanin läheltä. Eihän @redpecka tuossa kiireessä toista maata toiselta puolen maapalloa ehtinyt hakea.
B) Irak
C) Kreikka
D) Eritrea
E) Viro
F) Zimbabwe
G) Kroatia
H) Niger
I) Vatikaani
Mitkä ovat seuraavien valtioiden pääkaupungit?
B) Irak
C) Kreikka
D) Eritrea
E) Viro
F) Zimbabwe
G) Kroatia
H) Niger
I) Vatikaani