Hyväksytkö homon presidenttinä?

  • 44 160
  • 374

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Yksinkertainen otsikon mukainen kysymys. Hyväksytkö homon presidenttinä? Onko seksuaalisella suuntautumisella tässä tapauksessa mitään väliä?

Suvaitsevaisuus on nykyään muotia. Onko näin myös Jatkoajalla?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yksinkertainen otsikon mukainen kysymys. Hyväksytkö homon presidenttinä? Onko seksuaalisella suuntautumisella tässä tapauksessa mitään väliä?

Suvaitsevaisuus on nykyään muotia. Onko näin myös Jatkoajalla?

Ei kai suvaitsevaisuus mitenkään "muotia" ole. Se on vain maailman suunta, johon kehitys kulkee. Ihan samoin kuin aikoinaan kehitys kulki hevosvankkureista kohti ensimmäisiä autoja.

Ja totta kai hyväksyn. Perähikiän homofoobikoista tulee mieleen ääri-islamistit: "saatte tehdä mitä tahansa, kunhan se ei loukkaa MINUN maailmankuvaani. Jos niin käy, MINÄ määrään mitä tapahtuu."
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
En hyväksy. Ei sovi arvoihini. Kuvottavaa ajatella esimerkisi Haavisto ja hänen ecuadorilainen puppelipoika kättelemässä sotaveteraaneja Linnan juhlissa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ehkä sitten olen ensimmäisen kerran elämässäni muodikas, kun vastaan että tottakai.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En hyväksy. Ei sovi arvoihini. Kuvottavaa ajatella esimerkisi Haavisto ja hänen ecuadorilainen puppelipoika kättelemässä sotaveteraaneja Linnan juhlissa.
Vähän menee yli tämä sotaveteraanien vetäminen joka aiheeseen. Kukaan vanha ihminenhän ei voi olla homo?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ei. Ikinä. Never.

+ko. ehdokas edustaa vihreää hihhuliporukkaa on piste i:n päälle.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei vaikuta minun äänestämiseeni millään tapaa. Minulla on homoseksuaaleja ystäviä, sekä miehiä että naisia. Hyviä tyyppejä ovat kaikki ja vain sillä on väliä. Muista syistä ääni menee kuitenkin Niinistölle, kuten ensimmäiselläkin kierroksella.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei mitään merkitystä.

Melkein voisi kysyä, että hyväksytkö homon ihmisenä?
Oma poikani on homo ja se on kyllä opettanut aiemminkin melko suvaitsematonta ihmistä hyvin paljon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei homous haittaisi. Ei se ominaisuus tosin ole ehdokkaalle etukaan, kuten monille tuntuu olevan. Varsinkaan lesbous, jossa olisi myös bi-optio, se ei haittaisi. Siis jos olisi sellainen D-kuppi molemmilla lesboilla, lyhyt hame ja ehdottomasti avointa suutelua pitäisi olla. Ja korkokengät. Ja sitten vielä olisin hovimestarina Tamminiemessä... noh, kuitenkin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Homoseksuaalisuus ei haittaa, Pekkiksen puolue on vaan sellainen, jota en pystyisi missään olosuhteissa äänestämään ja näin ollen Haavisto ei ole vaihtoehto. Porvareita en ole äänestänyt ikinä, eikä hyvää putkea sovi katkaista nyttenkään.

Jätän siis äänestämättä tai käyn piirtämässä kirkkoveneen lappuun, en ole vielä päättänyt.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tottakai, outo kysymys. Ei homouden hyväksyminen ole edes suvaitsevaisuutta, vaan se, että ei hyväksy, on omituista v. 2012.
 
Totta kai. Seksuaalisuus ei saisi vaikuttaa äänestyspäätöksessä, olkoonkin että on jokaisen oma asia kuinka ehdokkaansa valitsee.

Mutta heterona Haaviston kannatus olisi voinut olla merkittävästi pienempi.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Vaikea tilanne kieltämättä.
Ei minulla ole homoja varsinaisesti mitään vastaan. Olen yrittänyt hyväksyä ne normaaleina ihmisinä. Joskus olin jopa kammoinen heitä kohtaan eikä yksikään ystäväni ole tiettävästi homo.

Kuitenkin Suomen presidentti on maamme keulakuva.
Kulkee ecuadorilaisen huomattavasti nuoremman? miehen kanssa maailmalla.. Ehkä asenne on edelleen hieman vastainen, juurikin edustustehtävän takia.
 

RDivis

Jäsen
Minulle presidentin homous ei olisi mikään ongelma. Pekka on asiallinen ehdokas, jolta löytyy riittävästi asiantuntemusta voidakseen toimia Suomen ulkopoliittisessa johdossa.

Saulia silti äänestän, osittain siksi, että Sauli on mielestäni parempi osittain siksi, että osa tästä Pekan kannattajakunnasta ärsyttää minua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielikuva Suomen presidentistä jyystämässä jotain neekerihiirtä perseeseen on melko... inhottava.

Minä en kyllä yleensäkään ole ajatellut presidenteistä mitään seksuaalista. En muista koskaan miettineeni Kekkosta panemassa tai jotain Manun ja Tellervon makuukammarin tapahtumia puhumattakaan Halosen ja Arajärven välisestä kanssakäymisestä, joten miksi minä ajattelisin sellaista silloinkaan jos presidenttinä on homo.

Mutta jos tykkää tuollaisia miettiä niin mikäpä siinä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
En hyväksy. En ikinä. Vielä lisänä, että kaveri on vihreiden ehdokas. Ei.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielikuva Suomen presidentistä jyystämässä jotain neekerihiirtä perseeseen on melko... inhottava.

Entä presidenttiä kiljumassa kun harmaahko professorismies jystää perseeseen? Sitähän tässä on ollut viimeiset 12 vuotta ja kummasti elämä on jatkunut.

Ehkä tarinan opetus voisi olla se, ettei ihmisen seksuaalielämällä ole mitään tekemistä tämän työstä suoriutumisen kanssa?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta on rasittavaa, että seksuaalisuus otetaan ylipäätään otetaan joksikin kapulaksi tälläisissä asioissa, oli kyse sitten puolesta tai vastaan. Molemmat osapuolet käyttää sitä seikkaa epäterveenä aseena tähdentääkseen omia päämääriään.

Oksettaa ihan tasapuolisesti sekä tuo homovastaisuus ja sillä ilkkuminen kuin myöskin suvaitsevaisuudella ratsastaminen ärsyttämistarkoituksessa.

Yleinen habitus, esiintymistaito, kokemus sekä kosmopoliittisuus on ne tärkeimmät tekijät. Tuossa ratkaisee sitten lähinnä kai ne kuuluisat makuasiat. Näihin toki voi liittyä se seksuaalisuus, mutta se on tekijöistä pienin. Tietääkseni presidentin tehtävä ei ole julkisesti esitellä panotaitojaan tai kertoilla mitä makuuhuoneen puolella tapahtuu?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eikö myös jopa Mannerheimiin ole lyöty jälkikäteen homon leimaa ja Marski oli sentään Suomen ylipäällikkö toisessa maailmansodassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mielikuva Suomen presidentistä jyystämässä jotain neekerihiirtä perseeseen on melko... inhottava.
Pitääkö se Mannerheim tuoda tähänkin keskusteluun?

Kysymykseen vastaan, että riippuu henkilöstä. Jos Väykkä olisi homo niin hyväksyisin, mutta Haavistoa en vaikka olisi heterokin. Enkä Niinistöä, vaikka olisi nekrofiili.

Homouden kyllä hyväksyn sinänsä, mutta en ymmärrä sitä. En tajua, mikä saa miehen himoamaan toista miestä, kun maailma on täynnä ihania, nussakoita naisiakin. Mutta ei kai ole tarkoituskaan, että yksi ihminen kaiken ymmärtäisi.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En hyväksy. Ei sovi arvoihini. Kuvottavaa ajatella esimerkisi Haavisto ja hänen ecuadorilainen puppelipoika kättelemässä sotaveteraaneja Linnan juhlissa.

Ovathan ne sotaveteraanit saattaneet kätellä Mannerheimiakin.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tässä valitaan pätevää henkilöä presidentin linnaan, eikä BB-taloon. Jos joku näkee presidentin pätevyyden mittariksi hänen seksuaalisen suuntautumisensa, niin syvä sääli täältäpäin.
Minulle toisella kierroksella on vaikea valinta kahdesta hyvästä ja pätevästä ehdokkaasta, enkä ainakaan mieti mitä Sauli puuhastelee Jennin kanssa sängyssä ja Pekka Antonion, kun teen valintani ketä äänestän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös