Hyvää asennetta!

• 5 552
  • 55

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kraztog kirjoitti:
Yhtä asiaa olen miettinyt ja ihmetellyt,miksi yhdysvalloissa asuvat mustat kutsuvat toisiaan aina nigger sanalla?Eikä siinä ole edes mitään loukkaavaa,vai johtuuko sanan negatiivisuus sanojan ihonväristä?

Niin, tuskin loukkaanut, jos valkoinen hetero kutsuu sinua valkoiseksi heteroksi?

En minäkään loukkaannu, jos homoystäväni huutaa mulle "vitun hintti". Riippuu ihan täysin kuka sanoo ja miten.

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pientä jeesustelua havaittavissa täällä. Omasta mielestäni kaikkien sanojen käyttö on sallittua puheessa. Ihmisestä itsestään voi lukea miten hän sanomansa sanat tarkoittaa. Huumorilla voi oikeastaan sanoa mitä vain eikä välttämättä tarvitse olla edes kauhean tuttu ihminen. Jos keskustelu taasen on "vakavampaa" täytyy ymmärtää puhua siivommin. Tilanteen luku on aika tärkeää. Painettu sana on eri asia.

Kaikki jotka ovat eri mieltä kanssani on huoria.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hyvää asennetta:

Kuulin tällaista,että terveystarkastajat olivat tarkastaneet jossain tapahtumassa ulkomyyntikojuja. Siinä oli ollut sitten pari ulkomaalaisenkin pitämää pistettä. Nämä terveystarkastajat oli jättänyt tarkistamatta. Ja perusteluina oli sanonut, että heidät maalattaisiin rasisteiksi jos tarkistaisivat näiden ulkomaalaisten kojut.
Aikas hyvää asennetta.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jätin tänään kotiavaimet lukkojen taakse.

Kiroilin ja soitin talonmiehelle.

Talkkari, ulkomaalainen, tuli 5 minuutissa paikalle.

Sanoin, että hakaisen automaatista palkkioon tarvittavat 10€.

Hän vastasi hymyillen: "sinun ei tarvitse hakea raha jos sinulla ei ole nut raha".

Hyvää asennetta!

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Viime vuoden kuudesluokkalaista poikaa olivat hänen seiska"kaverinsa" alkaneet kiusaamaan viikko koulun alun jälkeen.

Homma loppui kahdessa päivässä siihen, kun pihan isokokoisimmat yhdeksäsluokkalaiset olivat menneet tilanteeseen antamaan kiusaajaköörille viestin "Jos vielä kerrankin nähdään tätä, niin saatte turpaan koko vuoden".

Loistavaa asennetta lökäpöksykansalta!

Tobias

Jäsen
Gagne kirjoitti:
Viime vuoden kuudesluokkalaista poikaa olivat hänen seiska"kaverinsa" alkaneet kiusaamaan viikko koulun alun jälkeen.

Homma loppui kahdessa päivässä siihen, kun pihan isokokoisimmat yhdeksäsluokkalaiset olivat menneet tilanteeseen antamaan kiusaajaköörille viestin "Jos vielä kerrankin nähdään tätä, niin saatte turpaan koko vuoden".

Loistavaa asennetta lökäpöksykansalta!

Tästähän tulee mieleen oma hyvä asenteeni yläasteella seiskaluokalla. Taästä on kyllä helvetisti aikaa mutta muistan niin elävästi tilanteet. No eräs ylempiluokkalainen tapasi jostain syystä ajoittain vittuilla minulle yläasteella. Olikin ainoa tyyppi joka näin teki. Sieltä nilkki huuteli jostain kaveriporukkansa keskeltä. Yksin ei koskaan uskaltanut.

Kerran sitten välitunnilla mössötys alkoi kuulumaan taas läheisestä ringistä. Kävelin siihen jengin luo ja sanoin tälle tyypille, että nyt vittuilit mulle viimeisen kerran, seuraavan kerran kun huudat mulle jotain tai vittuilet, niin vedän turpaan niin että tuntuu.
No siitähän tämä kaveri riemastui ja kun hänellä oli kaverit ympärillä, niin eikös se vittuilu alkanut heti kun olin lauseeni päättänyt.

Ei siinä muu auttanut kun takoa kaveria kuonoon niin perkeleesti, kuten olin luvannut. Näinhän minä tein ja sanoin päälle, että enkö mä just varoittanut. Eikä siitä porukastakaan kukaan uskaltanut mitään, kun olin heitä reilusti isompi.

No vittuilu loppui siihen paikkaan, sanoin vielä varmuuden vuoksi sille koko porukalle, että vedän kaikkia turpaan, jos joku vielä aukoo. Se oli hyvää asennetta yläasteen seiskalla.

Myöhemmin tämä kaveri, jota leivoin turpaan, opiskeli kauppakorkeassa samalla kurssilla ja meistähän tuli hyvät kaverit ja sitä olemme edelleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy