HYVÄÄ JOULUA! -ketju

  • 75 795
  • 996

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hyvää, lämmintä ja rauhallista joulua kaikille niille joilla on syytä pitää sitä edellä mainittuna.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin, tuossa edellisellä sivulla jo toivottelin, mutta unohdin sanoa että näistä yhteistoimintamiehistä poiketen en suinkaan toivo kaikille hyvää joulua tasapuolisesti. Pois se minusta. Kyllä minun läheiseni ja ystäväni saavat ne parhaimmat toivotukset, muut mukavat ihmisetkin viettäkööt suhteellisen kivan joulun. Suurin osa ihmisistä on yhdentekeviä, joten on yhdentekevää millaisen joulun saavat. Kusipäät ja vittumaiset tyypit tukehtukoot kinkkuunsa ja palakoon heiltä koti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kusipäät ja vittumaiset tyypit tukehtukoot kinkkuunsa ja palakoon heiltä koti.

Entä jos ei vaan ymmärrä olevansa kusipää tai vittumainen persoona kuten minä? Pitääkö tällöin myös tukehtua tai lämmittää käsiään palaneen talon tuhkassa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Entä jos ei vaan ymmärrä olevansa kusipää tai vittumainen persoona kuten minä? Pitääkö tällöin myös tukehtua tai lämmittää käsiään palaneen talon tuhkassa?
En nyt sinua tarkoittanut, vaan muutamia henk.koht. tuntemiani mulkkuja ja joitakin julkisuuden äpäriä. Ei heidän tarvitse ymmärtää. Minä heitän tulta ja tulikiveä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En nyt sinua tarkoittanut, vaan muutamia henk.koht. tuntemiani mulkkuja ja joitakin julkisuuden äpäriä. Ei heidän tarvitse ymmärtää. Minä heitän tulta ja tulikiveä.

Loistavaa:)

Pelästyin jo, että pitääkö tässä vielä ryhtyä veritekoihin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Loistavaa:)

Pelästyin jo, että pitääkö tässä vielä ryhtyä veritekoihin.
Ei ei.

Jos nyt kuitenkin jostain syystä tukehdut, tai poltat kotisi, niin pesänjakajillesi tiedoksi: se en ollut minä. Mikäli Len viskaa lusikan nurkkaan tänä jouluna, hän tekee sen minusta huolimatta.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvää joulua tutuille ja tuntemattomille.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Josko sitä jouluaherrusten päätteeksi osoittaisin sen verran joulumieltä, että toivotan hyvää joulua palstalaisille - riippumatta siitä oletteko olleet puolellani tahi vastaan.

vlad.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joulukalat, kinkku ja oluet on kaikki valmiina huomista aattoa jo odottelemassa. Kuusikin tottakai on jo haettu ja hienoa, että tuli oikein reilusti valkoinen joulu tällä kertaa. Hyvää joulua!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iloista ja rauhallista Joulua kaikille "jatkislaisille"!

Loputkin lahjat on nyt saatu pakettiin ja ruoat sun muut ovat kutakuinkin valmiita. Huomenna/tänään on hieno päivä lähimpien ja rakkaimpien ihmisten kanssa <3
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyvää Joulua kaikille meille, teille ja heille! Myös samassa yhteydessä toivotan entistä parempaa kiekkokautta ja vuotta 2010.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Hyvät Joulut kaikille palstalla viihtyneille. Älkäkää kaatako kuusta ko mettässä. Niin ja kohtahan se on tuo vuosi 2010, menestystä sille vuodelle kaikille tasapuolisesti.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Hyvää Joulua kaikille Jatkoajan erinomaisen keskustelupalstan kirjoittajille sekä tietty myös niille raukoille, jotka joutuvat kirjoitusoikeuksien puuttuessa tätä tajunnanvirtaa ainoastaan lukemaan!

Erityiskiitos kaikille maalivahti-keskusteluihin osallistuneille => on ollut todella antoisaa vääntää monen kirjoittajan kanssa siitä_sun_tästä torjuntatekniikka-asiasta ja erittäin palkitsevaa on ollut myös huomata kuinka MV-asiantuntemus on tällä palstalla kasvussa.

Ei syödä niin, että haljetaan...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvää joulua kaikille Jatkoaika.comin jäsenille.
Viikko on nyt lomailtu ja toinen viikko vielä edessä. Kohta auton nokka kohti pohjoista ja joulupöytää.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Rauhallista ja rentouttavaa joulua kaikille kanssakirjoittajille!
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Rauhallista ja hyvää joulua kaikille kanssakirjoittajille. Ja parempaa kiekkokautta 2010!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös