Musta_Kyy kirjoitti:
Mutta ei kaveri nyt niin sysipaska ole minusta, mitä täällä toitotetaan. Ja siksi toisekseen, se mitä oikeastaan piti sanoa, että satuitko katselemaan viime kaudella pleijareita. Lahti oli Jokereita vastaan paras hyökkääjä, ennakkoluulotonta hyökkäystä, kädet kävi ja putki liikkui. Jokeripuolustajat olivat koko ajan helisemässä.
Samaa mieltä; Janne Lahti ei ole sysipaska ja hän oli pirteä Jokereita vastaan viime keväänä. Silti olen kyllästynyt odottelemaan tämän kaverin kypsymistä
vakituiseksi pelotteeksi. Voi pojat mitkä näytön paikat se on tälläkin kaudella saanut.
Jos/kun Kerhoon saapuu laituri ennen siirtoajan umpeutumista, olen valmis siirtämään Janne Lahden pois kolmesta ekasta kentästä. Taas kerran vaisun runkosarjan jälkeen on mielestäni turha antaa Lahdelle suurta (tai edes keski-suurta) roolia tuossa hyökkäyksessä vain sen varjolla, että kundi sattui olemaan pirteä viime kaudella hävityssä pleijarisarjassa. Tai sen varjolla, että kyseessä on "oma poika". Jos kentät ovat hankinnan tulon jälkeen esimerkiksi
Voutilainen-Keinänen-Morrow
Sprukts-Leino-Hassinen
Laine-Loikas-Louhi
ei tuossa ole mielestäni ketään, jonka Lahti voisi näytöillään sivuuttaa. Neloseen sitten, jos sinnekään.
Jomppa kirjoitti:
Itse pidän Spruktsista parempana rouhijana kuin Louhi.
Niin pidän minäkin. Sprukts on niitä harvoja, jotka Kerhossa ovat aidosti hyviä noissa kulmissa. Toinen on muuten Juhis Loikas. Jos joku pitäisi tilastoa voitetuista mailasodista, olisi Loikas liigan kärkipäätä.
Silti Kerho tarvitsee vielä yhden kovan kaliiberin vääntäjän. Sellaisen kaverin jossa yhdistyy Nielikäisen ärsytys-taito, Spruktsin voima, Hassisen kokemus ja Keinäsen pienen tilan kädet. Kuullostaa "liian" hyvältä kombinaatiolta, mutta uskoisin Kerhon mahdollisuuksiin saada tuollainen kaveri riveihinsä. Niko Mikkola, anyone? Eikä se Petken ehdottama Torkkikaan huono hankinta Kerholta olisi. Miehen hermokontrolli ei vaan ole parhaimmasta päästä, verrattuna esim. haikailemiini Alataloon ja Mikkolaan. Siinä mielessä Torkin kalastus hieman arvelluttaisi.