Huuhkajat matkalla Saksan EM-kisoihin 2024

  • 147 826
  • 1 134

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Jaaha. Toki yllättää yhtä paljon kuin eilinen Englannin esitys, että Palloliitto meni taas aidan alta. Pari vuotta saadaan katsella reagoimattomuutta peliin, ennalta päätettyjä vaihtoja jotka heikentää pelaamista, pyrysoireja ja vasempana pakkina ei saada katsella sen paikan parasta pelaajaa. Menisköhän ne kolme topparia vielä sinne piippuun jos oikein työntäisi.
Ois kiva nähdä lista varsinkin noista ulkkareista. Ja että onko heidän kanssa käyty muunlaista prosessia kuin lähetetty kännissä maili Boltin saunasta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hyvästi futisbuumi. Katellaan sit taas joskus suomalaisen jalkapallon osalta.

Parempi seurata vain kotimaisia sarjoja ja keskittyä maajoukkuefutiksessa arvokisoihin, niin vituttaa kummasti vähemmän.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse pidän Riven roolia lähinnä toimia menttorina noille nuorille jäbille, joilla voisi olla annettavaa maajoukkeelle tulevina vuosina. Useimmiten hommaan pitää ajaa sisään pienin askelin olla siellä sitten valmiina kun vastuunoton hetki koittaa
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Itse pidän Tainiota parhaimpana jätkänä tuossa. On kuitenkin osoittanut osaavansa valmentaa ja veikkaan roolin olevan aika paljon myös mentaalista valmentamista mihin muut valmennustiimin harmaan sävyt tuskin pystyvät yhtä hyvin.
Missä Tainio on osoittanut osaavansa valmentaa? Ykkösessä? Veikkausliigassa keskinkertainen korkeintaan. Joo ei Hakalla mikään huippu materiaali ollut, mutta yhdellä kaudella tarvitsi Hyypiän pelastamaan vuotavan puolustuksen ja sitä lautta säilymisen vuonna 2020. Sitten niinä huvin vuosina hyökkäyksen organisointi, kun se toimi oli Ossi Virran käsialaa. Voi kattoa miltä homma näytti ennen Virtaa ja sen jälkeen. Mä sanoisin siis, että Tainio ei ole osoittanut mitään. Ja tuolla europaikkaan johtaneella kaudella Lee Irwin ja Luiyi de Lucas on myös isossa osassa luomassa sattumaa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Missä Tainio on osoittanut osaavansa valmentaa? Ykkösessä? Veikkausliigassa keskinkertainen korkeintaan. Joo ei Hakalla mikään huippu materiaali ollut, mutta yhdellä kaudella tarvitsi Hyypiän pelastamaan vuotavan puolustuksen ja sitä lautta säilymisen vuonna 2020. Sitten niinä huvin vuosina hyökkäyksen organisointi, kun se toimi oli Ossi Virran käsialaa. Voi kattoa miltä homma näytti ennen Virtaa ja sen jälkeen. Mä sanoisin siis, että Tainio ei ole osoittanut mitään. Ja tuolla europaikkaan johtaneella kaudella Lee Irwin ja Luiyi de Lucas on myös isossa osassa luomassa sattumaa.
Ykkösessä löi toki sellaiset näytöt, ettei kukaan ole vastaavaan pystynyt. Aika hauska, että päävalmentajalla ei ollut mitään osuutta mihinkään, vaan kakkosvalmentajat ja pelaajat ja tuuri ja sattuma ja tähdet nyt vaan oli oikeassa asennossa. Onnekas kaveri.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ykkösessä löi toki sellaiset näytöt, ettei kukaan ole vastaavaan pystynyt. Aika hauska, että päävalmentajalla ei ollut mitään osuutta mihinkään, vaan kakkosvalmentajat ja pelaajat ja tuuri ja sattuma ja tähdet nyt vaan oli oikeassa asennossa. Onnekas kaveri.
No joo kyllä varmasti Tainiolla joku vastuu ja rooli on, mutta Haka ilman Ossi Virtaa ja Ossi Virralla on kuin yö ja päivä. Kai se jostain kertoo? Mut mulle ei ole avautunut vielä missä Tainio on hyvä. Tosiaan Hyypiä tule organisoimaan silloin puolustuksen kuntoon 2020. Ja jos Ossi Virta vastanut hyökkäyksestä niin mistä Tainio on vastanut? (No kokonaisuudesta) , mutta kyllä mä vähän skeptinen ainakin oon mitä tuo Huuhkajiin. Sehän meille jää nyt nähtäväksi. Kyllä mun mielestä Honkavaaran ja Sparvin pestit vaikuttaa loogisemmalta ja omaan järkeen sopivammalta.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jos Rive hylkää kolmen topparin muodostelman, niin jatko kelpaa kyllä. Plussaa että erikoistilanteista vastannut Nurmela korvattiin jollain muulla, tuon tason suorittamisella ei pärjätä. Sparv varmasti hyvä lisäpalanen auttamaan puolustuksen kokonaisuuden muodostamiseen ja Honkavaaraa tässä varmaan ajetaan sisään seuraavaksi päävalkuksi. Tainiosta en osaa sanoa oikein mitään, onko se sitten hyvä vai huono juttu, en tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös