Huuhkajat – Suomi EM-kisoissa 2020

  • 141 711
  • 987

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nytkö on siis jossain tieto, että nämä "jaajot" ja "lärviset" ovat voittaneet lippuja? Mitä tulee kiintiöihin, eihän noita ole oikein muuten voitu myydä, kun kansalliset kiintiöt ja ostomallit olivat juuri tässä kohtaa vasta käytössä. Isoin myynti Suomi-Belgiassa tulee toki venäläisten (ja muiden) vuosi sitten kesällä ostamista lipuista. Ei Suomi kiinnosta paikallisia pätkääkään ja Venäjä pelaa samaan aikaan.

Samaa mieltä. Stadion vetää 68k ihmistä ja venäjä pelaa samaan aikaa köpiksessä niin suomi-belgia peliin pääsee kaikki halukkaat.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Harmittaa vietävästi myös heidän puolestaan ketä on joukkueen mukana kiertänyt ja elänyt vitun vaikeita aikoja ja jotka jäivät nyt rannalle. Varsinkin samaan aikaan kun jaajot ja lärviset ovat katsomossa.

Jos on kiertäny mukana ja sitä myöden viime karsinnoissa kävi edes yhdessä pelissä (nations league mukaanluettuna) ja muisti uusia jäsenyytensä viime vuonna, niin silloin on kuulunut käsittääkseni siihen noin 1600 henkilön kiintiöön, joille liput tulee kiintiöistä, ohi arvontojen (halutessaan jokaiseen mahdolliseen Suomen peliin). Tosin yhdellä kaverilla tosiaan kävi siten, että oli käyny Tallinnassa nations league pelissä, mutta ei ollut jäsenyyttään muistanut päivittää viime vuonna ja joutui arvontaan. Käyny kyllä sitä ennen Stadissa pelatut karsintapelit poikkeuksetta vuosikymmenten ajan kaikki katsomassa, mutta nyt jäsenyyden päivitys unohtui ja arvonnoista jäi luu käteen. Toivottavasti saa hoidettua lippuja maaliskuun re-salesta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Joel Pohjanpalo pelasi debyytissään HSV:n paidassa puoli tuntia. Eka veto maaliin, toisen maalivahti torjui vaivoin alakulmasta ja hetken päästä puski jo kulmasta tolppaan.

Nyt vain kaikki sormet ja liikavarpaat ristiin, että tämä mies pysyy ehjänä.
 

Jeffrey

Jäsen
Joel Pohjanpalo pelasi debyytissään HSV:n paidassa puoli tuntia. Eka veto maaliin, toisen maalivahti torjui vaivoin alakulmasta ja hetken päästä puski jo kulmasta tolppaan.

Nyt vain kaikki sormet ja liikavarpaat ristiin, että tämä mies pysyy ehjänä.


Tämä on aivan mahtavaa! Ja vielä hieno suoritus ainakin tuo maali.

Sen verran korjataan, että oli debyytin ehtinyt tekemään jo viime torstaina. Pelatessaan viimeiset 7 minuuttia kotivoitossa Nuernbergia vastaan.

Lisäksi Hinterseer jonka tilalle Pohjanpalo tuli, oli monissa arvoissa koko ottelun heikoin pelillinen eisitys. Liikavarpaat vaan ristiin ensin avauksen paikasta, sen jälkeen ehjänä pysymisestä ja Suomi on lohkosta jatkossa.
 

Fordél

Jäsen
Joel Pohjanpalo jatkaa hyvää menoaan lainapestillä HSV:n paidassa 2. Bundesliigassa. Juuri äsken tasoitti pelin puskumaalilla ihan viime sekunneilla Hannoveria vastaan. Toki muuten Jollea ei pallossa juuri ollut.

Jolle on tullut nyt kaksi kertaa tullut vaihdosta sisään ja molemmilla kerroilla tehnyt maalin. Oiskohan jo kohta avauksessa? Jollelle kyllä suo näitä onnistumisia. Toivottavasti pysyy nyt kevään terveenä ja pääsisi hyvävireisenä EM-kisoihin Pukin kaveriksi.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Tänään uefalta tuli sposti jossa linkkiä klikkaamalla pääsi ostoksille. Aiemmin haettu lippu suomi-belgia otteluun nyt takataskussa
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tänään uefalta tuli sposti jossa linkkiä klikkaamalla pääsi ostoksille. Aiemmin haettu lippu suomi-belgia otteluun nyt takataskussa
No kun ei tullut. En tiedä miksi. Luulin että kaikille tulee viesti joilla arvalla ei flaksi käynyt, ei näköjään tullut. Onneksi kaveri hankki meille Belgia otteluun liput kun sille spostia oli saapunut. Jonottaminen portaaliin ei auttanut ilman linkkiä mitään, johti vaan siihen että saitti tivasi jotain koodia.
 
Viimeksi muokattu:

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mulle tuli kanssa meiliä, jossa oli tuo linkki. Pääsin sitten jonoon, josta erinäisten teknisten ongelmien takia jouduin pois noin viisi kertaa.

Kun sitten pääsin ostovaiheeseen, sain liputkin jo valittua Belgia-matsiin, kunnes taas iski peliin erroria, että kyseisiä lippuja ei enää ole.

Niin lähellä, silti niin kaukana :)

Edit. Anyway, helvetin hienoa jos kaikki Suomen matsit on myyty loppuun. Tunnelma tulee taatusti olemaan kohdillaan
 

Valou

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai mikä sähköpostiviesti?

#fansfirst
Tämä. Lippuja tarjottu aika paljon niille, jotka olivat jo arvonnassa voittaneet aikaisemmin. Eihän se millään tavalla olisi reilua, että arvonnassa ilman jääneet pääsisivät edes yhteen Suomen peliin. Helpompaa ja reilumpaa tarjota nämä liput jo voittaneille. Ei tässä katkeria olla. Kesän arvonnassa ei tullut mihinkään peliin lippuja, ei myöskään tammikuun arvonnassa. Vielähän on tuo resale-mahdollisuus, mutta eiköhän nekin kaikki pystytä tarjoamaan niille kenellä jo lippuja löytyy.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle tuli eilen sähköpostia ja onnistuin ostamaan lipun Belgia peliin, arvonnasta en voittanut mitään. Uskoisin että Belgia peliin vielä paljon lippuja tarjolle varsinkin kunhan resale portaali avautuu joten siihen peliin kyllä saa lipun hommattua jos on hereillä, Venäjä ja Tanska peleihinkin varmaan joku lippu vielä tulee mutta huomattavasti vähemmän ja niillä on kiinnostusta Suomen ulkopuolellakin
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ai mikä sähköpostiviesti?

#fansfirst
Tämä eilinen oli kai jonkinsortin re-lottery, eli arvalla lähti jengille tuota sähköpostia. Linkillähän pääsi tavallaan itse lippuproxyn error/ei erroria lottoon mukaan jossa osalla kävi flaksi ja osalla ei. Erikoista touhua kieltämättä jos ja kun tuohon joukkoon kuului jo aiemmissa arvonnoissa voittaneita.
 
Viimeksi muokattu:

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kaverilta tuli eilen puolenpäivän jälkeen vinkki ja linkki ~/advantage ja siellähän olikin lippuja Suomen peleihin. Eka yritys kaatui erroriin mutta kun hetken aikaa kun rämpytti F5:ä niin taas tuli tarjontaa. Nyt ei sitten tarvitse meidän poppoon Köpiksessä tyytyä pelkkään fanzoneen vaan päästään ihan Parkenille sisään. Samalla hommasin liput myös Suomi-Belgia matsiin.

Näytti hassulta kun sähköpostissa oli lippuvahvistus Uefalta ja sen jälkeen pari tuntia myöhemmin (15:32) tullut viesti jossa kertoivat lippuja olevan saatavilla. Kävin huvikseni portaalissa ja aikamoinen tungos oli "eteisessä".
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tämä eilinen oli kai jonkinsortin re-lottery, eli arvalla lähti jengille tuota sähköpostia. Linkillähän pääsi tavallaan itse lippuproxyn error/ei erroria lottoon mukaan jossa osalla kävi flaksi ja osalla ei. Erikoista touhua kieltämättä jos ja kun tuohon joukkoon kuului jo aiemmissa arvonnoissa voittaneita.

Ei lähtenyt arvalla, sillä tarjonta riippui siitä, mitä olit hakenut (ja ollut saamatta). Minulla näkyy edelleen Round-of-16 lippu tarjolla, kun se jäi tilauksesta puuttumaan edellisellä kerralla.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ei lähtenyt arvalla, sillä tarjonta riippui siitä, mitä olit hakenut (ja ollut saamatta). Minulla näkyy edelleen Round-of-16 lippu tarjolla, kun se jäi tilauksesta puuttumaan edellisellä kerralla.
No mulle ei tullut koko viestiä. Hain joulukuussa umpeutuneessa lotossa Pietarin peleihin tyyliin mikä hyvänsä kategoria käy ja jäin ilman lippuja arvonnassa. Joten ei se viesti ainakaan kaikille lähtenyt. Ei ole edes hautautuneena roskapostiin tai mainoksiin. Nyt pitäisi Venäjä peliin kairata jostain 2 lippua kun kaveri eilen sai Belgia peliin liput hankittua.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
No mulle ei tullut koko viestiä. Hain joulukuussa umpeutuneessa lotossa Pietarin peleihin tyyliin mikä hyvänsä kategoria käy ja jäin ilman lippuja arvonnassa. Joten ei se viesti ainakaan kaikille lähtenyt. Ei ole edes hautautuneena roskapostiin tai mainoksiin.

Viesti lähti juuri niiden hakujen mukaan, joissa oli unsuccessful tai partially successful. Eri aikoina ja tarjonta on eri aikoina, kun tänäänkin on edelleen ollut lippuja kaupan niille, jotka olivat saaneet viestin tänään (niitä on mennyt tänäänkin). Kohdallasi varmaan tulee sitten joskus perässä vielä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei lähtenyt arvalla, sillä tarjonta riippui siitä, mitä olit hakenut (ja ollut saamatta). Minulla näkyy edelleen Round-of-16 lippu tarjolla, kun se jäi tilauksesta puuttumaan edellisellä kerralla.
Ite olin tehnyt hakemuksen kaikkiin Suomen peleihin ja niin että kaikki lippukategoriat käy. Kaikki unsuccesful. Enkä tosiaan saanut mitään viestiä nyt. Ehkä minut katsottiin turvallisuusuhaksi sitten tms.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Viesti lähti juuri niiden hakujen mukaan, joissa oli unsuccessful tai partially successful. Eri aikoina ja tarjonta on eri aikoina, kun tänäänkin on edelleen ollut lippuja kaupan niille, jotka olivat saaneet viestin tänään (niitä on mennyt tänäänkin). Kohdallasi varmaan tulee sitten joskus perässä vielä.
Unsuccessful oli tulos. En kyllä lähde pidättämään hengitystäni viestin saapumisen suhteen. Arpakaan tuskin oli hylätty kun se oli täysin sääntöjen mukaisesti tehty eikä duplikaatteja ollut.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Ja siis kuten sanottua, ei niitä kaikille ole tarjottu. Tavallaan tehty joku rankkaus/arvonta samalla "varasijoille".
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on taas ainakin Venäjä ja Belgia peliin lippuja tarjolla monestakin kategoriasta verkkokaupassa.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitään sähköpostia en saanut (haista vittu UEFA!), mutta jonkun linkin kautta pääsin "jonottamaan" lippuja. Luulen tosin että mahdollisuuteni lipun saamiseen tätä kautta on noin puolen promillen luokkaa. Puoli tuntia olen jonottanut ja jonotuspalkki on liikkunut... no ei pikseliäkään.
 

Barney

Jäsen
Mitään sähköpostia en saanut (haista vittu UEFA!), mutta jonkun linkin kautta pääsin "jonottamaan" lippuja. Luulen tosin että mahdollisuuteni lipun saamiseen tätä kautta on noin puolen promillen luokkaa.
Turhaan odotat, sillä jono liikkuu aivan saatanan hitaasti ja mahdollisuus lippujen ostoon on vain niillä, joille on tullut sähköpostia. Itse odottelin eilen yli puoli tuntia ja kaikki näytti sen sold outia. Tänne on siis tullut sähköpostia sekä eilen että tänään.

On kyllä todella kusinen systeemi, sillä noita lippuja on nyt molempina päivinä pystynyt ostamaan jo pari tuntia ennen tuota UEFA:n sähköpostia. Hyvin on UEFA onnistunut tappamaan kisoja kohtaan olleen kiiman. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että ihan hirveästi ei kiinnostaisi edes lähteä pelejä katsomaan, vaikka lipun johonkin peliin saisikin.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Turhaan odotat, sillä jono liikkuu aivan saatanan hitaasti ja mahdollisuus lippujen ostoon on vain niillä, joille on tullut sähköpostia. Itse odottelin eilen yli puoli tuntia ja kaikki näytti sen sold outia. Tänne on siis tullut sähköpostia sekä eilen että tänään.

Äläs sano, tässä viestien välissä palkkiin ilmestyi kolme pikseliä punaista raitaa. Tätä menoa liput ovat taskussa vuoden 2021 jouluna! No ei, totta puhuakseen on kyllä paska systeemi, mutta annetaan olla auki yhdellä välilehdellä ja kurkitaan vartin välein kehitystä. Ei tuolla ainakaan mitään häviä ja pessimisti ei pääse edes pettymään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös