Kuinkahan monta tuntia meni kirjoittaessa ja miettiessä tätä. Vai oliko jo päivien valmistelu.Piho jatkaa maalitolppien siirtelyä.
Kuinkahan monta tuntia meni kirjoittaessa ja miettiessä tätä. Vai oliko jo päivien valmistelu.Piho jatkaa maalitolppien siirtelyä.
Jeesushan on yrittänyt palata jo useita kertoja, mutta hänet on joka kerta heti tapettu tai suljettu tyrmään.Kai tuo on vähän sama kuin lahkolaisten kanssa, jotka odottavat maailmanloppua, mutta se vain siirtyy ja siirtyy. Hyvä esimerkki on kristinuskon Jeesuksen toinen tuleminen. 2000 vuotta mennyt, mutta se ei uskovia hirveästi haittaa, vaikka mitään merkkejä toisesta tulemisesta ei juurikaan ole näkynyt.
Piho jatkaa maalitolppien siirtelyä.
Ja kun plan B menee munille, niin sehän on taas niiden syntisten saatanoiden vika ja kyllä viimeistään jouluun mennessä on taas voideltu messias pomomiehenä ja jumalan valtakunta tosiasia. Jossain vaiheessa saapuu viimeistään taivasten sotajoukko arkkienkelit etunenässä jos ei muuten homma ala oikenemaan, odottakaa vaan.Aika heikolla itseluottamuksella lähtee Joukon Jumala pellaileen. Vähän vesittää väitteitä kaikkivaltiudesta sekä siitä että se, mikä on Jumalan tahto, myös tapahtuu, jos kuitenkin kerrotaan että gubbe ei ole itekkään ihan satavarma ja siksi kaavun povarista löytyykin myös "suunnitelma B".
Sen mitä tuon hörhön juttuja olen lukenut, niin erittäin korkealentoista on. Ukko itse taitaa olla "uskonsa kanssa" vähän hukassa, sen verran monta kertaa on vaihtanut seurakuntaa."Kyllä muuten mutkun oikeuslaitokset ja kaikki olivat vastaan"
Voi luoja. Ymmärretäänköhän Pihon lähipiirissä, millaista sisältöä herra someen jakaa? Jollain voisi olla paikka puuttua asiaan.
Sen mitä tuon hörhön juttuja olen lukenut, niin erittäin korkealentoista on. Ukko itse taitaa olla "uskonsa kanssa" vähän hukassa, sen verran monta kertaa on vaihtanut seurakuntaa.
Pelottavinta tuossa on, että tuolla oikeasti tuntuu olevan "uskollisia seuraajia", jotka sokeasti uskovat tuota sekopäätä. Profeettana pitävät tuota. Kai se kohta perustaa jonkun oman hihhulilahkonsa seuraajilleen.
Sen mitä tuon hörhön juttuja olen lukenut, niin erittäin korkealentoista on. Ukko itse taitaa olla "uskonsa kanssa" vähän hukassa, sen verran monta kertaa on vaihtanut seurakuntaa.
Pelottavinta tuossa on, että tuolla oikeasti tuntuu olevan "uskollisia seuraajia", jotka sokeasti uskovat tuota sekopäätä. Profeettana pitävät tuota. Kai se kohta perustaa jonkun oman hihhulilahkonsa seuraajilleen.
Veikkaan että kavereista aika iso osa on enempi vähempi huumorikulmalla mukana. Näkyypä eräs tuttavanikin taas olevan Joukon kaverina, vaikka Jouko on ainakin kerran ellei kahdesti jo hänet kavereistaan poistanut. Ainakin kertaalleen oli ystävyyden katkaisulle tuttavani johonkin profetiaan kommentin muodossa kontribuoima "Hail Satan".Piholla on muuten kahta vaille 5000 fb-kaveria. Muun muassa muuan Laura Huhtasaari.
Kaverimäärä oli eilen vielä yli 5000. Piho esti mun oman profiilin joten ole käynyt tsiikaamassa menoa toisella.Sanontojen "pihalla kuin lintulauta" ja "pihalla kuin porokoira" jatkoksi voidaan lisätä "pihalla kuin piho".
Piholla on muuten kahta vaille 5000 fb-kaveria. Muun muassa muuan Laura Huhtasaari.
Sehän on ihan ehta manipuloiva ja vallanhimoinen ihmisperse tämä puoskaritar Nordin. Alleviivaa jälleen kerran puoskarilain ehdotonta tärkeyttä, harmi vaan kun lainsäädäntöpuolellakin piisaa näitä uskomusterapiaprofeettojen vietävissä olevia henkilöitä jarruttamassa kansanterveydelle välttämättömän lainsäädännön tekemistä.Eilisessä Hesarissa oli iso juttu Maria Nordinista ja hänen tyylistään uhkailla asianajajilla.
Maria Nordin laukoo somessa terveysväitteitä, joita moni pitää huuhaana – Jos joku kritisoi niitä julkisesti, astuu kuvaan asianajaja
Nyt.fi | Maria Nordin laukoo somessa terveysväitteitä, joita moni pitää huuhaana – Jos joku kritisoi niitä julkisesti, astuu kuvaan asianajaja
Mahtavaa vastuunpakoilua ja jenkkiläiseen tyyliin asianajajalla uhkailua. Istuu vähän huonosti Suomeen, mutta pakko kai se on kaikkensa yrittää, kun ei kaikkea pysty kontrolloimaan.
Laitoin teininkin lukemaan jutun, ihan vain siksi, että tajuaisi, miten somessa hommat toimii ja minkälainen valta sivustojen ylläpitäjillä on valita, minkälaisia postauksia sivuille jätetään. Että kannattaa googlailla ja keskustella laajemmin aihealueista, erityisesti, jos liittyvät terveyteen.
Vastuutonta toimintaa ja epätoivoisten ja hyväuskoisten ihmisten hyväksikäyttöä tällainen (ja vastaava) toiminta. Ahneushan tässäkin on taustalla.
Ilmeisesti kritisoida saa kunhan on ensin maksanut hänen kurssistaan.Luin tuosta twitter-kommentteja. Reino-rakaskin joutui pyytämään, että väki lopettaisi ajojahdin. Hulluinta tuossa on tosiaan, että Maria toteaa kritisoinnin olevan sallittua. Miksi sitten itse uhkailee oikeustoimilla?
Ilmeisesti kritisoida saa kunhan on ensin maksanut hänen kurssistaan.
P.S: minäkin vältän kävelemästä tikapuiden alta, sylkäisen kolme kertaa vasemman olan yli jos musta kissa juoksee tien yli ja sanon hiljaa itsekseni "harakka oi kaunis lintu" sellaisen nähdessäni. Se on kuitenkin ilmaista...
Eilisessä Hesarissa oli iso juttu Maria Nordinista ja hänen tyylistään uhkailla asianajajilla.
Maria Nordin laukoo somessa terveysväitteitä, joita moni pitää huuhaana – Jos joku kritisoi niitä julkisesti, astuu kuvaan asianajaja
Nyt.fi | Maria Nordin laukoo somessa terveysväitteitä, joita moni pitää huuhaana – Jos joku kritisoi niitä julkisesti, astuu kuvaan asianajaja