HUT – Jatkisturnaus palkkakatolla!

  • 8 817
  • 96

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ei o heleppoa.
Itse olen mökkeilemässä tämän viikon eli aikaisintaan Pe pääsen pleikan ääreen, jos Dremeliä kiinnostaa.
 

Eskelarit

Jäsen
Oon tässä nyt kolme iltaa roikkunut ps:llä mutta eipä ole Nuppea näkynyt, yritä tässä nyt saada pelit pelattua.

Hyvä se nyt on huudella, että on pääsiäisenä päivystänyt pleikkarilla, sillon on muutakin tekemistä.. Muutenkin näin sut ehkä kerran chatissä ennen kun lisäsin kaveriksi.. :D Oon huomisen töissä, niin ei taida sopia. Ellei pelata ennen 16.00.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Eli itsellä on peli Dreemusta vastaan pelaamatta mutta ilmeisesti sitä ei tulla ikinä pelaamaakaan.
Kuinkas jatketaan eteenpäin? Miten arvotaan jatkoparit jos pelit jatkuvat?
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Eli itsellä on peli Dreemusta vastaan pelaamatta mutta ilmeisesti sitä ei tulla ikinä pelaamaakaan.
Kuinkas jatketaan eteenpäin? Miten arvotaan jatkoparit jos pelit jatkuvat?

Miksei tulla pelaamaan? Eikö Dreemus ole halukas pelaamaan vai mikä on?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Oisinkohan nyt vajaa 2vk yrittänyt muttei tavoittaminen onnistu.
Yritetään uudestaan,Dreemus,koska pelataan?
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oisinkohan nyt vajaa 2vk yrittänyt muttei tavoittaminen onnistu.
Yritetään uudestaan,Dreemus,koska pelataan?

On ollut töissä pitkän aikaa tuollasia 12h-16h päiviä ja kahden gmc-liigan poffit päällänsä. Tänään taas 16h töissä ja huomenna sama homma. Tänään kuitenkin voin pelata klo. 23.30 alkaen, kun täältä aherruksesta kotiudun.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itselläkin yksi peli olisi pelaamatta mutta en jaksa kyllä enää vastustajalta kysellä koska ehtisi linjoille pelaamaan.
 

Lukija

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA
Kiinnostaako vetäjää yhtään?

Ei turnaus toimi sillä tavalla että jaetaan itselleen merkityksettömiä luovutusvoittoja kun pelejä ei jakseta sopia. Näihin sitten ratkeaa ne viimeiset playoffpaikat. Pelien pelaamattomuuden ja näiden luovutusvoittojen takia kuulemma meni maku turnauksen ylläpidosta. Ei jatketa enää.

Pelasi kuitenkin omat ottelunsa, joten syytökset voidaan kohdistaa muualle.

Homer.
 

Eskelarit

Jäsen
Ei turnaus toimi sillä tavalla että jaetaan itselleen merkityksettömiä luovutusvoittoja kun pelejä ei jakseta sopia. Näihin sitten ratkeaa ne viimeiset playoffpaikat. Pelien pelaamattomuuden ja näiden luovutusvoittojen takia kuulemma meni maku turnauksen ylläpidosta. Ei jatketa enää.

Pelasi kuitenkin omat ottelunsa, joten syytökset voidaan kohdistaa muualle.

Homer.

Haha :D Ei mitään toivoa saada pelattua pelejä, kun ei aikataulut osuneet yhteen niin ajattelin toista vaihtoehtoa, jotta oltaisiin saatu eteenpäin hommaa, kun ei vetäjältä tulkut mitään painostusta/kehoitusta pelata. Olisi voinut sitten vaikka sanoa, että ei näin. Mutta sitten kiukutellaan hiljaa eikä sanota mitään.

Mutta selvähän se, pahoittelut kaikille kun tuhosin tämän turnauksen :)
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Haha :D Ei mitään toivoa saada pelattua pelejä, kun ei aikataulut osuneet yhteen niin ajattelin toista vaihtoehtoa, jotta oltaisiin saatu eteenpäin hommaa, kun ei vetäjältä tulkut mitään painostusta/kehoitusta pelata. Olisi voinut sitten vaikka sanoa, että ei näin. Mutta sitten kiukutellaan hiljaa eikä sanota mitään.

Mutta selvähän se, pahoittelut kaikille kun tuhosin tämän turnauksen :)

Mistä tämä tunteenpurkaus? Selvästi porukkaa ei kiinnostanut pelata hommaa loppuun, eli ei väkisin. Pelasin omat pelit ja kaikki kaverini jotka turnaukseen hommasin hoitivat matsinsa myös. Sille en voi mitään jos tuntemattomat nimimerkit ei pelaa pelejänsä loppuun.
 

Eskelarit

Jäsen
Mistä tämä tunteenpurkaus? Selvästi porukkaa ei kiinnostanut pelata hommaa loppuun, eli ei väkisin. Pelasin omat pelit ja kaikki kaverini jotka turnaukseen hommasin hoitivat matsinsa myös. Sille en voi mitään jos tuntemattomat nimimerkit ei pelaa pelejänsä loppuun.

Eipä toi nyt mikään tunteenpurkaus ollut, kunhan vähän koitin puolustella itseäni kun kaveris sysäsi koko turnauksen keskeytymisen mun niskaan..

Eipä niin haittaa vaikka jäi kesken, enemmänkin vituttaa kun mua syytettiin turnauksen tuhoamisesta. No hard feelings.
 

Lukija

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA
Eipä toi nyt mikään tunteenpurkaus ollut, kunhan vähän koitin puolustella itseäni kun kaveris sysäsi koko turnauksen keskeytymisen mun niskaan..

Eipä niin haittaa vaikka jäi kesken, enemmänkin vituttaa kun mua syytettiin turnauksen tuhoamisesta. No hard feelings.

En sysännyt. Annoin kritiikkia menetelmällesi, jonka takia mielestäni sinulla ei ole varaa syytellä, etteikö vetäjällä olisi kiinnostusta yhtään. Ei mitään ihmeempää kuitenkaan.

Viimeisellä lauseella en missään nimessä viitannut sinuun tai kehenkään muuhunkaan, vaan tarkoitin että turnauksen kaatumisesta ei voi vetäjääkään syyttää.
 

Eskelarit

Jäsen
En sysännyt. Annoin kritiikkia menetelmällesi, jonka takia mielestäni sinulla ei ole varaa syytellä, etteikö vetäjällä olisi kiinnostusta yhtään. Ei mitään ihmeempää kuitenkaan.

Viimeisellä lauseella en missään nimessä viitannut sinuun tai kehenkään muuhunkaan, vaan tarkoitin että turnauksen kaatumisesta ei voi vetäjääkään syyttää.

Enpä mä vetäjää missään vaiheessa syyttänyt. Ajattelin kartoittaa, että kiinnostaako vetäjää jatkaa.. Oli ajatuksena, että voisin vetää vaikka homman loppuun, mutta vastaus oli tyly - homma paketissa.

No, jatketaan pelailua!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös