HUT – Jatkisturnaus palkkakatolla!

  • 8 817
  • 96

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itse nyt viikonloppuna pääsen varmasti hieman huonommin pelejä pelaamaan ketä vastaan niitä nyt jäljellä enää on kun on kaikenlaista ohjelmaa.Huomenna aamupäivästä ehkä vielä ehtii mutta sen jälkeen menee varmasti maanantaille sitten.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Hyvin on porukka alkanut pelaamaan näitä pelejä! Itelläni kaksi peliä jäljellä, eli Gusti ja Jonde vielä kohtaamatta. Tulkaahan linjoille kun kerkiätte. Omalta osalta turnaushan on ollut täysi farssi, mutta hyviä pelejä on silti ollut, ei voi valittaa. 4 pistettä kun puristan näistä viimesistä peleistä, niin saattaisi playoff -paikkakin irrota. Näin tuskin tapahtuu, koska pelivire on kadonnut niin totaalisesti kuin olla ja voi. Huvittaa, että ennen turnausta vetelin 4-0-0 saldolla näitä turnauspelaajia vastaan ja itse turnauksessa hävisin niille kaikille! Mutta tämä kuuluu asiaan. Ei pidä sulaa tärkeässä paikassa. :)
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
No hemmetti, tappioputken katkaisin sterrgeä vastaan epähuomiossa, koska olin jo häntä vastaan pelannut. Vissiin kieroin katsoin... Ei potki onni meikäläistä.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ei kyllä onnistu mikään, neljästä ensimmäisestä pelistä saldo 4-0-0 ja viidestä seuraavasta 0-2-3... No, Jondea vastaan vielä peli jäljellä ja jos sen hoitaisi himaan niin vielä vissiinkin playoffeihin olisi saumaa. Siellä kaikki onkin sitten taas mahdollista.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ketäs vastaan mulla on oikein vielä pelaamatta?Vissiinkin 3 peliä ois vielä jäljellä?

Tässä nää mun pelaamat pelit :

4-2 voitto Stergestä
3-0 voitto Ilarista
3-2 voitto Urhosta
3-2 RL voitto Jarista

5-0 tappio Homerille
3-2 tappio Kipperille
7-2 tappio Selaritille
 

Eskelarit

Jäsen
Viikonloppuisin on aina pirun hankala mun pelata + alkuviikko on mennyt enemmän ja vähemmän sählätessä.. Huomenna koitan tulla päivällä chattiin roikkumaan, huomiseksi yöksi tuun taas töihin, mutta loppuviikko on vapaata..

Eli Selarit täällä huutelee!
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelattu:
JariH92 - Brutus 3-2
Ilari61 - Brutus 3-4
Kipper - Brutus 1-6
Urho123 - Brutus 0-3
Gusti44 - Brutus 3-4rl.
Homer33 - Brutus 2-3

Pelaamatta:
MudKorn - Brutus
Selarit - Brutus
Sterrge - Brutus

PSN: Dremus
 
Viimeksi muokattu:

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Mahtaako Jonde48 pelata pelinsä vai otetaanko pois turnauksesta? Vielä tuo lähteminen on varteenotettava vaihtoehto, kun vasta ilmeisesti yksi ottelu pelattuna (joka siis mitätityisi). Ei ole kaveria 9 päivään onlinessa näkynyt.
 

Kafrom

Jäsen
Mahtaako Jonde48 pelata pelinsä vai otetaanko pois turnauksesta? Vielä tuo lähteminen on varteenotettava vaihtoehto, kun vasta ilmeisesti yksi ottelu pelattuna (joka siis mitätityisi). Ei ole kaveria 9 päivään onlinessa näkynyt.

Ota pois mut turnauksesta, liian suuri motivaationpuute änäriä kohtaan tällä hetkellä.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
4-2 voitto Stergestä
3-0 voitto Ilarista
3-2 voitto Urhosta
3-2 RL voitto Jarista

5-0 tappio Homerille
3-2 tappio Kipperille
7-2 tappio Selaritille
4-3 JA tappio Gustile
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonden poisjäämisen myötä mulla olisi sitten runkosarjan pelit pelattuna. Saldo 4-2-3, pisteitä 10 ja maaliero -2. Kaipa tuo playoffeihin riittää...
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Elikkäs kun yhdeksän peliä on kasasassa (kaikki pelattu) niin ilmotelkaas lopullista pistesaldoa tänne.

Tässä omat:

Ilari61 - sterrge 1-0
ilari61 - JariH92 3-5
ilari61 - Dreemus 3-4
ilari61 - urho123 5-1
ilari61 - selarit 0-8
ilari61 - mudkorn 0-3
ilari61 - homer 2-3
ilari61 - Gusti 3-4
ilari61 - urho123 1-5

Tummennettuna voitot. Aika valkoselta näyttää. Joo, turnauksen jumboksi jäin, joten en edes kehtaa laskea maalieroa. Jos joku muu jää neljään pisteeseen, niin sitten lasketaan. Olisihan se kiva jos joku nyt taakse jäisi, mutta vaikea uskoa siihen. 2-7-0 ja 4pts siis tosiaankin.


Homer313 lopullinen saldo: 7-2-0 (14pts) ja +17.
 
Viimeksi muokattu:

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Tummennettuna voitot. Aika valkoselta näyttää. Joo, turnauksen jumboksi jäin, joten en edes kehtaa laskea maalieroa. Jos joku muu jää neljään pisteeseen, niin sitten lasketaan. Olisihan se kiva jos joku nyt taakse jäisi, mutta vaikea uskoa siihen. 2-7-0 ja 4pts siis tosiaankin.

Kyllä vain taisit minua viedä sekä keskinäisessä ottelussa että yhteispisteissäkin. Hirveä turnaus itseltäni, mutta olen kyllä valmis JA-turnastelemaan vastedeskin.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Jooh, eihän se turnaus täälläkään häävisti mennyt.

MuDKoRn - kipperi 2-3
JariH92 - kipperi 1-2 JA
ilari61 - kipperi 3-6
urho123 - kipperi 1-0
homer - kipperi 5-2
Dreemus - kipperi 6-1
Selarit - kipperi 4-0
Gusti44 - kipperi 5-0
sterrge - kipperi 4-2

3-6-0

Elikkäs 6 pistettä jäi saldoksi.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MudKorn, Selarit ja Sterrge... Brutus / Dreemus chatissa pelivalmiina klo. 17 eteenpäin ja aina yön pikkutunneille asti. Tulkaapa huutelemaan pelille, niin pääsette voitolla yöhön...
 

Eskelarit

Jäsen
MudKorn, Selarit ja Sterrge... Brutus / Dreemus chatissa pelivalmiina klo. 17 eteenpäin ja aina yön pikkutunneille asti. Tulkaapa huutelemaan pelille, niin pääsette voitolla yöhön...

Muutaman kerran ollaan jo kohdattu chatissa, muttei peliajat oo osunu.. :D Lähden muutaman tunnin päästä Tallinnaa, huomenna illalla takas. Koitan muistaa tiistaina lisätä kaikki vastustajat kaveriksi, joita vastaan on vielä pelaamatta..
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ensi viikko menee töissä aamuvuorossa eli 16.00 jälkeen ois mahkuja päästä pelaamaan.Ja mielellään ennen 20.00 jos mahdollista.Ilmottele päivä ja kellonaika Brutus niin pelataan silloin!
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Voin tulla mukaan jos joku ei olekaan osallistumassa. Pääsiäisenä kipeenä ollessa muutakaan tekemistä ole.

Ei enää oteta lisää, kun osa on jo kaikki pelit pelannut.

Jos on selvää näyttä, ettei joku pela pelejään loppuun, niin voidaan 0-3 tappio laittaa pelaamattakin. Koittakaa nyt pelata ne muutamat jäljellä olevat matsit loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös