Aika karkeasti todettu, että täällä oltaisiin erityisesti joulutervehdyksiä vastaan. On vain todettu, että paljon muutakin voisi tehdä, joka on täysin totta. Ei kukaan ole nähdäkseni sanonut, että joulutervehdyksien tarjoaminen olisi millään tavalla huono asia.Yhtä asiaa olen ihmetellyt tässä JYPn tukemisessa, Faneille on todella tärkeää että tulee myyntiin jotain jolla voisi tukea seuraa tänä vaikeana aikana, Nyt kun nämä joulutervehdykset tuli, niin osalla on naama norsun v****
Eikö tuo tavallisen tallajaan helpoin ja yksinkertaisin tapa olisi ostaa vaikka niitä ylimääräisiä lippuja matseihin, tuntuisi tuossa kapasiteettia riittävän. Mutta kun halutaan kumminkin itselle jotain vastinetta,
Fanikaupan käyttö on vähän niin ja näin. koska suurin hyötyjä on joku muu kuin itse seura. Lipun ostamalla välikäsiä ei ole kuin verottaja ALV.n verran, minkä JYP myös voi vähentää omilla ostoillaan lopullisessa verotuksessa.
Yksinkertaisesti paras tuottohan olisi tynnyriin pudettava raha hallin kulmalla, mutta siihen tuskin saa rahankeräys lupaa viranomaisilta.
Tämän päivän yleisömäärää odotan mielenkiinnolla, sellaisen käsityksen olen saanut että nyt niitä lipunostoja olisi keskitetty juuri tähän otteluun, jos tänään ei ole selkeästi kauden suurin, niin kyllä tämä huutelu seuran tukemisesta ylimääräisillä lipuilla on yhtä tyhjän kanssa. (JYP on ilmoittanut myytyjen lippujen määrän) HPK paikallaolijat ja Esim SaiPa ilmoittaa myydyt liput sekä läsnäolijat. Sitä en lähde arvioimaan mikä on se oikein tapa, kaikilla on puolensa. Äkikseltään tuo SaiPan tapa kuulostaa hyvältä.
Ja onhan täällä laajalti ostettu niitä lippuja peleihin, mutta samalla toivottu, että JYP voisi järjestää ostettujen lippujen luovutuksen haluamiinsa kohteisiin, jotta liput eivät mene hukkaan. Se on kuitenkin ihan faktaa, että löytyy paljon ihmisiä, jotka lähtisivät otteluihin ilmaisen lipun myötä mielellään, joten on harmi, jos ihmiset ostelevat kasapäin lippuja joita ei lopulta käytä kukaan.