Räkän auton eturipustus lerpatti lähikuvassa. Selvä sähkövika.scholl kirjoitti:Erkki Mustakarin näki myöskin tv-kuvasta, että Räkä oli kolaroinut jonkun kanssa ja joutui siksi keskeyttämään.
Ja olen kuolla nauruun tuon Albert-kämmin kanssa.
Räkän auton eturipustus lerpatti lähikuvassa. Selvä sähkövika.scholl kirjoitti:Erkki Mustakarin näki myöskin tv-kuvasta, että Räkä oli kolaroinut jonkun kanssa ja joutui siksi keskeyttämään.
"Kiekko on suora ympyrälieriö" ei ehkä kielikuvana toimisi niin hyvin. Ainakin mun mielestä kiekkoa voi hyvin kutsua pyöreäksi tuollaisessa yhteydessä.Number 87 kirjoitti:Suomi-Kanada pelin tauolla Tarja Halosen lausahdus jossa hän mainitsi että kiekko on pyöreä... no onhan se pyöreä jos katsoo sopivasta kulmasta...
Ilta-Sanomat kirjoitti:Selänne sai yhden syöttöpisteen ja oli muutenkin vahvalla pelipäällä. Hän laukoi viisi kertaa kohti Anaheimin maalia.
MINNEAPOLIS -- The Minnesota Wild added depth and complication to their goalie situation by re-signing Niklas Backstrom to a two-year, $6.2 million contract on Thursday.
...joka myös on varakapteeni (A), Teemu siis...itse asiaan sen verran että siellä siis todellakin nosteltiin Stanley Cupia eikä Kanada-maljaa oltu sinne Suomesta toimitettu nosteltavaksi, joka taisi olla se hupaisuus...Ei ollut hupaisa virhe, mutta tais IS:n Nyholm tehda jotain muuta kun katsella pokaalinkiertoa, silla Scott Niedermayer antoi pokaalin ensin broidilleen Robille, jonka kasista se vasta meni Prongerille (A-kapteenit), jonka jalkeen se tuli Temelle.
Eikös Teemu ole Ducksin kapteeniston Arto Tukio, eli vara-vara-kapu, joka stunttasi Prongeria pelikiellon aikana? Ei siis varsinainen A....joka myös on varakapteeni (A), Teemu siis...
Ylen teksti-tv:ssä aika hupaisa virhe,sivu 201 ja kolmas uutinen ylhäältä jäänyt yksi i pois.