Paastainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP & 80-luvun HoNsU
Balotelli kumosi huhuja
höpön höpön ...
Vi?#¤ti huvitti vai pitikö tämä olla Huonoissa toimittajissa ?
Balotelli kumosi huhuja
höpön höpön ...
?Ehdokas vitsaili toimittajille heti aamutuimaan, että puoliso Nexar Antonio Flores antaa aina televisioesiintymisen jälkeen kotona
Pysähdyin tuohon kohtaan.
Eilisessä Canalin Hockey Nightissa "Hockey Night tapasi Kimmo Timosen Philadelphiassa", tänään näytettiin täysin sama juttu kun "Tulosruutu tapasi Kimmo Timosen Philadelphiassa."Tulosruutuuutispaskassa joku sönköttävä muija just kerto että: "Suomalaisen NHL-puolustajan Kimmo Timonen antoi haastattelun meille blablablaaaaah"
Kris Pröngöö, ar juu gei?
Jos tuo olisi totta niin olisin 800 euroa rikkaampi. Perkele.Pelicans-SaiPa - pitkävedon oikea merkki 2.
Virhe... noh, ainakin vähän arveluttava sanavalinta löytyi Iltalehden uutisesta, jossa kerrotaan eläkkeellä olevan laivaston nyrkkeilymestarin pudottaneen iskullaan naapurin pihalla riehuneen nuorukaisen...
Ehkä missasin jotain, mutten löytänyt mitään arveluttavaa. Jos viittaat heijariin, niin tämähän on täysin normaalia kielenkäyttöä, kun tarkoitetaan tietynlaisia lyöntejä. Muut merkitykset ovat sitten syntyneet myöhemmin.
Kyllä. Tähän viittasin. Minun on pakko tunnustaa, etten ole tätä termiä kuullut käytettäväksi tässä yhteydessä, vaikken ihan nuoremman polven edustajia enää olekaan. Ehkä olen sitten elänyt vain kaapissa? Tai vaikuttaisiko se, että olen suosiolla jättänyt nyrkkeilyhommat muille (lukuunottamatta yli 20 vuotta sitten alle kymmenvuotiaina käytyä pientä tappelua naapurin pojan kanssa).
iltalehden uutinen kovanyrkistä, joka paljastuukin Jared Stolliksi:
TUTO pestasi NHL:n kovanyrkin! | Jääkiekko | Iltalehti.fi