Huonot toimittajat vauhdissa

  • 1 159 563
  • 4 668

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Yle Urheilun Sara Salmi kirjoittaa näin Tuukka Mäntylää koskevassa jutussaan:

Leijonahyökkääjä Tuukka Mäntylä olisi suonut SM-liigan mestaruuden Tapparalle. Tamperelaispelaajalla on sopimus kasvattajaseuransa kanssa, mutta ei vielä stressaa tulevasta kaudesta.

Tällaisen yksittäisen virheen voisi vielä hyväksyä, mutta sama toistuu vielä uudelleen:

Hyökkääjällä on Tapparan kanssa sopimus peräti vuoteen 2019 asti. Menneellä kaudella Mäntylä kuitenkin pelasi KHL:ssä Amur Habarovskin riveissä. Miehen Tappara-sopimus tarjoaa mahdollisuuden pelata ulkomailla kolmen kauden verran.

En tiedä onko kyseinen toimittaja kummemmin kiekkoa seurannut, kun väittää Tuukka Mäntylää hyökkääjäksi. En nyt vähään aikaan ole tällaista virhettä nähnyt.

Linkki: Mäntylä harmitteli hopeaa – "Olin varma, että Tappara vie" | Yle Urheilu | yle.fi (Linkki vie YLE Urheilun sivuille)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Yle Urheilun Sara Salmi kirjoittaa näin Tuukka Mäntylää koskevassa jutussaan:

Tällaisen yksittäisen virheen voisi vielä hyväksyä, mutta sama toistuu vielä uudelleen:

En tiedä onko kyseinen toimittaja kummemmin kiekkoa seurannut, kun väittää Tuukka Mäntylää hyökkääjäksi. En nyt vähään aikaan ole tällaista virhettä nähnyt.

Linkki: Mäntylä harmitteli hopeaa – "Olin varma, että Tappara vie" | Yle Urheilu | yle.fi (Linkki vie YLE Urheilun sivuille)
Sarakin lienee saanut YLEltä ohjeistuksena, että "kirjoita mitä tahansa paskaa kunhan pidät huolen, että otsikossa on aina ajatusviiva ja sitaatti".
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ohjeessa saatetaan myös sanoa, että laita mukaan yksi ilmeinen ja naurettava virhe, niin saadaan klikkauksia ja somehuomiota.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
toimittaja siiri tura kertoo tohkeissaan kuinka caprin saarelta noustaan serie a:han.

jäi vaan huomaamatta että seura on carpi fc eikä caprin saarelta vaan pohjois Italiasta. No mitä sitä tarkistelemaan!

Ja tarvitseeko toimittajan nyt osata lukea jos osaa kuitenkin kirjoittaa? Aika legendaarista kamaa kyllä toi artikkeli.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jos tässä todellisuudessa on jokin oksennuspaskainstanssi, jonka tavoitteena on esim. orjuuttaa ihmiskunta ja tuhota siinä sivussa uskottava suomalainen journalismi, HS lienee sen ovelin juoni.

Liite, kuvakaappaus HS.fi-verkkopalvelun etusivu-uutisesta tältä päivältä, puhukoon puolestaan.
 

Liitteet

  • HS_goespukeshit.png
    HS_goespukeshit.png
    103 KB · kertaa luettu: 740

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ilta-Sanomissa kymmenen luetuimman uutisen joukosta peräti kaksi oli otsikoitu huonosti.

Vappujuhlissa synkkä käänne Oulussa: Mies vajosi pinnan alle, sivullinen riensi apuun

Pinnan alle vajonnut mies vielä ilmeisesti ihan hyvä juttu, mutta sivullisen tekemä väliintulo pilasi vappubileet. Olisi antanut vajota vain, antaa otsikko ymmärtää.

Essi Pöystin tytär sai nimen - julkaisi hurmaavan perhekuvan

Aikaisin on tytär medioitunut, nimi saatu ja heti postailemassa kuvia internetiin. Lapset tosiaan taitavat syntyä puhelin kädessä nykyisin.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noniin, nyt aluksi pahoittelen kieliasua ja kirosanojen liiallista käyttöä. Olen kirjoittanut seuraavan tekstin erittäin epävakaassa mielentilassa. Tämä toimikoon lieventävänä tekijänä pelikieltoa jaettaessa.

Eli luin vahingossa tällaisen uutisen:
Jääkiekkoliitolta nolo moka - Leijonien tiedot aivan päin seiniä! | MM Jääkiekko 2015 | Iltalehti.fi

Okei, eli muuten ihan ok uutinen, joka tosin hieman toistaa itseään ja on yleisasultaan varsin vaatimaton, mutta sisältää faktoja. Sitten kuitenkin... Kyseinen artikkeli sisältää lauseen, mikä on ehkä julmin lause, mitä olen ikinä kuullut. Siis sellaista niin naurettavaa (suusta tulevaa) oksennusta, missä on paskaa seassa. Yleisesti ottaenhan se on hyvin vaikeata edes luoda kyseistä materiaalia normaalin oksennuksen yhteydessä, koska pitäisi saada ruuansulatuselimistö toimimaan toisin päin. Ja itse olen siis lähihoitaja. Mutta siis, heitän tähän kyseisen lauseen erittäin suurella fontilla, ihan vain vittuillakseni itselleni:

"Usko Iltalehteä, älä Jääkiekkoliittoa" - Iltalehti 2015

Lukekaa tuo viidesti. Sen jälkeen katsokaa ranteitanne. Olette todennäköisesti alitajunnaisesti avanneet ranne- eli värttinävaltimonne, koska ette voi jumalauta asua tällaisella planeetalla.

Siis ymmärrän, että tässä, ja ainoastaan vittu tässä tilanteessa tämä on fakta, mutta ei jumalauta........ Harvemmin olen näin kiukkuinen. Siis tänäänkin allekirjoittaneella oli 13h opiskelu/työpäivä ja kotiinpaluu klo 22:30 (= kaupasta ei saanut kaljaa ja & kotona ei pulloakaan kaljaa ja nyt on hitto vappu ja olen valmistuva ylioppilas ja lähihoitaja) meni kuin vettä vaan (koska ei ollut kaljaa), vaikka lähtökohtaisesti olisi luullut sen aiheuttavan ääretöntä vitutusta, mutta siinä ei ollut mitään. Sen sijaan tämä uutisesta löytynyt lause sai minut oikeasti sellaiseen raivoon, että voisin vaikka kainalollani murhata koko iltasanomien toimituksen. En edes näkisi sitä rikoksena, vaan mielestäni yhteiskunnan pitäisi sen jälkeen valita minut turvata toimeentuloni kadeksitoista vuodeksi 126k/vuosi palkkiolla + asunnolla, koska olisin poistanut yhden Suomen suurimmista syövistä kuin kirurgi konsanaan. Helvetin Almamedia, saatanan tunarit ovat pilanneet koko Suomen median.

Miettikää oikeasti Suomi ilman iltapäivälehtiä. Ei olisi mitään saatanan Niko Saarisia ja Johanna Tukiaisia, ne olisivat ansaitusti kuolleet kylmyyteen, kun talvi saapuu. Journalismissa keskityttäisiin oikeasti julkkisten ja provosoivien otsikoiden sijasta itse uutisten laatuun. Negatiivinen puoli olisi se, että ihmiset joutuisivat juttelemaan kahvipöydässä oikeasti tärkeistä asioista ja valitettavan monien älyllinen kapatiseetti ei riitä siihen. Lähtökohtaisesti itse siis mielummin kuuntelen jehovantodistajien lässytystä kuusi tuntia päivässä, kuin tuollaista ripulihelvettiä. Se on muuten mielenkiintoinen termi se ripulihelvetti.

Itse yritän viimeiseen saakka välttää Iltalehteä, ja oikeastaan luin tämän artikkelin pelkästään sen takia, että näin sen provosoivan otsikon (=provoiva otsikointi sai minut(kin) katsomaan = olen itse(kin) uhri tässä KKL:ssä (koko kansakunnan lobotomia), hävettää aivan helvetisti) samalla kun olin lukemassa tähän lankaan linkitettyä artikkelia.

Ja ennen kuin rupeatte pätemään, että olen väärässä, niin sanon sen itse: olen väärässä. Aivan turha provosoitua kyseisestä lauseesta, koska kyseisessä kontekstissa se oli tosiasia. Mutta mä nyt saatana tietoisesti provosoiduin ja ihan saatana täysillä. Perkele.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noniin, nyt aluksi pahoittelen kieliasua ja kirosanojen liiallista käyttöä. Olen kirjoittanut seuraavan tekstin erittäin epävakaassa mielentilassa. Tämä toimikoon lieventävänä tekijänä pelikieltoa jaettaessa.

Eli luin vahingossa tällaisen uutisen:
Jääkiekkoliitolta nolo moka - Leijonien tiedot aivan päin seiniä! | MM Jääkiekko 2015 | Iltalehti.fi

Okei, eli muuten ihan ok uutinen, joka tosin hieman toistaa itseään ja on yleisasultaan varsin vaatimaton, mutta sisältää faktoja. Sitten kuitenkin... Kyseinen artikkeli sisältää lauseen, mikä on ehkä julmin lause, mitä olen ikinä kuullut. Siis sellaista niin naurettavaa (suusta tulevaa) oksennusta, missä on paskaa seassa. Yleisesti ottaenhan se on hyvin vaikeata edes luoda kyseistä materiaalia normaalin oksennuksen yhteydessä, koska pitäisi saada ruuansulatuselimistö toimimaan toisin päin. Ja itse olen siis lähihoitaja. Mutta siis, heitän tähän kyseisen lauseen erittäin suurella fontilla, ihan vain vittuillakseni itselleni:

"Usko Iltalehteä, älä Jääkiekkoliittoa" - Iltalehti 2015

Lukekaa tuo viidesti. Sen jälkeen katsokaa ranteitanne. Olette todennäköisesti alitajunnaisesti avanneet ranne- eli värttinävaltimonne, koska ette voi jumalauta asua tällaisella planeetalla.

Siis ymmärrän, että tässä, ja ainoastaan vittu tässä tilanteessa tämä on fakta, mutta ei jumalauta........ Harvemmin olen näin kiukkuinen. Siis tänäänkin allekirjoittaneella oli 13h opiskelu/työpäivä ja kotiinpaluu klo 22:30 (= kaupasta ei saanut kaljaa ja & kotona ei pulloakaan kaljaa ja nyt on hitto vappu ja olen valmistuva ylioppilas ja lähihoitaja) meni kuin vettä vaan (koska ei ollut kaljaa), vaikka lähtökohtaisesti olisi luullut sen aiheuttavan ääretöntä vitutusta, mutta siinä ei ollut mitään. Sen sijaan tämä uutisesta löytynyt lause sai minut oikeasti sellaiseen raivoon, että voisin vaikka kainalollani murhata koko iltasanomien toimituksen. En edes näkisi sitä rikoksena, vaan mielestäni yhteiskunnan pitäisi sen jälkeen valita minut turvata toimeentuloni kadeksitoista vuodeksi 126k/vuosi palkkiolla + asunnolla, koska olisin poistanut yhden Suomen suurimmista syövistä kuin kirurgi konsanaan. Helvetin Almamedia, saatanan tunarit ovat pilanneet koko Suomen median.

Miettikää oikeasti Suomi ilman iltapäivälehtiä. Ei olisi mitään saatanan Niko Saarisia ja Johanna Tukiaisia, ne olisivat ansaitusti kuolleet kylmyyteen, kun talvi saapuu. Journalismissa keskityttäisiin oikeasti julkkisten ja provosoivien otsikoiden sijasta itse uutisten laatuun. Negatiivinen puoli olisi se, että ihmiset joutuisivat juttelemaan kahvipöydässä oikeasti tärkeistä asioista ja valitettavan monien älyllinen kapatiseetti ei riitä siihen. Lähtökohtaisesti itse siis mielummin kuuntelen jehovantodistajien lässytystä kuusi tuntia päivässä, kuin tuollaista ripulihelvettiä. Se on muuten mielenkiintoinen termi se ripulihelvetti.

Itse yritän viimeiseen saakka välttää Iltalehteä, ja oikeastaan luin tämän artikkelin pelkästään sen takia, että näin sen provosoivan otsikon (=provoiva otsikointi sai minut(kin) katsomaan = olen itse(kin) uhri tässä KKL:ssä (koko kansakunnan lobotomia), hävettää aivan helvetisti) samalla kun olin lukemassa tähän lankaan linkitettyä artikkelia.

Ja ennen kuin rupeatte pätemään, että olen väärässä, niin sanon sen itse: olen väärässä. Aivan turha provosoitua kyseisestä lauseesta, koska kyseisessä kontekstissa se oli tosiasia. Mutta mä nyt saatana tietoisesti provosoiduin ja ihan saatana täysillä. Perkele.

Luin ton uutisen nyt. Mitä vittua? Milloin Iltalehti on saanut oikeuden vittuilla muille virheistä? Valitettavasti saivat minulta klikkauksen tuohon ulosteeseen. Siellä Pekka Jalonen hieroo käsiä yhteen ja nauttii kun saivat näpäytettyä Kummolaa.
 
Miettikää oikeasti Suomi ilman iltapäivälehtiä. Ei olisi mitään saatanan Niko Saarisia ja Johanna Tukiaisia, ne olisivat ansaitusti kuolleet kylmyyteen, kun talvi saapuu. Journalismissa keskityttäisiin oikeasti julkkisten ja provosoivien otsikoiden sijasta itse uutisten laatuun.

Jos eivät iltapäivälehdet ja Seiska kirjoittaisi Tukiaisesta ja Saarisesta, heistä kirjoittaisi joku muu, sillä heistä ihmiset haluavat lukea. Nuo nimet kirjoitetaan muuten pienellä, kun niitä käytetään kuvaannollisessa merkityksessä: "Ei olisi nikosaarisia ja johannatukiaisia."

Negatiivinen puoli olisi se, että ihmiset joutuisivat juttelemaan kahvipöydässä oikeasti tärkeistä asioista ja valitettavan monien älyllinen kapatiseetti ei riitä siihen.

Kuuluuko näihin tärkeisiin asioihin mielestäsi vaikkapa Florida Panthersin otteet NHL:ssä? Minun mielestäni ei kuulu. Siksi mulla ei ihan hirveästi ole varaa jotain Seiskan lukijoita dissata, kun itsekin käytän tuntikausia päivässä niin turhanpäiväiseen asiaan kuin penkkiurheilu.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jos mun pitäisi summata Tapparalegenda & Stanley Cup-voittaja Ville Niemisen ura hänen lopettaessaan, niin ilman muuta olleellista olisi se, että hän melkein siirtyi IFKiin tai ei ainakaan ihan pois laskuista olisi ollut semmoinen. Hienosti kiteytetty Villen ura. Paskamediana Jatkoaika.com.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Iltalehdessä oli varsin erinomainen uutinen liittyen johonkin, en tiedä vielä mihin.

Pekka Rinne häkeltyi Tapparan pukukoppihommista

Antti Tuiskusta tuli puheenaihe Ostravassa.


Pekka Rinne kertoi pohtivansa Leijonien pukukoppimusiikkia voittopelin jälkeen, mutta se lienee varmaan, että sama musiikki ei soi kuin Tapparan voittomatsien jälkeen. Tapparan pukukopissa soi Antti Tuiskun Peto on irti -kappale.

– Se on varmaan niitä Pekka Jormakan juttuja, Rinne sanoi.

Ei ole, vaan Markus Kankaanperän.

– Oho. Enpä olisi uskonut, Rinne nauroi.

SANTTU SILVENNOINEN, OSTRAVA
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toimitustyöskentelyn - ja eritoten otsikoinnin - järkyttävän ala-arvoinen taso ja linjattomuus kautta mediakentän surettavat päivä päivältä enemmän. Liitteenä aihetodiste tältä päivältä (kuvakaappaus ampparit.comin "Suosittuja uutisia" -osiosta).

Tämä. Tässä. Nämä. Näin.
 

Liitteet

  • amppaskaa6.5..png
    amppaskaa6.5..png
    59,2 KB · kertaa luettu: 508

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
YLE otsikoi, että "Leijonien yllätystykki pelaa uransa huipulla". Juttu kertoo Kemppaisesta. Jutusta selviää kuitenkin, että Kemppainen haluaa itse kehittyä vielä mm. 5 vs 5 -pelissä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Näkökulma: Maailman paras Messi kirjoittanut Janne Palomäki, Iltalehti, on sellaista fanipoikakamaa, ettei edes VilleLeino pysty samaan. Boldauksia käytetty ihan miten sattuu. Ehkäpä jutun pitikin olla fanipoikamaisella otteella tehty ja värilasein katsottuna.

Tässä toivoo ihan, että FC Barcelona tippuisi, ihan jutun takia. Sitä oli rasittava lukea.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Iltalehdessä oli varsin erinomainen uutinen liittyen johonkin, en tiedä vielä mihin.

Riittää, kun lukee tuonkin jutun kirjoittajan, niin "laatu" on tiedossa. Iltalehdessä pitäisi muutamien toimittajien juttuihin laittaa joku merkintä jo otsikkotasolle, ettei noita avaisi edes vahingossa, SS olisi listalla ensimmäisenä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Montako kertaa toimittaja voi käyttää jutussaan "tämä"- ja "tässä"-sanoja sekä väsynyttä "farssi"-ilmaisua? Jatkoajan verkkolehden Lauri Lehtinen testaa:

Komarovin kuvitteellinen polvitaklaus
Leo Komarovin Suomi-Venäjä-ottelun ensimmäisessä erässä saama ulosajo polvitaklauksesta oli surkein vihellys, mitä muistan todistaneeni jääkiekko-otteluissa millään tasolla. Tuskin montaakaan vastaavaa tuomarifarssia on nähty edes jääkiekkohistoriassa, jos puhutaan yksittäisistä vihellyksistä.

Komarov taklasi Venäjän Jevgeni Medvedeviä ilman suurta vauhtia ja kädet alhaalla. Medvedev vaan sattui ottamaan taklauksen vastaan kuin suosikkinäyttelijä perussuomalaisten vaalimenestyksen.

Elän varmaan kuplassa itsekin, mutta Komarovin taklaus ei todellakaan ole polvitaklaus. Ei vaan ole. Komarovin taklaus osuu Medvedeviä sääreen ja rintaan, kun venäläispuolustaja pelästyy kauhuissaan suomalaishyökkääjää.

Komarovia ei voi rankaista siitä, että venäläispelaaja ei osaa ottaa taklauksia vastaan. Medvedev loukkasi tilanteessa ranteensa, se on valitettavaa, mutta tämä on jääkiekkoa. Tiedättehän, fyysinen kamppailupeli.

Lisäksi on aivan täysi farssi, että ulosajo annettiin vasta tuollaisen kalabaliikin jälkeen. Polvitaklauksesta annettu ulosajo tilanteessa, josta tulee rannevamma, on sekin omanlaistaan ironista kettuilua.

En vedä tähän mitään "Venäjälle vihelletään aina"- tai "ruotsalaistuomari"-korttia esiin. Taklaus oli osoitus tuomarin kyvyttömyydestä. Toki aika radikaalista sellaisesta.

Nyt tästä tuomareiden tasosta sai maksaa koko leijonajoukkue. Tuomaristo otti aivan liian isoa roolia niin tasokkaalta vaikuttaneesta pelistä.

Tuollaisesta tuomiosta pystytään "parantamaan" enää antamalla Komaroville pelikieltoa taklauksesta. Tämän vihellyksen jälkeen en enää osaisi tästä edes yllättyä.
"Tämän vihellyksen jälkeen en enää osaisi tästä edes yllättyä". Jep.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Montako kertaa toimittaja voi käyttää jutussaan "tämä"- ja "tässä"-sanoja sekä väsynyttä "farssi"-ilmaisua? Jatkoajan verkkolehden Lauri Lehtinen testaa:
Mä jotenkin aavistin sulta jonkinlaista kannanottoa. Omaan silmääni tosin otti kaikkein eniten kohta, jota et ollut merkinnyt.

"Lisäksi on aivan täysi farssi, että ulosajo annettiin vasta tuollaisen kalabaliikin jälkeen."

Mihin sana "tuollaisen" viittaa tässä yhteydessä. Ymmärtäisin sanan käytön, JOS jotain kalabaliikkia olisi käsitelty edellisessä virkkeessä tai edellisessä kappaleessa tai edes ingressissä. Mun mielestäni koko jutussa ei ole minkäänlaista mainintaa mistään "kalabaliikista". Kuinka lukija, joka ei ole katsonut ottelua, voi tietää mistään "tuollaisesta kalabaliikista"?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Teemu Tammilehto, YLE pistää taas parastaan "Leijonat herätys! - Jaromir Jagr palasi harjoituksiin"

Luuleeko tosiaan, että Suomi ei ole seurannut tilannetta millään tavoin? Varmasti muutenkin on hereillä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Melko järjestään ketjun kamaa Ilta-Lehden mm-kisauutiset. Ei kovin montaa juttua viimeisimmissä, joissa ei täysin turhaan arvuuteltaisi otsikolla (tuo Ruudun tyhmä juttu vie mielestäni näistä paskuudessa voiton, mutta vahvaa suorittamista kyllä kautta linjan).
katso liitettä 5084
 

Liitteet

  • IL-MM.JPG
    IL-MM.JPG
    43,4 KB · kertaa luettu: 440

Wolves

Jäsen
Melko järjestään ketjun kamaa Ilta-Lehden mm-kisauutiset.

Saman aviisin urheilutoimitus on hyvin perillä siitä, että NBA:ssa on konferenssit eikä lohkot. Samalla lehti huomioi, että Los Angelesissa on kaksi koripallojoukkuetta NBA:ssa, joten nimitystä "Los Angeles" voidaan käyttää, jos ei satu muistamaan kumpi joukkueista hävisi ratkaisevan ottelun. Myöhemmin jutussa toki mainitaan, että joukkue on Clippers.
 

Liitteet

  • Iltalehti.jpg
    Iltalehti.jpg
    86,8 KB · kertaa luettu: 333

Wolves

Jäsen
Jos tuota sanaa "lohko" haluaa ihan välttämättä Amerikan ammattilaissarjoista puhuttaessa käyttää, olisi huomattavasti loogisempaa viitata sillä divisiooniin kuin konferensseihin.

Sekään ei oikein toimi, sillä divisioonat ovat aivan kuten NHL:ssä konferenssien sisällä. NBA:ssa Itäisen konferenssissa on Atlantic, Central ja Southeast Division, jotka muodostavat Itäisen konferenssin. Lännessä puolestaan Northwest, Pacific ja Southwest muodostavat Läntisen konferenssin.

Ts. Divisioonien finaaleja ei ole olemassa, kuten ei ole lohkofinaalejakaan.
 
Sekään ei oikein toimi, sillä divisioonat ovat aivan kuten NHL:ssä konferenssien sisällä. NBA:ssa Itäisen konferenssissa on Atlantic, Central ja Southeast Division, jotka muodostavat Itäisen konferenssin. Lännessä puolestaan Northwest, Pacific ja Southwest muodostavat Läntisen konferenssin.

Luuletko etten tiedä tällaisia asioita, vai miksi sinä rupeat noita divisioonia listaamaan? Noihin divisiooniin se lohko-nimitys sopisi paremmin kuin konferensseihin sekä NBA:ssä, NFL:ssä että NHL:ssä sen vuoksi, että ne ovat pienempiä yksiköitä kuin konferenssit. Siitä huolimatta asiansa osaava toimittaja tietenkin puhuu divisioonista eikä lohkoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös