Huonot toimittajat vauhdissa

  • 1 160 065
  • 4 668

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Iltalehden uutisointihan nyt on kauttaaltaan ihan täyttä paskaa ja tänne voisi linkittää jokaisen uutisen sieltä, mutta en nyt näe tuossa mitään ihmeellistä. Tottakai me kiekkofanaatikot täällä tiedämme tarkemmin, mutta uutisessa sanotaan "yleisesti". Uskoisin että joku Pertti Perusmies pitää yhä edelleen Iljaa kovimpana.

Tiedän toki itsekin KHL-kiekosta kovin vähän, pelejä olen nähnyt varmaan 20 tällä kaudella mutta eiköhän sekin jo mene perussuomalaisen (ei persu) keskiarvon yläpuolelle. Enköhän silti vastaisi, että Ilja on paras Euroopassa pelaava jos joku multa sitä kysyisi.

Jaa, no en tunne yhtäkään lätkäfania, joka ei vastaisi Alexander Radulovia kyseiseen kysymykseen. KHL-osiossa olen joutunut puolustamaan Kovaltshukia, ettei hän ole SKA:n huonoin kenttäpelaaja. Mutta miten vain. Aika sama asia olisi sanoa Sami Kapasta tämän hetken parhaaksi SM-liigapelaajaksi.
 

Bacon

Jäsen
HJK hävisi kotona 0-8

Iltapaska onnistui huijaamaan pahemman kerran. Mietin jo, että mitä helvettiä. En todellakaan seuraa kotimaista futista kauhealla mielenkiinnolla niin en ole varma milloin tuo kausi alkaa, mutta oletin tämän olevan Veikkausliigaa. Sainpa pettyä pahemman kerran. Ensimmäinen lause alkaa sanoilla: Kyse ei ollut liiga-HJK:sta...

Nyt on kusetettu olo ja kävi vituttamaan pahemman kerran. Saatana tekisi mieli käydä seivästämässä perseestä niskaan jokainen iltapaskan toimittaja.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HJK hävisi kotona 0-8

Samaa meinasin juuri tulla raportoimaan, on kyllä kaikkien klikkihuorausotsikoiden äiti, isoäiti ja kummitäti.

Tiesin kuitenkin, mistä on kyse niin en klikannut. "Seurasin" ottelua teksti-tv:stä, sillä tuon klubipappalauman voitto olisi laittanut Palloliitolle löysät housuun. Cupin seuraava kierros on jo arvottu, mutta ilmeisesti sääntöjen mukaan tämä veteraaniporukka olisi pakko laittaa HJK:n edustusta vastaan ja mitä sitten olisikaan tapahtunut jo arvotuille pareille.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän Helsingin Sanomien paperilehdessä Johannes Laitila kirjoittaa pidemmässä kolumnissaan Liverpoolin hyökkääjäduosta Luis Suarez ja Daniel Sturridge.

Havainnollistava esimerkki duon yhteispelistä ja -hengestä annetaan Cardiffia vastaan tehdyn 3-6 -maalin tapahtumista, jossa Suarez on pallon kanssa läpi Sturridge tukenaan, Suarez ei syötä vaan tekee itse ja Sturridge ei puhkea maalista riemuun vaan laittaa ensireaktiona kädet otsalleen pettymyksen merkiksi juhlimisen sijaan.

Minäkin muistan tuon maalin, muistan myös sen että Suarezin mukana kyseisessä hyökkäyksessä ollut pelaaja oli Raheem Sterling, eikä suinkaan Daniel Sturridge.

Pieleen meni ja pahasti, vielä kun koko kirjoitus Liverpoolin kärkiparin touhuista oli rakennettu tuon kyseisen tilanteen pohjalle. Vaadin oikaisua ja tarkkuutta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Otsikko Iltalehden sivulta:

Katainen MTV:llä: "Välillä olen ollut henkisesti muualla"

Lainaus kyseisestä jutusta:

Perhe-elämän ylläpitäminen on sujunut Kataisen mukaan pääministeriaikana vaihtelevasti.

- Välillä olen ollut henkisesti muualla, vaikka olen ollut fyysisesti kotona, hän sanoi.


Jotenkin tulee mieleen klikkausten haku. No, meninhän minäkin ansaan.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Otsikko Iltalehden sivulta:

Katainen MTV:llä: "Välillä olen ollut henkisesti muualla"

Lainaus kyseisestä jutusta:

Perhe-elämän ylläpitäminen on sujunut Kataisen mukaan pääministeriaikana vaihtelevasti.

- Välillä olen ollut henkisesti muualla, vaikka olen ollut fyysisesti kotona, hän sanoi.


Jotenkin tulee mieleen klikkausten haku. No, meninhän minäkin ansaan.

En ymmärrä nyt miksi tämä juttu on tämän ketjun kamaa?
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
En ymmärrä nyt miksi tämä juttu on tämän ketjun kamaa?

Siitä saa sellaisen käsityksen, että Katainen on ollut työtehtäviään hoitaessaan henkisesti muualla, esimerkiksi haaveillut autuas ilme kasvoillaan komission puheenjohtajan salkusta samalla kun on kuunnellut opposition jäkätystä.

Mutta sitten se olikin vain miettinyt työasioita kotonaan autuas ilme kasvoillaan samalla kun oli kuunnellut vaimon jäkätystä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voiko tämän Iltalehden Santtu Silvennoisen sylkäisyn laittaa tänne?

Näkökulma: Tapparalle käy | SM-liiga | Iltalehti.fi

Tapparalle voi käydä noin, mutta oikeasti, kuinka paljon voi paistaa läpi hänen "Ilveshenkisyys"? Erityisesti tämä kohta: Nyt Tapparalle on käymässä "ilvekset". Joukkue on tunaroimassa varmalta näyttäneen semifinaalisarjan. Ilves lähti kevään 1988 välieriin takki auki, ja niin taisi käydä porkkanapöksyille halvalla tulleiden kahden ensimmäisen välierävoiton jälkeen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Voiko tämän Iltalehden Santtu Silvennoisen sylkäisyn laittaa tänne?

Saa. Ja ei. Vaikuttais että Silvennoinen on toimittaja, joka on tehnyt pisteliäistä, hyvän maun rajoilla liikkuvista ja ihon alle pyrkivistä kolumneista elämäntyönsä. On vieraillut tässä ketjussa jo viis vuotta sitten. Kuin Sihvonen aikanaan Urheilulehdessä. Tai Jarkko Ruutu jäällä.

@EskoSeppanen lokakuu 2012
Täällä on arvosteltu IL:n Santtu Silvennoista tänään. Aivan täysi vitsi kollegoiden keskuudessa koko jätkä. Ei kunnioita pelaajia/peliä
Voihan ajat muuttua tai kyseessä olla sisäpiirin huumori. Jännä muuten että nyt Esko Seppänen ja Antti Mäkinen tekee Pelipäivä -videoita Iltalehdelle.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Urheiluruudussa on näytetty Mestiksen finaaleista pätkiä, which is nice. Eilen ei mennyt kuitenkaan ihan putkeen.

Juontaja selostaa: "Päätöserän aluksi Niko Laakkonen ujuttaa kotijoukkueen johdoksi jo 4-1."

Kuvassa näkyy kuitenkin Henri Tuomisen 4-1-maali, joka syntyi ajassa 38.08. Jukureiden Niko Laakkonen kavensi pelin lukemiin 4-2 sitten heti kolmannen erän alussa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Siitä saa sellaisen käsityksen, että Katainen on ollut työtehtäviään hoitaessaan henkisesti muualla, esimerkiksi haaveillut autuas ilme kasvoillaan komission puheenjohtajan salkusta samalla kun on kuunnellut opposition jäkätystä.

Mutta sitten se olikin vain miettinyt työasioita kotonaan autuas ilme kasvoillaan samalla kun oli kuunnellut vaimon jäkätystä.

Ehkä olen vain niin turtunut tähän nykyiseen median tapaan otsikoida juttujaan, että olen tyytyväinen vain siihen, että otsikossa käytetty lainaus löytyy myös jutusta.

Olen nimittäin ihan oikeasti nähnyt juttuja, jotka on otsikoitu tyyliin: Mister X tylyttää "Kaikki suomalaiset ovat homoja". Mutta itse jutussa ei tälläistä pätkää löydy lainkaan. Kaikki ei taida median puolelta ymmärtää mitä suora lainaus tarkoittaa.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Etelä-Saimaa uutisoi, että meidän kujilla joku olisi kärynnyt ratista. Rattijuoppo k-Saimaa Ei täsmää, meillä Hakalissa alle kahden promillen käryjä ei lasketa.
Tai no jos tuo on tarkkuusalkometrin tulos, niin sittenhän se on päälle kakkosen perinteisellä puhalluksella.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämän päivän Iltalehdestä, toimittaja nimeltä Anne Kauranen kirjoittaa:

"Vuonna 2012 alkoholivero tuotti valtiolle 1 381 miljardia euroa. Vuonna 2013 tuotto jäi 1 336 miljardiin, vaikka alkoholin kulutus ei siis ole vähentynyt. Valtion talousarviossa tuotoksi oli budjetoitu vielä enemmän, 1 429 miljardia."

Siis hyvänen aika, jos Suomi saa joka vuosi alkoholiverotuloina yli 1 300 miljardia euroa eli 1,3 biljoonaa euroa, niin mikäs hätä meillä täällä sitten on? Tulovero nollille kaikille vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös