Ei helvetti näitä lehtien otsikoita. Pippa Middleton veljineen osallistuu Vasaloppet-hiihtokilpailuun. Miten asia siis otsikoidaan Iltalehdessä Kas näin:
Pippa ja peppu tulevat Ruotsiin hiihtämään kilpaa
Ei jumalauta. Pippa ja peppu.
Aina on roskalehdissä tekopyhää jorinaa siitä, kuinka "naisia edelleen esineellistetään" jne jne. Sitten samat lehdet itse vetävät otsikoita "Pippa ja peppu".
Se Pippan persekö siellä Vasaloppetissa hiihtelee?
Kyseisellä naisella on ihan ok takamus, ei siinä mitään, mutta koko nainen on suomalaisessa ja brittiläisessä iltapäivälehdistössä nykyään pelkkä perse, mistään muusta ei hänen kohdallaan koskaan puhuta.
Jumalat varjelkoot minua siitä, että vaikkapa veljeni mystisesti avioituisi jonkun turhakeprinsessan kanssa ja päätyisin itse perhepotrettiin, jonka jälkeen paskalehdistö saisi raiskata yksityisyydensuojaani anaaliin kuivana ja paljaalla koko loppuelämäni ajan ilman, että mahtaisin mitään. Jos menisin lätkämatsiin, niin roskalehti kirjoittaisi varmaan "Musta Nuoli ja muna menivät matsiin"-tyyppisiä otsikoita. Tämä siitä huolimatta, etten isokullisten 2,5% eliittikategoriaan edes lukeudu (eihän sen Pipankaan persus mitenkään yliluonnollisen iso ole).