Onko sitten Suomessa joskus ollut 33 asteen helteet? "Nyt ne ovat vieneet myös Suomen suven." Ihme juttu, on jutun kirjoittaja vähän ollut kujalla.
On ollut:
Ylin lämpötila: 37,2 °C Liperi Joensuun lentoasema 29.7.2010. (lähde: Sääennätyksiä - Ilmatieteen laitos).
vlad.
Juu, olin kanssa Mikkelin tienoilla samoina päivinä ja varmaan joka päivä Puumalassa tehtiin uusi ennätys. Meillä ei ollut kuin 34-35 astetta.. Yöllä laski hädin tuskin kahteenkymppiin. Rantavesi parhaimmillaan 28, yritä siinä nyt viilentyä. Aika moista oli.Tuo kesä oli kyllä huikea. Oleilin tuolloin koko kesän välillä Savonlinna-Sulkava-Puumala ja lämpötila huiteli pitkään 36-37 asteessa. Epätodellisen kuumaa mutta aivan mieletöntä! Tuon haluaisin kokea uudestaan.
Osoitteessa on vielä vahva osaaminen näkyvissä.E: Ja melkoisen nopeasti uutinen sitten korjattiinkin.
Juu, olin kanssa Mikkelin tienoilla samoina päivinä ja varmaan joka päivä Puumalassa tehtiin uusi ennätys. Meillä ei ollut kuin 34-35 astetta.. Yöllä laski hädin tuskin kahteenkymppiin
En tiedä, kuinka moni palstalaisista on lukenut viime päivinä paljon kohua aiheuttaneen Hesarin kk-liitteen jutun "Enkeli-Elisasta". Itse juttu oli erittäin hyvä, hienosti kirjoitettu ja kyllähän ainakin allekirjoittanut tuli tuon varsin raskauttavan "todistusaineiston" myötä varsin vakuuttuneeksi siitä, että taitaa harrastekirjailija Vettenterä itse olla juttujen takana.
Kohtahan tämä todennäköisesti lopullisesti selvinnee, sillä myös poliisi on kiinnostunut aiheesta:HS: Poliisi tutkii Enkeli-Elisan todenperäisyyden | Yle Uutiset | yle.fi
(linkki vie HS:n uutiseen)
Kysymys liittyen kuitenkin tähän ketjuun, jota pohdin paljon Hesarin kk-liitettä lukiessani: Miten on mahdollista, että kukaan toimittaja/mikään media ei aiemmin ole kunnolla selvittänyt jutun taustoja ja paikkansa pitävyyttä ??? Todella ihmeellistä "journalismia".
En tiedä, kuinka moni palstalaisista on lukenut viime päivinä paljon kohua aiheuttaneen Hesarin kk-liitteen jutun "Enkeli-Elisasta". Itse juttu oli erittäin hyvä, hienosti kirjoitettu ja kyllähän ainakin allekirjoittanut tuli tuon varsin raskauttavan "todistusaineiston" myötä varsin vakuuttuneeksi siitä, että taitaa harrastekirjailija Vettenterä itse olla juttujen takana.
...Tässä Elisa-casessakin on tekijää puolustanut varmaan toista sataa oudon samantyylistä tekstiä tuottavaa nettikirjoittajaa...
Toki tärkeällä asialla Vettenterä varmasti ollut, ei siinä mitään. Veikkaan tämän silti saaneen jo jonkinlaista pientä taloudellistakin hyötyä tarinoinnillaan.
Yksittäisen siirron ennätyssumma on noin 94 miljoonaa euroa. Cristiano Ronaldo siirtyi tuolla summalla Manchester Citystä ja Real Madridiin.