Suksi, suksi ei luista mihinkäänJoko Popedan Sukset on mainittu?
varsinkin jos ei niitä ole ensinkään
Kaksi kielen vastaista idiotismia noin lyhyessä pätkässä. Eräänlainen ennätys takuulla.
Suksi, suksi ei luista mihinkäänJoko Popedan Sukset on mainittu?
Suksi, suksi ei luista mihinkään
varsinkin jos ei niitä ole ensinkään
Kaksi kielen vastaista idiotismia noin lyhyessä pätkässä. Eräänlainen ennätys takuulla.
Nauroin ääneen.Älä tule paha kakku, älä tule vaan. Anna meille valon pisaroita
Kaikki Chisun lyriikat..
On kyllä aivan poikkeuksellisen kliseistä paskaa ne 2, 3 kappaletta, joita olen joutunut töissä kuulemaan.Arttu Wiskari...
Joko se Tuure Kilpeläisen Valon pisaroita on mainittu täällä:
Älä tule paha kakku, älä tule vaan. Anna meille valon pisaroita
huh!
Joku linkkasi jossain ketjussa Neljän Ruusun "comeback-singlen", ja onhan tämä aikamoista kuraa.
Sä olit mun Ono ja minä sinun John
Yksin olin vain mono, teimme yhdessä stereon
Tuossa vain yksi mieleen jäänyt laini. Nerokasta riimittelyä.
Kuka vei porstuasta porkat? Voi sian sorkat!
Väitetään, että Juice Leskinen auttoi tuolla riimillä Pate Mustajärveä, joka oli pahasti jumissa suksiriimiensä kanssa. En tiedä, onko juttu totta vai tarua, mutta kuulostaa kyllä varsin juicemaiselta.
Laiturin nokkaan se käpertyy
löytyy sen kyyneleisiinkin syy
Kyyneleisiinkin, mitä vittua? Paula Vesala tehnyt sanat ja hän on kai jotenkin arvostettu. Eikö perkele kenellekään ole missään vaiheessa biisintekoa tullut mieleen, että kyyneliinkin olisi ehkä mahdollisesti hiukan vähemmän vammaisen kuuloinen sana?
PMMP:n biisit on kyllä onnistuneet näissä paskoissa lyriikoissa. Jossain biisissäkin itse virtahepo ne kasvattaa..Se PMMP:n biisi missä lauletaan jostain Miran pissahädästä ja Heikin kahvista ja pullasta.
Onko missään live-versiossa ikinä improvisoitu "Miraa paskatti taas"?
Ei. Se on paskaa. Olet väärässä ja minä oikeassa."Kyyneleisiinkin" on suomen kieltä ihan siinä missä "kyyneliinkin". Se on vain hieman runollisempi tapa ilmaista sama asia, ja siksi se sopii tuohon paikkaan varsin hyvin. Suomen kielessä puhutaan myös esim. "krokotiilin kyyneleistä" ennemmin kuin "krokotiilin kyynelistä".
Paula Vesala on arvostettu sanoittaja ihan syystä.