Kaikki teinikauhuleffat, titanic, lotr, leffat joita en tajua ja kaikki $jenkki$ propaganda sankari-lipunliehutusleffat.
Eikun hetkinen. En mä kyllä osaa huonointa näkemääni leffaa sanoa, mutta jospa listaisin pari isomman luokan leffaa, jotka olen kokenut todellisiksi rimanalituksiksi.
- Levottomat 3.
Siis Levottomat ja Minä ja morrisonhan olivat suurinpiirtein laadukkaita kotimaisia leffoja. Tämä kolmas osa on kyllä jotain niin käsittämätöntä, etten voi ymmärtää. Leffahan kertoo perheellisestä nuoresta naisesta, johon iskee mystinen muotisairaus: seksiaddiktio. Tytteli sitten loppuelokuvan ajan pettää miestään ja iskee silmänsä Jasper Pääkköseen. Pääkkönen esittää jonkinlaista nuorta miljonääriä(?). Oman omituisen mausteensa tähän luo mystinen seksineuvoja(?), jonka luona tyttö käy välillä avautumassa. Draamaa tässä on ilmeisesti haettu, mutta en kyllä ymmärrä miten näin suuren mittakaavan leffa voi olla näin tökerö. Amatöörimäistä puuhastelua.
- Jurassic Park 2.
Tämän kävin joskus pikkupoikana leffassa katsomassa ja pidin kovasti. No tuli sitten vuokrattua tämä ja jumanpsiukkelis, että on huono leffa. Siis ymmärrän kyllä huonoja toimintaleffoja ja efektimässäilyjä, mutta tässä leffassa on jotakin todella pahasti vialla. Mainioon kirjaan pohjautuva käsikirjoitus on saatu jotenkin sössittyä perusteellisesti. Lisäksi leffassa on piirteitä, jotka ovat selkeästi suunnattu nuoremmalle yleisölle, vaikka toisaalta yritetään olla ranggoja. Päähenkilöiden saarelle soluttautuva tytär on aivan käsittämättömän typerä hahmo. Leffan viherpiipertävä arvomaailma on lisäksi hyvin kyseenalainen. Eräs henkilö esimerkiksi aiheuttaa yltiöpäisellä luonnon vaalimisellaan useamman ihmisen ihmisen kuoleman, mutta mitään katumisen merkkejä ei ole näkyvissä, vaan elokuva antaa hänen toimilleen siunauksen. Leffa on täynnä omituisia virheitä, pikkumokia ja järkyttävän typeriä roolihahmoja. Joka toisella tyypillä on ISO pyssy kädessä, mutta leffassa ei ammuta laukaustakaan. Spielbergin leffojen kaikki huonot puolet samassa paketissa.
- Alien Vs. Predator
Okei, mä pidän ihan todella paljon Alien leffoista ja paljon Predator leffoista. Ensinnäkin koko idea näiden kahden leffasarjan yhdistämisestä on huono, mutta ei se mitään. Hyvä viihdepaketti odotettavissa? No tavallaan tämä on ihan jees aivot narikkaan viihteenä, mutta pakko tämä on listata. Aivan odotetun tasoinen tusinaleffojen takuumieheltä Paul WS Andersonilta. Kutsuvieraat buuasivat ensi-illassa paikalla olleelle Andersonille leffan päätteeksi ja ihan aiheesta. Hienot brändit vedettiin lokaan huonohkolla lapsille suunnatulla leffalla.
- The Day After Tomorrow.
Hoho. Superjääkausi! Näyttävää kuvaa, mutta hyvällä tahdollakaan tässä leffassa ei ole mitään muuta hyvää.