doc jokkeri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KOOKOO
Jännitystä pitäessä kiinostaisi tietää, ketkä tämän palstan aktiivisista lukijoista ja kirjoittajista tulee huomiseen KooKoon avauspeliin, ja jos tulee, mikä on syy tuloon? Kertoilkaa.
doc jokkeri kirjoitti:Jännitystä pitäessä kiinostaisi tietää, ketkä tämän palstan aktiivisista lukijoista ja kirjoittajista tulee huomiseen KooKoon avauspeliin, ja jos tulee, mikä on syy tuloon? Kertoilkaa.
mapsu kirjoitti:Tulossa ollaan huomenna, ja jokaiseen muuhunkin kotimatsiin! (Ja jännittää Topin puolesta. Oikaskaa joku sen heltta ja maha ennen ku se lähtee palloileen:)
Syy tuloon: Jääkiekko.
(hmmm.. aktiivinen lukija olen, kun en tohon kirjoittelija-osastoon yllä)
tarok kirjoitti:Kattelen Topin perään huomenna ja muissakin matseissa...heltta laitetaan kondikseen (:
doc jokkeri kirjoitti:Muuten Mapsu hyvä mutta juhlan kunniaksi älkää tyytykö "yksiin" vaan laittakaa viitosvaihde päälle niinkuin itsekin mahdollisesti pelin jälkeen aion tehdä.
doc jokkeri kirjoitti:Ice Hockeylle:Olet tervetullut aina ja toivotaan että kerrasta toiseen KooKoon ottelut ovat näkemisen arvoisia, jotta sullekin tulisi sellainen tunne ettet tule turhaan.
Kiviäkin varmasti kiinnostaa, mutta olen tulossa tämänpäiväiseen peliin. Mielenkiinto kohdistuu noin 99% vierasjoukkueeseen, joka toivottavasti hyvän taistelun jälkeen poistuu Kouvolasta kaksi pistettä rikkaampana.doc jokkeri kirjoitti:Jännitystä pitäessä kiinostaisi tietää, ketkä tämän palstan aktiivisista lukijoista ja kirjoittajista tulee huomiseen KooKoon avauspeliin, ja jos tulee, mikä on syy tuloon? Kertoilkaa.
Bird kirjoitti:Kiviäkin varmasti kiinnostaa, mutta olen tulossa tämänpäiväiseen peliin. Mielenkiinto kohdistuu noin 99% vierasjoukkueeseen, joka toivottavasti hyvän taistelun jälkeen poistuu Kouvolasta kaksi pistettä rikkaampana.
doc jokkeri kirjoitti:Jännitystä pitäessä kiinostaisi tietää, ketkä tämän palstan aktiivisista lukijoista ja kirjoittajista tulee huomiseen KooKoon avauspeliin, ja jos tulee, mikä on syy tuloon? Kertoilkaa.
siffa kirjoitti:Saako erätauolla jo lihiksen kahdella nakilla? Harjoitusotteluissa tuo perinne ei kuuleman mukaan keittiöongelmien vuoksi toiminut, oli tyydyttävä pariin makkaraan.