Huomiseen KooKoon peliin tulijat

  • 4 249
  • 31

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
VTVH kirjoitti:
Jännityksellä kyllä odotan minkämerkkisiä lihiksiä tänä vuonna tarjoillaan koska harjoituspeleissä lihikset olivat ainakin erilaisia kuin viimevuonna.

Tuli tässä mieleen vielä yksi olennainen asia odotettavaksi. Saako jäähallin vessassa enää kusta "lattialle ja seinille"? Huhupuheissa olen kuullut että Kouvolan jäähallin miestenvessojen kuuluisa lattiakusioja olisi korvattu jollain tylsemmällä ratkaisulla.
Lihikset ainakin harkkapeleissä oli sitä parempaa mallia. Ei niitä pieniä pyöreitä rasvapalloja, vaan kunnon piirakkaa.
Ja vessoissa ainakin oli sellaset normi huoltsikka pömpelit minne pitää tähdätä. Eli se seinä, missä oli kellertäviä vanoja on poistunut. Ainakin A-katsoman puolelta, joten eiköhän kaikissa ole uudet. Ja kun se tunnistin, mistä seinä "katsoi" oliko joku kusella ei aina toiminut niin haju oli sen mukainen..
Se näistä oleellisista asioista.

edit. Tigerssin tanssi oli viime kaudella jo vähän väsynyttä. Vaatteita vielä vähemmäksi niin rupeaa kiinnostamaan...
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Dynamite kirjoitti:
Minua ei saisi mikään pysymään pois tämän illan ottelusta.

Jos ei pääse täältä kaukaa tulemaan, niin minkäs sille voi. On se helppo sanoa, kun asuu Kouvolassa tai sen lähistöllä. Jos mä Kouvolassa asuisin, niin joka peli tulisi nähtyä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tottakai tulossa ollaan ja ennen peliä kuuluisa Pre-GameFest, nyt isompana ja tärkeämpänä kuin vuosiin. Samaa voi sanoa itse pelistä, nimittäin tälläistä kutinaa (heh hyvässä mielessä) ei ole ollut pariin kauteen, tämä peli todellakin on tärkeä!

Pelissä nollaantuu lopullisesti kaikki ne tunnekuohut, jotka valtasivat mielen lopettamispäätöksen jälkeen. Tunnetta peliin tuo myös erinomainen ja "oma" joukkue!

Tulen katsomaan parasta jääkiekkoa, mitä rahalla saa. Tottakai SM-ligasta tms. löytyy kenties parempi taso, mutta tämä on sitä jääkiekkoa josta itse välittää. Odotan näkeväni KooKoolta uuden hyökkäävän ilmeen, jota harjoituspelit ovatkin lupailleet!

Doc Jokkeria varmasti jännittää, koska kyseessä on hänen ensiesiintymisensä Kuuden Penkkiurheilijan varsinaisena jäsenenä. Tämä kunnia on suurin Kouvolassa tunnettu jääkiekkotunnustus heti KooKoon kultakortin ja pelinumeron jäädytyksen (joita ei ole) jälkeen.
 

cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen tulossa peliin. Tätä on odotettu koko kesä. Kouvolalainen taisteleva KooKoo saa minut tulemaan jäähallille. KooKoon joukkue on kiinnostavampi kuin moneen vuoteen. KooKoon joukkue vilisee nyt todellisia persoonia. Go on KooKoo!
 

jokainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Tulossa ollaan ja mukaan yritän houkutella muutaman kaverinkin. Jostain syystä kauden alku on päässyt tulemaan täysin puun takaa, mutta onneksi sattumalta olen Kouvolassa tänään.

Toivottavasti KooKoon peli on iloista ja hyökkäävää, taklauksia ja pieniä kuumenemisia unohtamatta. Etenkin Liukkoselta odotan paljon. Kun matsi on näyttävää ja hyvää lätkää, saattavat noi jääkiekon jo hylänneet kaveritkin mennä muihinkin peleihin tällä kaudella, jos mä en pääse.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Tsemppiä KooKoon kannustusryhmälle.Se on tv:stä kuunneltuna kuullostanut samalta kuin oman suosikkijoukkueen (Ilveksen) kannustusryhmä.
 

Tilastomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja muut laaksokunnan jääkiekkoseurat
Tilastomies saapuu juniorilla vahvistettuna

Syitä tuloon:
- vanha kunnon KooKoo näkyvissä, kouvolalaispohjainen tuttu joukkue
- Tinke, Luigi, Holle, Keltsu, ............ jne paljon tuttuja ex-tilastomiehelle
- Topi, uusi tuttavuus hallilla
- Bird ja JLei #Mestis-tutut tutuiksi
- jne jne

T-mies
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös