Humble brag, eli nöyrä kerskailu keskuudessamme

  • 253 791
  • 953
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Facebookissa kun on nykysin olemassa kullakin virallisella sivulla toi Paras fani/Top fani ominaisuus, niin minusta tuli tänään Northlane bändin sivujen uusi top fani, jee! Toimiikohan noi muuten silleen, että sivuston ylläpitäjä voi itse merkata haluamansa aktiiviset jäsenet parhaiksi faneiksi vai millai? Luulis ainakin, että noin se toimii.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Facebookissa kun on nykysin olemassa kullakin virallisella sivulla toi Paras fani/Top fani ominaisuus, niin minusta tuli tänään Northlane bändin sivujen uusi top fani, jee! Toimiikohan noi muuten silleen, että sivuston ylläpitäjä voi itse merkata haluamansa aktiiviset jäsenet parhaiksi faneiksi vai millai? Luulis ainakin, että noin se toimii.
Eikös tuo muutenkin ole melko uusi ominaisuus? Yhtäkkiä alkoi vaan näkymään tuollaisia juttuja kommenteissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eikös tuo muutenkin ole melko uusi ominaisuus? Yhtäkkiä alkoi vaan näkymään tuollaisia juttuja kommenteissa.
Muistaakseni tuli joskus toukokuun kieppeillä.. Silloin ainakin itse bongasin ensimmäistä kertaa Nordean sivuilta näitä "Paras fani" -käyttäjiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Facebookissa kun on nykysin olemassa kullakin virallisella sivulla toi Paras fani/Top fani ominaisuus, niin minusta tuli tänään Northlane bändin sivujen uusi top fani, jee! Toimiikohan noi muuten silleen, että sivuston ylläpitäjä voi itse merkata haluamansa aktiiviset jäsenet parhaiksi faneiksi vai millai? Luulis ainakin, että noin se toimii.

Automaattisesti ne tulee. Eli jos olet tykännyt paljon julkaisuista jne. ja sivu on ottanut käyttöön parhaat fanit-ominaisuuden.
 

Baldrick

Jäsen
Meinasin jo lähteä kerskailemaan Syyskuun hellepäivät -ketjuun, että oletettavasti 30 päivää, mutta huomasin, että otsikossa oli mainittu myös "Suomessa", mikä vesitti tarkoitukseni.

Noh, nyt sitten murehdin täällä lämpimässä, kun minulta näin ketjun aloittajan toimesta vedettiin matto alta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo meillä kans ilmat viileni. Oli enää tuollanen 20 aamulla ja mietin jo kevyen kevättakin päälle vetämistä. Mietinnäks jäi kun rupes aurinko paistamaan.
 

Baldrick

Jäsen
Joo meillä kans ilmat viileni. Oli enää tuollanen 20 aamulla ja mietin jo kevyen kevättakin päälle vetämistä. Mietinnäks jäi kun rupes aurinko paistamaan.

Täälläpäin on vielä öisinkin lähemmäs 30 astetta, niin ei ole takin käyttäminen ajankohtaista. On kyllä läkähdyttävän kuuma, kun ilma on kostea ja yli 30 astetta, sekä aurinko porottaa kohtisuoraan ylhäältä. Pidemmän päälle kyllä arvostaa neljää vuodenaikaa, kun elää alueella, jossa on 10kk vuodessa liian kuuma härmäläiseen makuun.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
NHL-puolella ihan hauska:

Heitetään nyt hatusta luvut ja nimet, mutta sanotaan nyt vaikka että Connor McDavid olisi suostunut 100m/8y diilin sijasta 75m/8y diiliin. Toki tuossa jää enemmän rahaa ottamatta kuin mitä mä todennäköisesti tulen koskaan tienaamaan elinaikanani.
 
K

Kiekkokatsoja

Jos ajan autolla ruokakauppaan. Ostan lihaa, ja vieläpä syön sen.. niin maapallo tuhoutuu.
Näin on peloiteltu ihmisiä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos ajan autolla ruokakauppaan. Ostan lihaa, ja vieläpä syön sen.. niin maapallo tuhoutuu.
Näin on peloiteltu ihmisiä.

Tähän ketjuun sopisi paremmin, että lennättäisit kobe-pihvin yksityiskoneella Japanista, lähettäisit chaföörisi hakemaan sitä lentokentältä panssaroidulla Hummerilla ja grillaisit sen merenrantahuvilasi terassilla.

Toki jokunen voi tulla kateelliseksi myös pelkästä autosta, ruokakaupasta, lihasta, syömisestä ja maapallon tuhoamisesta. Melko humble tuo viestisi joka tapauksessa oli.
 
K

Kiekkokatsoja

Tähän ketjuun sopisi paremmin, että lennättäisit kobe-pihvin yksityiskoneella Japanista, lähettäisit chaföörisi hakemaan sitä lentokentältä panssaroidulla Hummerilla ja grillaisit sen merenrantahuvilasi terassilla.

Toki jokunen voi tulla kateelliseksi myös pelkästä autosta, ruokakaupasta, lihasta, syömisestä ja maapallon tuhoamisesta. Melko humble tuo viestisi joka tapauksessa oli.
Kysymys oli siitä, kuinka pystyn tuhoamaan ilmaston.
Niin, kerroin vain kuinka tavallisena ihmisenä, tekemällä tavallisia asioita.. tuhoan ilmaston.
Näinhän ihmisille kerrotaan, ja tällätavalla lapsia pelotellaan.

No kirjoitukseni lauseet olivat hieman omalaatuisia.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kysymys oli siitä, kuinka pystyn tuhoamaan ilmaston.
Niin, kerroin vain kuinka tavallisena ihmisenä, tekemällä tavallisia asioita.. tuhoan ilmaston.
Näinhän ihmisille kerrotaan, ja tällätavalla lapsia pelotellaan.

Ja kehutkin vielä sillä! No nyt ehkä ymmärrän. Onhan se kova juttu, jos joskus vuonna 2095 jäljelle jääneiden lapsukaisten oppikirjoissa kerrotaan, että "Kiekkokatsoja tuhosi ilmaston".
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kysymys oli siitä, kuinka pystyn tuhoamaan ilmaston.
Niin, kerroin vain kuinka tavallisena ihmisenä, tekemällä tavallisia asioita.. tuhoan ilmaston.
Näinhän ihmisille kerrotaan, ja tällätavalla lapsia pelotellaan.

Kysymyksesi ilmaston tuhoamisesta oli nyt tullut kyllä silti väärään ketjuun. Ellet sitten tosiaan tahtonut retostella sillä että sinulla on auto ja varaa syödä lihaa, vaikka kelläpä ei olisi nyt kun jauhelihaa saa jostain kaupasta 40 sentillä vai miten se nyt meni. Ja siltikin se olisi ollut vähän outo viesti tänne, koska tänne on kai tarkoitus plokkailla muiden ihmisten toisiin ketjuihin mukamas arkipäiväisinä mainitsemia asioita, jotka on oikeasti kirjoitettu ihan vaan sen takia että tahdotaan tuoda ilmi että minäpäs olenkin muuten aika saatananmoinen veijari.

Kuulun Mensa-kerhoon ja olen kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Istun töissä nahkatuolissa enkä kangastuolissa kuten muut. Saattaa olla myös keinonahkaa, mutta epäilen tätä, koska tuoli on Lasse Lehtisen vanha ja se on äijä.
 
K

Kiekkokatsoja

Ja kehutkin vielä sillä! No nyt ehkä ymmärrän. Onhan se kova juttu, jos joskus vuonna 2095 jäljelle jääneiden lapsukaisten oppikirjoissa kerrotaan, että "Kiekkokatsoja tuhosi ilmaston".
Taitaa jäljellejääneiden huhuna pelkästään kulkea. Ja että oli sillä aikamoinen lihanhimo..
No täällä on kehuttu monenlaista, mutta kokeilkaapa pistää paremmaksi. Ei oo helppoo ei, ainakin jos pitää olla seuraavat 3 osa-aluetta kerskumisessa. Ajankohtaisuus, pieni totuudenjyvä, ja mahdollisimman suuri (vale)väite.
Ps. Ja tämäkin oli kerskailua.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taitaa jäljellejääneiden huhuna pelkästään kulkea. Ja että oli sillä aikamoinen lihanhimo..
No täällä on kehuttu monenlaista, mutta kokeilkaapa pistää paremmaksi. Ei oo helppoo ei, ainakin jos pitää olla seuraavat 3 osa-aluetta kerskumisessa. Ajankohtaisuus, pieni totuudenjyvä, ja mahdollisimman suuri (vale)väite.
Ps. Ja tämäkin oli kerskailua.

Oletko sinä humalassa?

Ei sillä, saa olla, ei se ole syntiä. En vaan ymmärrä tekstistäsi oikein mitään, ja yleensä humalassa olevien puheesta/kirjoituksesta on hankala saada otetta.

Mutta yritetään:

Minä olen homo.

Voitinko?

P.S. Tämä oli kerskailua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kuumotti aivan vitusti, kun tänään aivan duunipäivän loppusuoralla veli venäläinen ojensti kätöseeni tuon maagisen 500 euron setelin ostoksistaan, jotka maksoivat hulppeat 11,80€. Pari sekuntia siinä mietin, otanko tuota edes vastaan mutta haastoin kuitenkin itseni laskemaan päivän kassasta hänelle 488,20 euroa vaihtorahaa. 10 eriväristä seteliä ja muutama kolikko siihen päälle. Mutta perkele! Täysin oikein meni! Tää rundi oli mun heiniä, ystäväni venäläinen seteleiden hamstraaja!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuumotti aivan vitusti, kun tänään aivan duunipäivän loppusuoralla veli venäläinen ojensti kätöseeni tuon maagisen 500 euron setelin ostoksistaan, jotka maksoivat hulppeat 11,80€. Pari sekuntia siinä mietin, otanko tuota edes vastaan mutta haastoin kuitenkin itseni laskemaan päivän kassasta hänelle 488,20 euroa vaihtorahaa. 10 eriväristä seteliä ja muutama kolikko siihen päälle. Mutta perkele! Täysin oikein meni! Tää rundi oli mun heiniä, ystäväni venäläinen seteleiden hamstraaja!

Kappas assistenttini Jevgeni kävi vissiin teillä kaupassa. Hyvä, että laskit hänelle tipin oikein.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuumotti aivan vitusti, kun tänään aivan duunipäivän loppusuoralla veli venäläinen ojensti kätöseeni tuon maagisen 500 euron setelin ostoksistaan, jotka maksoivat hulppeat 11,80€. Pari sekuntia siinä mietin, otanko tuota edes vastaan mutta haastoin kuitenkin itseni laskemaan päivän kassasta hänelle 488,20 euroa vaihtorahaa. 10 eriväristä seteliä ja muutama kolikko siihen päälle. Mutta perkele! Täysin oikein meni! Tää rundi oli mun heiniä, ystäväni venäläinen seteleiden hamstraaja!
Ihme homma. Ite kun yritän maksaa viissatasella, niin kaikki nipottaa, että ei ota vastaan. Useasti käynyt näin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kävin Italiassa kattomassa vähän futista 1990. Koitin ostaa karkkia miljoonan liiran setelillä, mutta ei sillä mammalla ollu antaa takas. Aika pohatta olo oli kun olin lähdössä illalla vähän kartsalle 5 miljoonaa taskussa. Seuraavalla Italian-matkalla olikin sitten 20 euron seteli taskussa ja ei ollut enää ihan niin kurko olo.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä en jaksa enää kantaa niitä liiloja paperilappuja, niitä tulee aina hirveesti kun maksan ostokseni kultaharkolla. Miksei kaupoilla voi olla pienempiä kultaharkkoja siellä kassakoneessa, joita sitten antaa vaihtorahana? Tota helvetin vessapaperia ne aina tunkevat kaltaisieni normaalien asiakkaiden taskut ja kädet täyteen. Heitän ne lippuset yleensä vaan kadulle, ja huvittelen katsomalla kuinka rahvas keräilee niitä hullun kiilto silmissään, toisinaan samalla myös kusen heidän päälleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös