Olisit voinut
@FASlapsi lisätä kerskailuun myös aikakoneen käytön, koska opintopisteet tulee lukioihin vasta seuraavaan OPS:aan.
No mitä vittuja ne sit oli mitä siellä kerättiin? Opintoviikkojako? Tietty määrä piti jotain niitä kursseja - vai oliko sekin nyt sit väärä sana saatana perkele saatana - käydä että sai jotain niitä hemmetin juttuja tarpeeksi. Kaikki mahdolliset liikunnat, kuvaamataidot, musiikit ja muut hömpät kun otti niin niitä sai jo aika paljon niillä kasaan, ni ei tarvinnu sitten mitään ylimääräisiä kieliä tai fysiikan tai historian ja minkä lie syventävän filosofian ja rajatieteiden ja alkemian ja latinan kursseja tai muita missä ois oikeesti joutunu näkee vaivaa ottamaan niin hirveän paljon. Jollain valokuvauskurssillakin oltiin, se oli shakkikurssin lisäksi ehkä turhinta mutta ihan hauskahan se oli jotain kuvia vaan räpsiä ja sit yrittää selittää miksi on taiteellisessa mielessä otettu kuvakollaasi pehmolelusta joka on tyhjien kaljapullojen kanssa nurmikolla, roskikseen sullottuna tai vessanpönttöön oksentamassa.
Mihinköhän sitä ois päätynyt, jos ois ollu joku visio johonkin tiettyyn ammattiin tai ees tahtotila tehdä asiat kunnolla lukiossa? Lusmuilu oli tuolloin pääasia, löysien kurssien lisäksi täytyi pitää huoli siitä että jokaiselta vähänkin tylsältä kurssilta oli aina maksimimäärä poissaoloja, ettei vaan käyny niin nolosti että ois jollain kurssilla ollu turhaan yhden ylimääräisen tunnin. No, onhan se semmonen sanontakin olemassa että hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Ja minähän olen erittäin viisas koska olen Mensa-kerhossa ja lisäksi olen kolminkertainen Vuoden Jatkoaikalainen. Näin hienosti oon pärjännyt vaikka lukiossa vaan pelasin kahden hengen pesäpalloa tai shakkia päin vittua, valokuvasin pehmolelua ja soitin kellarissa bassolla Baddingin Paratiisia kun joku toinen kaltaiseni lusmu lauloi oikeiden sanojen sijaan kimmeltävistä kullinpäistä ja ihanista pilluista.