Humble brag, eli nöyrä kerskailu keskuudessamme

  • 250 566
  • 946
Ehkä sitten, jos hankitaan vielä yksi auto, voisi se olla avattavalla katolla.
Heh, sain ensin sen käsityksen, että teillä on autopaikka avattavalla katolla, kuten meillä helikopterin laskeutumisalusta.
 

scholl

Jäsen
Lisäksi Carlos tuo julki, että pillua, sitä nimittäin sain.

no se ei ole mikään kehumisen aihe. Carlos saattoi joutua seksiä ns. antamaan. Toki saattoi tehdä sen mielellään, mutta jos ei myy itseään halvalla, tajuaa sen, että naisella siinä ilo oli puolellaan.

Tulee mieleen Bild, jossa luki muistaakseni aiemmin tänään, että Palermon pj. oli todennut, että on ollut 1500 naisen kanssa ja perusteli sitä sillä, että oli elänyt 15 vuotta sinkkuna jossain vaiheessa. Joko Palermossa on mieletön naistaso tai sitten tämä mies ei omaa mitään vaatimustasoa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mä kyllä syyllistyn tähän väkisinkin välillä, kun menee niin hyvin. Vähäosaiset voivat sitten kiristellä hampaitaan ja valitella keskenään. Lähtekää läskit lenkille tai salille, älkääkä valittako. Tai tehkää parempaa ruokaa.

PS

En käytä Endomondoa enkä muitakaan sovelluksia, jotka päivittävät lenkkini liikuntani automaattisesti Facebookkiin.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei nyt jaksa brägäillä, mutta tietääkö joku saako vm 2012 Mersusta start/stop -toiminnon kokonaan pois käytöstä? Vituttaa kun pitää aina liikkeelle lähtiessä erikseen painaa tuo hippitoiminto pois.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Nain Teemua nopeasti pelin jalkeen.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Minun ei pitäisi kuulemma vaivata asialla enää päätäni. Mutta silti, olisinhan voinut maksaa ravintolaillallisen esimerkiksi kultaisella MasterCardillani.
Ai sulla on kultainen? Viimeksi kun kävin pankissani Sveitsinmaalla, ne jostain syystä puoliväkisin tyrkyttivät minulle semmoista mustaa korttia. En edes tiedä mikä kortti se on, kun se on niin musta. Oisko joku Omex tai Amex, mutta tylsän värinen. Tuommoinen kultainen olisi kyllä paljon hauskempi. Mutta jostain syystä tuo mustakin on hirmu hyvin toiminut..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei nyt jaksa brägäillä, mutta tietääkö joku saako vm 2012 Mersusta start/stop -toiminnon kokonaan pois käytöstä? Vituttaa kun pitää aina liikkeelle lähtiessä erikseen painaa tuo hippitoiminto pois.
Minua ei muuten S-Mersussa kiusaa ollenkaan tuollaiset nykyajalle ominaiset kikkailut, edes tässä hybridiversiossa. Ja lapsetkin tykkäävät, kun pitkäkorisessa mallissa on tosi kivasti takana tilaa.

Vaimo on sosiaalityöntekijä, ja hänestä taas Hummer H1 on oikein kätevä työauto. Varsinkin lastensuojelun asioissa tekemään kotikäyntejä, on kaikkia huostaanottoja ja sen sellaisia. Sitten kun jengi asuu joskus ties minkälaisten metsäautoteiden päässä, niin Hummer on noissa paikoissa oikein kätsy peli.

Usein käy kyllä niin, että vaimo joutuu maksullisilla parkkiksilla maksamaan kahden ruudun pysäköinnit, kun Hummer ei mahdu yhteen parkkiruutuun. Onneksi on noita invapaikkoja ostoskeskuksissa, nehän ovat mukavan leveitä. Ja vielä näppärästi lähellä sisäänkäyntiä. Jos vaimo ostaa mun Platina-Amexin rinnakkaiskortilla jotain kivaa kuten esmes kristalliesineitä tai turkkeja, niin eipä myyjäpoikienkaan tarvitse kantaa tavaroita mihinkään parkkiksen perälle saakka. Semmoinen kyllä vituttaa kun niille invapaikoille ajaa joskus jotain helvetin vammaisia.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
NHL-kausi alkaa 2.11.2012 sillä pelaajayhdistys on hyväksymässä uuden työehtosopimustarjouksen. Lähteenä NHLPA jäsensivuston äänestys asiasta.

Oletko tyytyväinen tähän työehtosopimukseesi?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Voi perskutarallaa pojat, nyt olen kusessa. Ostin napsauttaa pienissä tuitereissa oikein kunnon kokoisen bååtin Floridan International Yacht showsta. Joku prinsessa vai mikä lie. Niin meillä Westend Sailors -klubilla ole edes tarpeeksi isoa venepaikkaa tuolle venheelle missään Hiiralanlahden alueella. Mihin hemmettiin mä sen lykkään?

Eikä kun tyhmäkö mä nyt olin. Mähän vien sen sinne Monacoon, siellähän on mulla tarpeeksi iso vene paikka, kun saan vanhan raijattua pois. Muutenkin paremmat säät. Tack och hejdå.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kävinpä tuossa eräänä viikonloppuna syömässä Tukholman Burger Kingissä whopperin. Seuraavalla ulkomaanmatkalla ajattelin käydä shoppailemassa Tallinnan Mustamäen torilla, mutta saa nyt nähdä. Todennäköisesti samalla reissulla poikkean myös Superalkossa hakemassa pari salkkua Lapparia.
 
Suosikkijoukkue
Hammer of the Gods. NHLssä suomalaiset.
Kerroin työkaverille notta rakennuttamastani tallista tuli vähän liian pieni:
Kun meinas olla ahdas kun siellä oli (väliaikaisesti) pakettiauto (VW LT), maasturi (Pahero), pieni punainen, kaksipaikkainen urheiluauto (VW Caddy!) ja päältäajettava ruohonleikkuri.

Kaveri totesi, "sulla mahtuu talliin kolme autoa ja ruohonleikkuri ja sää moitit tallia pieneksi!?".

Ja tämä tarina on tosi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Naapurini muslimiporukan lapset olivat taas naarmuttaneet parkkipaikalla käytössäni olevan tyttäreni omistaman vanhan Clion maaleja, kun näissä kaupungin vuokrataloissa ei ole edes autokatoksia, saatana!
Ja tuo alakerran denso kävi taas illalla pummaamassa kahvia, mutta eihän mulla ollut antaa - menee rahat terapiaan.

Tarinani todenperäisyyttä tutkitaan...
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei nyt jaksa brägäillä, mutta tietääkö joku saako vm 2012 Mersusta start/stop -toiminnon kokonaan pois käytöstä? Vituttaa kun pitää aina liikkeelle lähtiessä erikseen painaa tuo hippitoiminto pois.

En tiedä, mutta soita autonkuljettajalleni ja kysy. En ole itse viitsinyt perehtyä noin triviaaliin asiaan. Sen sijaan minua ihmetyttää miksi S-ketju ei ole avannut kesämökkini lähelle edes Alepaa. Tässä olisi vapaa tonttikin sille. Ärsyttää kun pitää käydä paikallisessa lounasravintolassa syömässä, koska läheltä ei löydy kunnon ruokakauppaa. Linkki vie Googlen satelliittikuvaan vapaasta tontista.

Koska itse olen hyvinkin vaatimaton ja en osaa kerskailla edes nöyrästi, niin seuraavaksi tulee erään erittäin nöyrän ja itseään vähättelevän henkilön puhetta.

- Kun tulin tänne vuonna 1966, ei ollut hallia, oli tekojäärata. Mutta silloin sentään pelattiin vielä mestaruussarjaa.

- Silloin aikoinaan täällä oli Wahlsten, Kuismanen ja kumppanit, kun pantiin Porin Karhuja - silloisia Ässiä – kuonoon lukemin 7-3. Itse heitin muistaakseni tehot 1+1.

- Ja herranjumala, on vuosi 2012 ja olen taas täällä! Nyt ovat uudet kumppanit ja saatiin taas voitto sarjan kärkijoukkueesta.

- Olen onnistunut siinä (buumin rakentamisessa) Ranskassa, jossa jääkiekko on ihan kääpiölaji. Se on kuin käsipallo Suomessa.
- Loin siellä silti ilmiön. Ja Sveitsissä nostin HC Sierren - joka on sellainen SaPKon kokoinen firma – paikalliseen A-liigaan, joka on huomattavasti rahakkaampi kuin SM-liiga. Ja ihmiset laskeutuivat vuorilta lehmänkellot kaulassa neljä tuntia ennen matsia ja huusivat koko yön voittopelin jälkeen!
- Lähtökohtana se, että luon TuTossa näiden veljien kanssa ilmiön tähän kaupunkiin.
- Jotenkin aistin, että nyt ollaan sen kynnyksellä.

Kyseinen herra on niin vaatimaton että hänen nimeään on turha tähän lausua. Kukaan ei tuntisi kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mietin tuossa viime yönä Raaka-Arskan kanssa lehtiroskiksessa että kumpi on kiusallisempaa, amputoidun raajan aiheuttama haamukutina vai Lady Lasolin yliannostus. Itsellänihän oli nuo molemmat vaivat päällä, ja veivät ainakin huomion pois yön kylmyydestä ja kaatosateesta jos ei muuta.

Aamulla löysin viereisen kaupan biojäteastiasta puoliksi homeisen ruisleivän, söin itse sen osan joka ei ollut homeessa ja vein Raaka-Arskalle sen homeisen osan, se kun oli tänä aamuna taas sen verran deliriumeissa ettei kävely luonnistunut. Ja kyllä kannatti viedä, sain meinaan persettä. Laita hyvä kiertämään, niinhän ne sanovat. Toivottavasti tämän päiväinen kerjuu tuottaa sen verran fygyä että saan Shelliltä uuden putelin Lady Lasolia illaksi, vaikka vähän hirvittää että saatan pelottaa ihmisiä pitkällisen keuhkokuumeen aiheuttamien hallitsemattomien yskänkohtausteni takia ja jää 5-senttiset saamatta.

Eilen pelattiin SM-liigaakin, mutta suosikkijoukkueeni Jokerit ei näköjään pelannut.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Ei vittu, sen vielä ymmärrän että jossain seuratasolla on ongelmia mutta kun maajoukkueessakaan ei saada näitä paita-asioita kunnolla hoitoon.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuntuu siltä, että te keksitte noita juttujanne. Minä en.
Vähän samaa ajattelin kun joku tuolla kertoili Kämpin edustan katusoittajasta. Kaikkihan tietää, että Kämpin edessä ei todellakaan voi olla mitään joutoväkeä tai pillipiipareita. Ja sitäpaitsi kukaan ei voi joutua odottelemaan autonkuljettajaa tuon hotellin edessä. Piccolohan noutaa huoneistosta silloin kun auto on saapunut paikalle.

Niin, eikä jotkut edes näytä tuntevan Gagsiakaan.

Terveisin koo
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, eikä jotkut edes näytä tuntevan Gagsiakaan.

Siis Detroitin tuulennopeaa sniperia. Uskomatonta, tämähän on kiekkopalsta!

Mua itseäni hieman vituttaa toi Fexan saama huomio 39 kilsan loikastaan. Frendeillehän Felix on siis Fexa. Anyways, juteltiin Fexan kanssa Mount Everestillä pari kuukautta sitten seitsemässä kilsassa ja Fexa sanoi, että sillä on joku diili Red Bullin kanssa. En mä edes kysynyt, että mikä diili, kun tuli hyvä tuulirako lähteä vetämään tosimiesten basehyppy kokonaan ilman laskuvarjoa. Sinne tasanteelle se jäi selvittelemään varjonsa naruja ja nyt on äijä joka lehden kannessa! Pitää heittää Fexalle tekstari, että rupee nyt rauhoittumaan ja tulee messiin varjottomien hyppääjien jengiin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ei voi ymmärtää että näihin nykyfarkkuihin pitää laittaa jotain blingblingiä polven yläpuolelle. Kulli ihan ruvella.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Hah, tuli heti mieleen tapaus tosielämästä. Eräs "varsin vaatimaton" äijä osti omakotitalon ja kutsui minut sitten erään toisen kaverin kanssa katsastamaan taloa ja tonttia. Kovasti kehuttiin pihaa ja pengerryksiä siinä pikku puutarhassa istuessamme, mutta äijä oli ilmeisesti tyytymätön ettemme olleetkaan huomanneet kaikkea. Huusi mairea ilme naamallaan ja silmät puoliavoinna n. 3 vuotiaalle pikkupojalleen (, joka ei ollut siellä päinkään): "Janipetteri, Janipetteri älä sitten vaan mene sinne meidän suihkulähteeseemme...!" Pokkaa oli lähes mahdotonta pitää. Lentävä lausehan tästä sitten tuli. Esim. kapakassa toisen lähtiessä tiskille muisti toinen aina varoittaa ettei vaan vahingossa sitten menisi siihen suihkulähteeseen matkallaan.

Itse "suihkulähde" oli johonkin kallionkoloon oudolla muoviletkuvirityksellä upotettu hässäkkä, josta norui hiljalleen vettä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Edellisestä viestistä vasta avautui, että naapurini on muuten just tätä lajia. Ei tarvi kuin viisi minuuttia postilaatikolla, niin tämä kaiffari on kertonut talonsa, tonttinsa, autonsa, ruohonleikkurinsa, tiilikattonsa, lämpöeristyksensä, ikkunansa, autotallinsa ja siinä sivussa sen postilaatikkonsakin olevan paljon paremmat kuin meillä muilla.

Puhumattakaan sitten hänen yliluonnollisista kyvyistään mm. ruohonleikkuukoneen kuljettajana. Hän saa ruohonkin näyttämään vihreämmältä aidan toisella puolella.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mutta silti, olisinhan voinut maksaa ravintolaillallisen esimerkiksi kultaisella MasterCardillani.
Kuuluisi ehkä tosielämän kömmähdyksiä -ketjuun, mutta silloin nolotti kun tarjosin vahingossa lentokentän loundgessa mustaa amexiani virkailijalle. Se kun sekoittuu aina mun lentoyhtiön platinakorttiini. Kelatkaa, se luuli että mä yritän OSTAA sitä sisäänpääsyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös