Mainos

Humble brag, eli nöyrä kerskailu keskuudessamme

• 262 528
  • 980

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mä voi ihan rehellisesti sanoa, ettei yksikään noista rajoista rikkoutuisi. Pituutta menisi vauhdin kanssa yli 240.

30 vuotta sitten olisi mennyt kaikki noista, mutta niin se maailma muuttuu.
Vauhditon pituus ja vatsalihakset menisivät edelleen. Vatsalihakset vaatisivat tosin pientä herkistelyä. Muut vaaditut olisivat jääneet aiemminkin tekemättä. Penkistä on noussut parhaimmillaan 80 kg, Cooperissa mennyt 2700 m.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Aikanaan muut olisivat onnistuneet penkkipunnerrusta lukuunottamatta. Nykyään aika tiukkaa olisi minkään kanssa. Cooper ja vatsat onnistuisivat todennäköisesti hetken treenin jälkeen.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Itsehän en fanita tasan mitään vieraita maita, kävin kisoja paikan päällä viihteenä muutaman matsin katsomassa, mutten kyllä tajua tätä iäistä pelitapanillitystä. Jalkapallossa hieno asia on juuri se, että siinä voi menestyä _eri pelitavoin_.

En pidä millään tavalla täydellisenä matsina jotain 4-3 päättyvää, siinähän on tapahtunut aivan ilmeisesti lukuisia virheitä. Espanjaa on ollut kiva katsoa näissä kisoissa - oli myös hienoa nähdä heidät paikan päällä Gelsenkirchenissä - mutta myös muunlaisella pelillä voi menestyä. Finaalin kannalta ei ollenkaan hullumpi asetelma, että hyvinkin erilaiset pelitavat kohtaavat.
Meillä on joukossamme kirjoittaja, joka on nähnyt EM-finalistin oikein Gelsenkirchenissä.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Meillä on joukossamme kirjoittaja, joka on nähnyt EM-finalistin oikein Gelsenkirchenissä.

Nyt en taas ihan tajua, mitä tekemistä tällä tämän ketjun kanssa on. Olen nähnyt muitakin viestejä kisoissa käyneiltä, mutta kaipa tällainen vittuiluketju sitten on paikallaan. Erikoista touhua. Hienoa oli tosiaan nähdä Espanja pelaamassa noissa kisoissa ihan stadioniltakin, samoin Slovakia, Ukraina jne.

No, kukin tavallaan. Tämä Barnes sitten tällä tavalla varmaankin.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nyt en taas ihan tajua, mitä tekemistä tällä tämän ketjun kanssa on. Olen nähnyt muitakin viestejä kisoissa käyneiltä, mutta kaipa tällainen vittuiluketju sitten on paikallaan. Erikoista touhua. Hienoa oli tosiaan nähdä Espanja pelaamassa noissa kisoissa ihan stadioniltakin, samoin Slovakia, Ukraina jne.

No, kukin tavallaan. Tämä Barnes sitten tällä tavalla varmaankin.
En millään pahalla kyllä tarkoittanut, enemmän pilke silmäkulmassa. Hienoa vaan että olit paikalla.

Edit: Muutenkin olen ymmärtänyt tämän ketjun enemmän humoristiseksi kuin ivalliseksi. Jotkut voivat toki tehdä toisin.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikös tämän ketjun tarkoitus ole ilmoittaa, että milloin on kateellinen toiselle kirjoittajalle? Siis sellaisella hyvällä tavalla, pilke silmäkulmassa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerran urheiluopistolla meidän porukan kuntosaliriehumissessiota olivat odottaessaan tulleet ihmettelemään kaksi tiimiä.
Olivat kauniita daameja, eri seuroista, siis voimistelijaryhmiä.

Se mikä saattoi aiheuttaa heille kimeitä kateuspieruja oli notkeustestini tulos.
Peruskansalainen voi koskettaa suorin jaloin varpaankärkiänsä - minä tein tuloksen 40 senttiä.
Tarkoitan sillä tietenkin mittaustason alapuolelle tulevia sormenkärkiä.

Jäsen @vanhalen rökittää sen(!) toisen kilpailun?

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Se mikä saattoi aiheuttaa heille kimeitä kateuspieruja oli notkeustestini tulos.
Peruskansalainen voi koskettaa suorin jaloin varpaankärkiänsä - minä tein tuloksen 40 senttiä.
Tarkoitan sillä tietenkin mittaustason alapuolelle tulevia sormenkärkiä.
Kerro vielä mitä materiaalia lattia oli, niin osaan laittaa tuon 40cm oikeaan kehtykseen. Jouduitko korvaamaan rakennevauriot?

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä tässä alkaa haisemaan niin pahasti palstan taustalla olevien ihmisten suhmurointi, että pitää olla tyytyväinen, etten kirjoittanut enää tänä kesänä tänne voimasuhdearviota ja samalla tuottanut noin miljoonaa ketjun klikkausta tälle palstalle. Iljettävän hajuinen toiminta tässä on mulle paljastumassa. Harmi, etteivät halua asioita itse kommentoida. Se tietenkin vain lisää pahaa hajua. Pitää varmaan alkaa keskittyä jatkossa lähinnä Kärppiin ja muutoinkin ottaa etäisyyttä palstaan. En halua olla osana tämmöistä sontaa.

Mun mielestä tää viesti kyllä kuuluu tähän ketjuun ilman sen suurempaa pohtimista.

Jortikkamaisella kuuden mestaruuden äänellä ”miljoona ketjun klikkausta, HEI”.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lähetin elämäni ensimmäiset dickpicit. Vastaanotto oli hyvä. (Rouva otti minun puhelimellani kuvia puolikovasta vehkeestäni ja halusi ne myös itselleen).
Kyllähän tämä nyt vahvasti tänne kuuluu.

Olen päässyt sellaiseen asemaan ammatillisesti sekä kotitaloudellisesti, että minun ei tarvitse kuunnella kaupallisia radiokanavia yhtään sekuntia, jos en itse halua. Minulla ei ole hajuakaan millaisia lauluja vaikka Arttu Wiskarilta on tullut viime aikoina tai millaisia lauluja se sen uusi flanellipaitainen kaveri laulaa. Joku Olli tai jotain. Kuulemma jotain teennäistä suomi-paskaa. Toisin sanoen en varmaan ole kuullut ainuttakaan Radio Novan top-20 soitetuinta biisiä.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen päässyt sellaiseen asemaan ammatillisesti sekä kotitaloudellisesti, että minun ei tarvitse kuunnella kaupallisia radiokanavia yhtään sekuntia, jos en itse halua. Minulla ei ole hajuakaan millaisia lauluja vaikka Arttu Wiskarilta on tullut viime aikoina tai millaisia lauluja se sen uusi flanellipaitainen kaveri laulaa. Joku Olli tai jotain. Kuulemma jotain teennäistä suomi-paskaa. Toisin sanoen en varmaan ole kuullut ainuttakaan Radio Novan top-20 soitetuinta biisiä.
Töissä peltoreihin Bookbeat 20e/kk ja autossa radio kiinni. Kaliaa juopotellessa Classicshits Suplasta tai omaa valintaa Youtubesta. Ihanaa saatana.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saanko kysellä, että mitä kuuntelit ennen parempaa taloudellista tilannettasi?
P.S. PAska musiikkimaku jos Novaa kuuntelee!!
Jos osaa aateekoota niin voi kuunnella ilmaiseksi ilman mainoksia juutuupia kuten vaikka mun ja kamun tekemää listaa!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos on varaa ostaa Suomen kalleimmasta kaupasta täytetty patonki, niin kyllä ylläoleva viesti silloin kuuluu tänne.
Se o vaa vitosen eli ei edes paha.
Mun lapsuudessa se ei edes ollut kallis kauppa koska iskä Koff:n kuskina sai vähän kaikesta henkilökunta-alennuksia, luistimet, fillarit, järviset to name a few.
Alempi lause jopa sopii tähän ketjuun tai iskäni voisi sen kirjoittaa :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy