Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
Nuolemassa jonkun random muijan kanssa juhlissa. Kalliit raybanit jää sen hiuksiin kiinni. Tajuan liian myöhään. Vittu
Tuohon boldattuun vaaditaan myös kookas ilolihas. Saattaahan sekin toki löytyä.Hah hah.. Tässä on kyllä hb-elementin kohdillaan:
Meno on kuin Don Johnsonin bileissä Miami Vicen kuvausten aikana...
- juhlat
- kalliit Ray Banit
- random muija
- nuoleminen
Jokunen kalija ja uutta Call of Dutya. Saattaapa sitä joutua välillä antautumaan lihallisten himojenkin vietäväksi.
Sounds like a plan.
Niin - mullahan ei henk.koht. ole mitään tarttumapintaa ko. bileisiin osallistujien fyysisiin vaatimuksiin - näin savolaisittain: "Suattaa olla, suattaa olla olemattahii..."Tuohon boldattuun vaaditaan myös kookas ilolihas. Saattaahan sekin toki löytyä.
Tuossahan tuo. Tiiä vaikka pääsee jopa lipasemaan pimpsaa, sillä moisesta toiminnasta kateutta havaittavissa.Veli @CuJo#31 , olenko haistavinani pientä humble bragia sinunkin viestissäsi?
Unohdin tosiaan lisätä, että ne lihalliset himothan pystyy hoitamaan tarvittaessa monella eri tavalla, mutta eihän se sitten enää olisi NIIN humble bragia?Tuossahan tuo. Tiiä vaikka pääsee jopa lipasemaan pimpsaa, sillä moisesta toiminnasta kateutta havaittavissa.
Toki kapulan vaihtokin sallittavaa tuossa tapauksessa.
Helpostihhan se täällä hb.na annetaan ymmärtää.Unohdin tosiaan lisätä, että ne lihalliset himothan pystyy hoitamaan tarvittaessa monella eri tavalla, mutta eihän se sitten enää olisi NIIN humble bragia?
Tämän ketjun kamaa ehdottomasti. Onnea, @Skruf!"Vittu ku nuolit hyvin sieltä alhaalta" -naiselta saatu viesti pari vuotta sitten.
Ainaki kielipää toimii edes jollain tasolla... :PTämän ketjun kamaa ehdottomasti. Onnea, @Skruf!
Täällä vaan kehutaan omia Anniinoita. Varjomodena muistutus mikä on tän ketjun juttu.Humble brag - tästä eteenpäin nöyrä kerskailu - tarkoittaa sitä, että kun ihminen viestii jostakin asiasta, hän asettaa ikään kuin sivumennen ja alitajuisesti viestiinsä kerskailua
Ihan selkeesti tämän ketjun shittiä.Minun otoskokoni tässä asiassa on vain yksi, mutta hänellä oli aivan valtaisa puska. Rehotti täysin villinä luonnontilassa. Sellaista puskaa en ole muualla nähnyt. Ja kyseessä oli hyvin korkeasti koulutettu nainen.
Sen sijaan viimeisin ulkomaalaisnainen kenen alaosan tilanteen näin hyvin läheltä oli brasilialaisnainen. Tästä on toki vuosia. Hyvin sheivattu ja valtaisat hinkit.
Loma alkoi jokunen tunti sitten. Nyt nautitaan panimotuotteista ja jääkiekosta.
Maanantaina pääsee taas etelän lämpöön. Fuge täältä tullaan.
Maanantaina Fuengirolaan. Illalla mennään Tauski baariin. Pitää hieman reenata näitä sanoja karaokea varten.
Nämä kuuluvat ehdottomasti tänne (tai sitten Junttimaisinta mitä tiedät -ketjuun).Vaikka nimeni ei olekaan Nostradamus niin osaan nähdä tulevaisuuteeni. Maanantaina kello 13 ja jotain lento laskeutuu Malagaan. Lähijunalla Fuengirolaan. Ensimmäisestä kaupasta ostan 2 san Miguel olutta. Mennään kämpille, jossa vaihdan shortsit päälleni. Parvekkeella nautin nuo oluet. Sitten mennään Mercadona liikkeeseen, jossa ostan 12 pakin san mikkeä, 2 pulloa punkkua, pullon aperolia, cava pullon, sitruuna såådaa, juustoja, oliiveja ja kinkkua.
Juon itseni humalaan ja illan päätteeksi Tauski baarissa laulan karaokea.
Tällästä oli tuolla MM-jalkapallon live-ketjussa. Päätin tuoda tämän kainon kehun myös muille ketkä eivät MM jalkapallon liveseurantaa seuraa.Mä voisin kannattaa arggeja kun olen opettanut yhdelle Argentiinalaiselle tytölle suomen kieltä kuka sitä opiskeli suomen yliopistossa. Taas osoitus, että olen AITO kosmopoliitti!!
Tämmöinen tuli vastaan naisasiaketjussa.Tuo kerran petturi aina petturi ei aivan pidä paikkaansa. Itse olen nuorena (16-22v) kulkenut kukasta kukkaan ja pylsinyt kaikkea mikä liikkuu (vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa).
Lähentelee pikaisella vilkasulla hinttimäisintä mitä tiedät -ketjun kamaa.Sähköautoilu
Onko täällä paljon maaseudulla brömisteleviä sähköautoilijoita? Täällä kun tiet tuppaavat välillä olevan melko eksoottisessa kunnossa niin onko jotain ääriolosuhteisiin hyvin sopivaa autoa? Tuntuu aika hurjalta että johonkin kuoppaan sopivasti osumalla saa auton ajettua suoraan lunastukseen...keskustelu.jatkoaika.com
Koko ketju on täynnä nöyrää suorittamista.
Meillehän satelee suorastaan triljoonittain tykkäyksiä joka päivä, joten osa tägäyksistä menee meiltä väkisinkin ohi.
Tää oli hieno.No vittu harmi kun ne kuulostaa samalta omaan korvaan. Enhän minä 1,2milj youtubenäytön omaavalla biisillä ja ikäni musiikkia tehneenä mitään vittu mistään tiedä
Vaikka häviän useamman suomalaisen keskipalkan, olen tyytyväinen jos Kroatia vie koko paskan.
Euroviisuhuumassa Tuamaksellakin lipsahti isompaa silmään:
Tämä Petteri Orpon hallitus- ketjusta löytyvä pätkä suuremmasta viestistä. Enkä sano tätä pahalla, asiakirjoittaja kyseessä kuitenkin, heti vain tuli tämä ketju mieleen.(Ja verojen maksu ei nyt kelpaa vastaukseksi; se on itsestäänselvyys jokaisessa toimivassa valtiossa, että rikkaimmat (kuten itsekin nykyään) maksavat suurimman osan valtion verotuloista).