Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Tässähän muuttui mielikuvani kyseisestä nimimerkistä varsin huomattavasti.
GT on kaiken sen salaisuus.
Tässähän muuttui mielikuvani kyseisestä nimimerkistä varsin huomattavasti.
Muuan kaverini tuossa valitteli jokin aika sitten ohimennen, ettei voi uudessa Volvossansa pitää enää lompakkoaan apukuskin penkillä, koska turvavyövaroitin alkaa hälyttämään.
No jos lompakko on täynnä kolikoita, niin en sitä minään kehuskeluna pitäisi.
Näin musta-valkoinen ei kuitenkaan kannata olla, tai näin ajattelen asian olevan ja onhan minulla hiukan kokemusta siitä ettei ihminen välttämättä tapa toistamiseen jos kerran jonkun tappaa.
Koittakaapa IFK-Ässät -ottelua katsovat (jos teillä on ongelmia) tyhjentää selaimenne välimuisti ja evästeet. Itse katselen ottelua padilla Intiassa, ja kuvan sekä lähetyksen laatu on moitteeton.
HB-mittari hälyyttelee nyt kyllä jonkin verran, lieneekö kalibroinnin tarpeessa.
Hah, ihan oikeassa on mittarisi. Totta vitussa kerskun. Kerskun itse asiassa aina kun on mahdollista. Humblen sijaan mun brag on insolent tai arrogant. Huomaa että puhun ja kirjoitan fluenttia englantia.
Minkälaisia ne paikalliset naiset ovat siellä Intiassa ?
Aika kevyin eväin yritetään Scholliksi Schollin paikalle.
Aika kevyin eväin yritetään Scholliksi Schollin paikalle.
Jos panee puoli yötä, voi hyvinkin käydä niin, että nukahtaa ennen kuin jaksaa nousta suihkuun asti. Enkä edes sanoisi kovin epähygieniseksi, eipä siinä spermassa mitään ihmeellisempiä bakteereja ole. Eri pH voi tietty aiheuttaa mm. virtsatie- tai muita tulehduksia joillekin harvoille.
Avautui taas miten kahvilla naissukupuoli pahimmillaan on. Pahimmillaan sen vuoksi etten halua liikoja yleistää. Eräs nainen on meikäläisestä kiinnostunut vaikka olen varattu. Pari kertaa yrittänyt fiksusti asiasta keskustella mutta ei siitä mitään tule kun tää on heti kaulassa taas. Aivan sama käydäänkö tämä dialogi kännissä vai selvinpäin. Vitun hienoa.
Haa haa! Pakko päästä johonkin kerskailemaan. Ja täällähän on tämä bräggäysketju, tänne siis.
"Aivan loistavia sananvalintoja ja yksityiskohtia! Esseesi on erittäin viihdyttävää luettavaa. Myös rakenne on taitavasti koottu. Ajatus etenee kirkkaasti kuin vuoripuro. 55/60 p."
Nuolkaa tietokoneidenne näyttöjä! Terveiset äidinkielen opettajalleni, mikäli luet palstaa. Taas ollaan aikataulussa.
"Ja mikä aloitetaan viedään kans päätökseen, hoidetaan kaikki mitä sattuukaan eteen "
Onnetonta paskaa tuo arvostelu, älyttömän kehno kielikuva tuo "vuoripuro".
Eipä pistemääräkään kovin hyvä ole.
Kirjoituksessa ei ole minkään sortin humble bragiä, vaan häpeämätöntä kerskailua ja oman hännän nostamista.
Anteeksi. Laisilleni pitäisi avata swagger brag -ketju, koska kaikki bräggäys pitää nimenomaan tehdä kunnolla eikä nöyristellen. Ei se muuten ole kerskailua ollenkaan, tai no on, mutta miksi kerskailla nöyrästi kun sen voi kunnollakin tehdä?
Poistun.
Luepas avausviesti tästä ketjusta.
Luin, ja tiedän tehneeni syntiä. Pitänee avata jonain sopivana ajankohtana ketju röyhkeälle kerskailulle. Ehdotuksia ketjun nimeksi? Kun on tullut noita ketjuja aiemminkin availtua, niin voisihan sitä nytkin.
Ei sun tartte perustaa uutta ketjua.
Eikö yhteiskuntaopissa ole käsitelty google-hakua?
Äh, liian mukahauskoja nuo linkkaamasi. Kukaan ei tee sitä näemmä oikein, joten jätetään avaamatta. Ei helmiä sioille!