Hulluinta mitä olet tehnyt?....

  • 4 533
  • 37

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerran houkuteltiin yks kaveri hyppäämää niidestä metristä kumi vene jalkojen välissä veteen. Maksettii hepulle nortti aski ja se lupas kattoo. Sit se kiipes vitosee kumiveneen kans ja hyppäs alas oli muute jonkun verran koomisen näköstä.Sit ku se kömpi vedestä ylös ni huuteli vaa et nyt meni isyysilot sattu kulkusii nii maan hemmetisti mut sai se nortti askin
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Kaverit oli mökillä kännäämässä ja ne löysi kuolleen vesi rotan. No yks sai kuningas idean: puetaan sen päälle barbin sukellus vermeet eli räpylät, lasit ja snorkkeli. No nämä sitte lähtivät järvelle ja pistivät naapurin isännän katiskaan tämän kuolleen eläimen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Speeed
Kaverit oli mökillä kännäämässä ja ne löysi kuolleen vesi rotan. No yks sai kuningas idean: puetaan sen päälle barbin sukellus vermeet eli räpylät, lasit ja snorkkeli. No nämä sitte lähtivät järvelle ja pistivät naapurin isännän katiskaan tämän kuolleen eläimen.
Tää on muuten melkoinen urbaanilegenda. Olen itse kuullut sellaisen version, jossa puetaan Action Man-sukelluskamat kuolleena löytyneen oravan päälle.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
No, suurinta extremeä on varmaan ollut se, että synnyin Turussa ja asuin siellä ja olen vielä suhteellisen järjissäni... ei vaiskaan Turku on ihan kiva paikka...

Mutta tilanne, jossa olisi voinut käydä aika pahasti, sattui laivalla villissä nuoruudessani. Olin kavereiden kanssa vähän bilettämässä ja osuin jostain kumman syystä uusnatsien seurueeseen. Tiedättehän nuo hyvin mukavat herrasmiehet, jotka ovat tunnettuja humaaniudestaan. No, nämä mukavat herrasmiehet olivat vielä Hesasta, jotta asia saadaan oikein mukavaksi. Osa taisi olla kyllä Joensuusta, sillä kyseessä oli hääseurueeseen kuuluvia jäseniä. NO, siinä porukassa oli yksi tosi ihana tyyppi, joka ei ollut uusnatsi, ainakaan kovin paha. Siinä ilta meni mukavasti ja jostain kumman syystä eksyin sitten yksinäni poikien kanssa hyttiin. Siinä alkoi mieli vittuilla tyypeille ja aloin kaivella kukkarostani esiin Amnestyn jäsenkorttia sekä Suomi-Neuvostoliittoseuran jäsenkorttia. Onneksi toi mukava tyyppi tajusi estellä mua. Olisivat kuulemma todennäköisesti jonkin verran pahoinpidelleet meikäläistä, jos olisin päässyt vittuilemaan.

Toi vittuilu on ikävä tapa, josta en ole vieläkään päässyt yli. Onneksi en ole enää palveluammatissa, jossa jouduin välillä aika extreme-tilanteisiin, kun en osannut pitää kieltäni kurissa... Mutta se on jo toinen tarina.
 

MC IsoKingi B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensimmäisen opiskelijavappuni tapahtumat vuonna 2000 vetävät kyllä pohjat tässä suhteessa. Olin samaan aikaan suorittamassa
kansalaisvelvollisuuksiani Kainuun Prikaatissa, joten meno oli kahta kertaa hurjempaa, kun nuori ori laskettiin laitumille valtion virallisesta aitauksesta.
Oikeastaan nämä tapahtumat sijoittuvat vapunaatonaattoon. Viinaa oli tietenkin tykitetty jo vapunaatonaatonaatosta lähtien, heti junan lähdettyä kolkuttelemaan kohti tuota pohjolan Ateenaa, Oulua.
No, valtion leipä on tunnetusti kapea. Rahat oli jo ryypätty ja lisää piti saada. Ravintolassa seurassani ollut ystäväni oli varoissaan, ja tietty rahaa piti lainata. Sitä ei kuitenkaan kuulemma herunut "kusipääjuopolle".
Asiasta suuresti suivaantuneena istahdin kaverini auton konepellille poistuessamme anniskeluliikkestä. Tämä kuskina ollut kaverini ei edelleenkään halunnut lainata. Minä istuin konepellillä.
Kaverini nitkautti autoansa kuulemma pelotellakseen minua. Ja kuinkas sitten kävikään, kaveri lähtikin ajamaan pitkin Uuttakatua Oulun raitilla. Saapuessamme "opiskelijaravintola" Reidarin kohdalle, istuin vielä konepellillä. Mutta sitten lennettiin katuun.
Ohi kulkeneet tytöt huusivat, "IIK ! SE KUOLI!"
En kuitenkaan kuollut. Lähinnä olin ns. kettuuntunut olutpullon hajottuani opiskelijahaalareitteni taskuun. Sitten mentiin polille tsekkaan poijjan vammoja. Lasinsiruja ei jalkaan ollut jäänyt, mutta odottaessamme pääsyä lääkärin pakeille seuraamme liittyi
elämää jonkin verran nähnyt kaiffari, joka kertoi juuri ajaneensa varastetulla taksilla tyttöystävänsä päältä. Noh, amfetamiiniäkin oli kuulemma vedetty kaksi kuukautta yhtä soittoa. Enpä kuitenkaan usko, että totta puhui, kun lehdestä ei löytynyt juttua moisesta viikon aikana.
Ei siinä mitään, jalka tutkittiin ja todettiin, ettei lasinsiruja ollut mennyt jalkaan. Kaveri loppujen lopuksi lainasikin minulle 300 markkaa, jolla juopottelin vapunpäiville asti. Sitten kutsuikin Hoikankankaan jylhät maastot ja pikkuiset viinapirut neljän päivän dokauksen jälkeen.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Mielestäni aika extreme juttu tapahtui kesäisenä iltana Helsingissä.
Käveltiin baarista kotiin silloisen tyttöystäväni kanssa kun vastaan asteli ilmeisesti Halmeen Tony. Silloin hän ei ollut mikään julkisuuden henkilö ja vasta myöhemmin on tullut ilmi, että hän se saattoi olla.

Kysäisin nokkelana miehenä jotain tämän tyylistä:

"Hei puolikas mies, onko kelloa?"

"Heh, on kyllä... xx.xx... pitäis varmaan syödä vähän runsaammin, että kasvais kokonaiseks"

"Niinpä, eiköhän se niillä napeilla onnistu niinkuin tähänkin asti."

Siis voiko tyhmempää vastausta tuohon kohtaan väläyttää?
Varsinkin kun mies on noin 150 kiloinen.
Onneksi Tony (?) otti sen huumorilla eikä Daavidin ja Goljatin uusintaottelua nähty.
Joskus tosiaan olisi suotavaa miettiä ennen sanomista.
 

MC IsoKingi B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelin alkua odotellessa voisi kirjoittaa toisestakin hurjasta kokemuksestani. Joka on myöskin hiukka rankka.

InterReil-matkalla ollessani elokuussa 1999 sattui vänkä tapahtumaketju Prahan yössä. Olimme olleet kahden kaverini kanssa reissussa kuun alusta alkaen ja tavanneet Budapestissä
kaksi vantaalaista heebeliä, T:n ja T:n.

Prahassa sitten tietenkin suomalainen miesporukka väänsi kunnon rälläyksen päälle. Viinaa juotiin tässä Kaarlen kaupungissa oikein miehissä. Dokausta suoritettiin muun muassa yhdessä Prahan suurimmista kulttuurikapakoista, Jaromir Jagr's Sport Barissa. Eikait siinä, kaverini lähtivät jo hotellille nukkumaan, mutta minä, T ja T jatkoimme dokaamista.

Suuntasimme edellisiltana löytämäämme kapakkaan (AMSTRDM, tai joku sen niminen mesta). Kapakassa T löysi loistavan matkamuiston äidilleen(?!?!?), pöytäliinan. Baarimikko ei kuitenkaan halunnut myydä sitä. Noh, vilkkana miehenä T nosteli pöydästämme tyhjät tuopit ja tuhkakupin poies. Minä ja T menimme baarin eteen odottelemaan T:n seuraavaa peliliikettä.
T näyttikin "mars-mars"-merkin. Sitten juostiin.
Baarimikko lähti perään. Kädessään hänellä oli jotain välkehtivää, liekö ollut veitsi, en halunnut tarkistaa.

Prahan kaduilla kaikuivat huudot "oikeelle! vasemmalle! oikeelle! vasemmalle!". Hotellille pääsimme kaikki kolme ehjin nahoin, onneksi. T, T ja minä päätimme vielä jatkaa iltaa. Hotellia vastapäätä oli MTV Music Park - disco, suosittu mesta. Sinne sitten. Baarissa sitten jaettiin liput, johon merkittiin illan aikana juodut juomat. T ja T eivät vissiin hiffanneet tätä, poikien tullessa viiden aikaan hotelliin koisimaan oli messissä jääkappi-pakastinyhdistelmän kokoinen poke, joka velkoi 20 korunaa. Kaverini M onneksi maksoi poikien velan pokelle...

Aika uskomaton juttu.
Mutta totta.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Viestin lähetti Playmaker
Mielestäni aika extreme juttu tapahtui kesäisenä iltana Helsingissä.
Käveltiin baarista kotiin silloisen tyttöystäväni kanssa kun vastaan asteli ilmeisesti Halmeen Tony. Silloin hän ei ollut mikään julkisuuden henkilö ja vasta myöhemmin on tullut ilmi, että hän se saattoi olla.

Kysäisin nokkelana miehenä jotain tämän tyylistä:

"Hei puolikas mies, onko kelloa?"

"Heh, on kyllä... xx.xx... pitäis varmaan syödä vähän runsaammin, että kasvais kokonaiseks"

"Niinpä, eiköhän se niillä napeilla onnistu niinkuin tähänkin asti."

Siis voiko tyhmempää vastausta tuohon kohtaan väläyttää?
Varsinkin kun mies on noin 150 kiloinen.
Onneksi Tony (?) otti sen huumorilla eikä Daavidin ja Goljatin uusintaottelua nähty.
Joskus tosiaan olisi suotavaa miettiä ennen sanomista.

Tonyn henk. koht. tuntien: miehellä riittää huumorintajua(kin) pienen kylän verran.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
kaverin kanssa pistettiin paikallisesta snägäristä muutama ikkuna paskaks ku mesta oli menny kiinni eikä mättöö herunu..kiinni ei jääty eikä toivottavasti jäädä nytkään mun avautumisesta johtuen..
tää ei ehkä oo hulluinta mut idiooteinta ainakin..Ajettiin kavereiden kanssa tampereelle ja takasin keskellä yötä.Ja kaikki oltiin vedetty mäyräkoirat..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rikoin rajoja

Lauantaina tuli oltua kultani kanssa Särkänniemessä. Noh, minä olen vähän arkajalka noiden eri vempaimien kanssa (nyt on kyse siis huvipuistosta, heh) enkä muutenkaan ole pahemmin ollut possu- tai kummitusjunaa pahemmissa laitteissa.

Kuinkas ollakkaan rikoin rajoja ja omasta mielestäni minun kategorioissa hullua oli se, että uskalsin mennä kahteen laitteeseen, jossa en ollut aiemmin ollut. Nin ja ne olivat nimenomaan heiluvia ja huojuvia laitteita, ei mitään possujunia. Troika ja Korkkiruuvi. Ei ehkä juuri Sinun mielestä pahoja vempaimia, mutta itselläni oli kova työ ja tuska mennä niihin.

Niin, eikä kerrota kellekkään, mutta olin silmät kiinni niissä. Muuten olisi saattanut lentää ryynit..
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tulin kerran kotiin baarista jollain omituisella työmaa-ajoneuvolla. En jaksanut kävellä. Ylivoimaisesti hulluinta ja typerintä mitä olen tehnyt. Jos olisi narahtanut, niin olisin saanut syytteet liikenteen vaarantamisesta (oikaisin pyörätietä pitkin), ajoneuvon luvattomasta käyttöönotosta, törkeästä rattijuopumuksesta ja ties mistä. Se oli sekava päivä. Itseasiassa en tullut tuolla vehkeellä kotiin asti kun en uskaltanut ylittää moottoritietä (thank god), mutta muutaman sata metriä kuitenkin. Aamulla nauratti ja ihmetytti oma tyhmyys.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolmisen vuotta sitten tuli kaverin kanssa kännispäissään tehtyä aika pöljä tempaus. Olimme tulossa kohti kotia, kun näimme erään sivukadun edessä jotain tietyömaan puomeja tms. No heitin puolileikilläni kaverilleni, että pitäisiköhän tuo sivukatu sulkea. No kaverini innostui ajatuksesta ja kohta tuo katu olikin sitten suljettu ja me jatkoimme matkaa. Tyhmä temppu. Onneksi ei kuitenkaan mikään kovinkaan vilkas katu, itseasiassa asuintaloja tai mitään teollisuutta ei tuolla alueella ollut...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Tämä ei ole omakohtainen kokemus, vaan kaverini Afrikan matka muutaman vuoden takaa.

Jannu oli Gambiassa pari viikkoa lomareissulla yksin ja hyvin huolettomana miehenä renttusi ympäri kaupunkia 2 vkoa putkeen.

Joka ilta kapakassa ja tuhannen kännissä. Naisen sai kuuleman mukaan mukaansa sormia näpsäyttämällä. Maksullisetkaan eivät maksaneet juuri mitään. Valkoinen mies kun oli kovaa valuuttaa.

Koko tämän ajan mies ajeli ilman sisäkumia. Useita naisia maksullisista kapakasta bongattuihin.. Eikä siis kumia. Ei mitään suojaa..

Kotiin päästyään valtavassa morkkiksessa AIDS testiin ja kaikkiin muihin mahdollisiin, eikä miehessä mitään vikaa. Ei uskonut itsekään, vaan kävi testit toisen kerran ja taas sama juttu, terve mies.

Luulisin että mies käytti kaiken onnensa mitä elämälle on jaettu, ehkäpä jopa palan jonkun muunkin onnea.

Tämän miehen on tosiaankin ihan turha lotota.

K
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös